?). Veel (nerd)vorm, weinig inhoud. Wat ze te dansen kregen deden ze wel erg goed. Lekkere geeky performance.  Allebei fantastische persoonlijkheden op het toneel, hoewel ik Ilona veel meer in het oog vond springen dan Nick (Simone Kleinsma on acid
?). Veel (nerd)vorm, weinig inhoud. Wat ze te dansen kregen deden ze wel erg goed. Lekkere geeky performance.  Allebei fantastische persoonlijkheden op het toneel, hoewel ik Ilona veel meer in het oog vond springen dan Nick (Simone Kleinsma on acid  ). Deze twee kunnen véél meer! Volgende week een uitdagender choreografie graag!
). Deze twee kunnen véél meer! Volgende week een uitdagender choreografie graag! . Jessie: schitterende danseres, maar mis nog een beetje persoonlijkheid, vind haar tot nu toe één van de meest kleurloze meiden. Ik viel als een blok voor de choreografie, héél mooi gedaan met die sjaal. Op Jessie weinig aan te merken. Maar Matt: viel de hele tijd ‘out of character’, telkens weer die malle grijns op zijn bakkes. Aan de andere kant was het wel weer vermakelijk om te zien hoe blij hij was dat het goed was gegaan, en hoe hij geniet als hij aan het dansen is.
. Jessie: schitterende danseres, maar mis nog een beetje persoonlijkheid, vind haar tot nu toe één van de meest kleurloze meiden. Ik viel als een blok voor de choreografie, héél mooi gedaan met die sjaal. Op Jessie weinig aan te merken. Maar Matt: viel de hele tijd ‘out of character’, telkens weer die malle grijns op zijn bakkes. Aan de andere kant was het wel weer vermakelijk om te zien hoe blij hij was dat het goed was gegaan, en hoe hij geniet als hij aan het dansen is. . Dit was gewoon slecht, hij stond te chachaën als een stijve plank (waar waren de heupen Doug?). The Sexy Couple? Mwah, niet vanavond in ieder geval.
. Dit was gewoon slecht, hij stond te chachaën als een stijve plank (waar waren de heupen Doug?). The Sexy Couple? Mwah, niet vanavond in ieder geval. 

. Die lijkt echt elke week lekkerder te worden. Kijk, zo heb ik mijn hiphop graag. Strak, synchroon, met een duidelijk verhaaltje. Call me simple. Phillipe super strak (op alle fronten
. Die lijkt echt elke week lekkerder te worden. Kijk, zo heb ik mijn hiphop graag. Strak, synchroon, met een duidelijk verhaaltje. Call me simple. Phillipe super strak (op alle fronten  ), Renee hartstikke goed buiten haar eigen genre. Dit is een leuk koppel hoor. Hij hot maar toch een bescheiden twijfelaar, zij niet moeder’s mooiste maar mentaal enorm aan het groeien. Dit kan nog wel wat worden. Vond dit toch wel een van de fijnste optredens van deze avond
), Renee hartstikke goed buiten haar eigen genre. Dit is een leuk koppel hoor. Hij hot maar toch een bescheiden twijfelaar, zij niet moeder’s mooiste maar mentaal enorm aan het groeien. Dit kan nog wel wat worden. Vond dit toch wel een van de fijnste optredens van deze avond  .
 .  ? Mij kan het (bijna) nooit genoeg zijn, maar dit... ging zelfs mij wat te ver. Jezus, wat een vermoeiend gedoe. Rommelig, soms leken ze de draad kwijt, het leek wel of onze vriend Adam veel te veel in één choreo had willen proppen. Dit was het gewoon niet helemaal. Grace: oei, kijk mij eens lekker gek doen, zien jullie mij mensen? Will: hubba, maar geen hubba hubba, if you know what I mean.
? Mij kan het (bijna) nooit genoeg zijn, maar dit... ging zelfs mij wat te ver. Jezus, wat een vermoeiend gedoe. Rommelig, soms leken ze de draad kwijt, het leek wel of onze vriend Adam veel te veel in één choreo had willen proppen. Dit was het gewoon niet helemaal. Grace: oei, kijk mij eens lekker gek doen, zien jullie mij mensen? Will: hubba, maar geen hubba hubba, if you know what I mean. . Wat het niet was: een rumba. Geen rumbawalks, geen heupen, geen sierlijk armenwerk, geen passie, geen sizzling sexyness, niets van dit alles. Ondanks dat alles vond ik het erg leuk om naar te kijken. Mikhaela is de vrouwelijke versie van Matt en Robbie heeft twee nog leukere broertjes. Meer kan ik er niet van maken. Hopelijk gaan ze door (al zou ik haar niet missen als ze er nu uitvliegt) en krijgen ze volgende keer iets wat ze meer ligt.
 . Wat het niet was: een rumba. Geen rumbawalks, geen heupen, geen sierlijk armenwerk, geen passie, geen sizzling sexyness, niets van dit alles. Ondanks dat alles vond ik het erg leuk om naar te kijken. Mikhaela is de vrouwelijke versie van Matt en Robbie heeft twee nog leukere broertjes. Meer kan ik er niet van maken. Hopelijk gaan ze door (al zou ik haar niet missen als ze er nu uitvliegt) en krijgen ze volgende keer iets wat ze meer ligt. ! Carly en haar moeder delen duidelijk één fles blondeerspul, en zo te zien ook hun volledige genenpoel. Tja, die choreo… het had iets gehad als het door andere dansers was uitgevoerd (Nick! Renee!). Niet geloofwaardig, een bimbo en een embryo die nasty angels moesten uitbeelden. Vond haar duidelijk sterker dan hem, hij danste vaak een beetje achter de feiten aan leek het. Maar goed, de judges waren nogal positief, dus deze twee zullen nog wel even blijven hangen.
 ! Carly en haar moeder delen duidelijk één fles blondeerspul, en zo te zien ook hun volledige genenpoel. Tja, die choreo… het had iets gehad als het door andere dansers was uitgevoerd (Nick! Renee!). Niet geloofwaardig, een bimbo en een embryo die nasty angels moesten uitbeelden. Vond haar duidelijk sterker dan hem, hij danste vaak een beetje achter de feiten aan leek het. Maar goed, de judges waren nogal positief, dus deze twee zullen nog wel even blijven hangen. . Nu weet ik aan wie hij me al weken doet denken: die blonde gast van Saved By The Bell! Jessica: beauty and brains, leuke dame. Aardige choreo, af en toe een tikkie slordig gedanst. Maar: ik merk dat het helemaal niet is blijven hangen en ik heb hem toch pas een half uurtje geleden gezien. Dat lijkt me geen goed teken.
 . Nu weet ik aan wie hij me al weken doet denken: die blonde gast van Saved By The Bell! Jessica: beauty and brains, leuke dame. Aardige choreo, af en toe een tikkie slordig gedanst. Maar: ik merk dat het helemaal niet is blijven hangen en ik heb hem toch pas een half uurtje geleden gezien. Dat lijkt me geen goed teken. . Ik weet dat het technisch geen ramp was, maar goed was het ook niet. Die blik op zijn gezicht en die kostuums. Overigens was hij wel een behoorlijke goede partner! En Ivy die als een Hollywooddiva, rechtstreeks uit een bijbelepos getrokken, om hem heen stond te kronkelen, fantastisch
 . Ik weet dat het technisch geen ramp was, maar goed was het ook niet. Die blik op zijn gezicht en die kostuums. Overigens was hij wel een behoorlijke goede partner! En Ivy die als een Hollywooddiva, rechtstreeks uit een bijbelepos getrokken, om hem heen stond te kronkelen, fantastisch  ! Aan dit koppel gaan we nog veel plezier beleven (als ze de cut overleven). Ivy: bloedirritant maar bloedmooi (ik heb echt een soort girlcrush op haar) en stiekem toch ook best een beetje grappig, Gaz: wat een lobbes (die babyfoto!). Juryquote van de avond (Matt tegen Gaz): “I didn’t see you thinking mate.” Duh
 ! Aan dit koppel gaan we nog veel plezier beleven (als ze de cut overleven). Ivy: bloedirritant maar bloedmooi (ik heb echt een soort girlcrush op haar) en stiekem toch ook best een beetje grappig, Gaz: wat een lobbes (die babyfoto!). Juryquote van de avond (Matt tegen Gaz): “I didn’t see you thinking mate.” Duh  !
 ! (hoe schattig!). Helaas ging de hiphop nie zo goe hè? Ze had er duidelijk geen vertrouwen in, en daardoor leek Don ook niet op zijn gemak. De synchroniteit was een ramp, beiden dansten niet hard genoeg. De choreo vond ik ook niet echt om over naar huis te schrijven overigens. Kijken wat dit wordt, ik denk dat ze beiden wel bijzonder en populair genoeg zijn om deze ronde te overleven. O ja: ik wil geadopteerd worden door Don’s familie
 (hoe schattig!). Helaas ging de hiphop nie zo goe hè? Ze had er duidelijk geen vertrouwen in, en daardoor leek Don ook niet op zijn gemak. De synchroniteit was een ramp, beiden dansten niet hard genoeg. De choreo vond ik ook niet echt om over naar huis te schrijven overigens. Kijken wat dit wordt, ik denk dat ze beiden wel bijzonder en populair genoeg zijn om deze ronde te overleven. O ja: ik wil geadopteerd worden door Don’s familie  .
. 

? Ik vond het wel wat hebben hoor, alleen die beroerte-gezichten hoeven van mij niet zo.
 ? Ik vond het wel wat hebben hoor, alleen die beroerte-gezichten hoeven van mij niet zo. begon redelijk met de Argentijnse tango gedoe, maar daarna was het echt gepruts.
 begon redelijk met de Argentijnse tango gedoe, maar daarna was het echt gepruts. . Wel een beetje The Sonya Tayeh School of Desperate Dancing.
 . Wel een beetje The Sonya Tayeh School of Desperate Dancing. !
 ! .
 . !
 ! 

!!!!!
 !!!!! 

En ik heb dr ook niet veel verstand van
 En ik heb dr ook niet veel verstand van   
  Pure entertainment gewoon!
 Pure entertainment gewoon!

, maar aan het einde viel de routine in elkaar. Heel jammer!
, maar aan het einde viel de routine in elkaar. Heel jammer! Het leek wat mij betreft meer op een wals (en dat is mijn minst favoriete dans) Wel goed gedanst, puur een smaak dingentje
 Het leek wat mij betreft meer op een wals (en dat is mijn minst favoriete dans) Wel goed gedanst, puur een smaak dingentje Heel goed gedaan. Maar wat heeft Kieran witte benen, helemaal in vergelijking met dat bruine lijft van Carly. Leuk koppel
 Heel goed gedaan. Maar wat heeft Kieran witte benen, helemaal in vergelijking met dat bruine lijft van Carly. Leuk koppel Ik had zo gehoopt dat ze het goed zouden doen. Ik voorspel helaas geen lang voortbestaan van Don in SYTYCD. Volgende keer laten ze hopelijk meer connectie zien met elkaar.
 Ik had zo gehoopt dat ze het goed zouden doen. Ik voorspel helaas geen lang voortbestaan van Don in SYTYCD. Volgende keer laten ze hopelijk meer connectie zien met elkaar. Heerlijk
 Heerlijk 
 Die ga ik nog vaak terugkijken
 Die ga ik nog vaak terugkijken  Stonden Jess en Philippe nou te zoenen met elkaar? Is wel een smakelijke combi
 Stonden Jess en Philippe nou te zoenen met elkaar? Is wel een smakelijke combi   
  Foei Jason!
  Foei Jason! 
  Matt trekt echt te veel gekke bekken en daar kan ik niet zo goed doorheen kijken, Will was inderdaad niet echt boeiend...
 Matt trekt echt te veel gekke bekken en daar kan ik niet zo goed doorheen kijken, Will was inderdaad niet echt boeiend... 
  Dag Ilona, ik zal je missen
 Dag Ilona, ik zal je missen 
 Was vorig jaar ook toch? (ik heb te veel SYTYCD series door elkaar gekeken, dus weet niet meer zo goed wat ik waar heb gezien)
 Was vorig jaar ook toch? (ik heb te veel SYTYCD series door elkaar gekeken, dus weet niet meer zo goed wat ik waar heb gezien) om de dans van Nick en Grace te choreogreferen
 om de dans van Nick en Grace te choreogreferen 

Wat zijn deze 2 goed! En ook een hele mooie dans!
 Wat zijn deze 2 goed! En ook een hele mooie dans! Vond Robbie in karakter wel leuk.
 Vond Robbie in karakter wel leuk.  Ik zag wel een mooie connectie en inleving
 Ik zag wel een mooie connectie en inleving 

. Behalve Ivy dan, die heeft zoveel zelfbeeld dat geen spiegel in Australië veilig is.
. Behalve Ivy dan, die heeft zoveel zelfbeeld dat geen spiegel in Australië veilig is. ). Niet helemaal synchroon, maar een leuk begin van de show.
 ). Niet helemaal synchroon, maar een leuk begin van de show.  , die naam onthouden we. Ben ik de enige die maar moét blijven kijken naar die ingenieuze coupe van Issi? Vind het ergens niet zo bij haar passen, van dat over nagedachte haar. Maar goed… jaaaa, dit was wel schattig hoor. Don my man! Ga zo door. Technisch natuurlijk vrij dramatisch, maar het personage zette hij fantastisch neer. Leuk om te zien dat hij leek te genieten ondanks dat foxtrot zo ver van zijn eigen stijl ligt
 , die naam onthouden we. Ben ik de enige die maar moét blijven kijken naar die ingenieuze coupe van Issi? Vind het ergens niet zo bij haar passen, van dat over nagedachte haar. Maar goed… jaaaa, dit was wel schattig hoor. Don my man! Ga zo door. Technisch natuurlijk vrij dramatisch, maar het personage zette hij fantastisch neer. Leuk om te zien dat hij leek te genieten ondanks dat foxtrot zo ver van zijn eigen stijl ligt  . Issi had wel iets meer mogen sprankelen. Irritatie-dingetje: waarom toch altijd die enorme ‘gapping’ bij dit soort ballroomdansen? Torso’s tegen elkaar kids!
 . Issi had wel iets meer mogen sprankelen. Irritatie-dingetje: waarom toch altijd die enorme ‘gapping’ bij dit soort ballroomdansen? Torso’s tegen elkaar kids! , waarbij ze verstrengeld op de grond lagen. Naarmate de dans vorderde vroor ik weer een beetje op, maar toch een erg mooie dans, prachtig in eenvoud, al is het met dit soort contemporaries vaak wel makkelijk scoren. Jessica begint zich tot een mooie allrounder te ontwikkelen, al moet ze wel aan haar armen werken. Heath is gewoon één van de frontrunners op dit moment.
 , waarbij ze verstrengeld op de grond lagen. Naarmate de dans vorderde vroor ik weer een beetje op, maar toch een erg mooie dans, prachtig in eenvoud, al is het met dit soort contemporaries vaak wel makkelijk scoren. Jessica begint zich tot een mooie allrounder te ontwikkelen, al moet ze wel aan haar armen werken. Heath is gewoon één van de frontrunners op dit moment. ! Dus dat is Jessica! Hartstikke leuk gedaan. Dit was Matt natuurlijk helemaal op zijn lijf geschreven, maar eerlijk gezegd vond ik dat ‘ie eraf gedanst werd door Jessie. Nu ik dit zit te typen merk ik dat er toch weinig is blijven hangen van de dans, alleen de opening waarin Jessie naar het ‘altaar’ loopt en de twee fantastische lifts/flips! O ja… wisten jullie dat de stelletjes samen wonen in een apartment? Dat vind ik dan wel weer heel sweet. Zie je dat in de US al gebeuren
 ! Dus dat is Jessica! Hartstikke leuk gedaan. Dit was Matt natuurlijk helemaal op zijn lijf geschreven, maar eerlijk gezegd vond ik dat ‘ie eraf gedanst werd door Jessie. Nu ik dit zit te typen merk ik dat er toch weinig is blijven hangen van de dans, alleen de opening waarin Jessie naar het ‘altaar’ loopt en de twee fantastische lifts/flips! O ja… wisten jullie dat de stelletjes samen wonen in een apartment? Dat vind ik dan wel weer heel sweet. Zie je dat in de US al gebeuren  ? Gokjes wie er het eerste maar één slaapkamer gaan gebruiken? Ik denk dat Gaz wel een poging gaat wagen bij Ivy
 ? Gokjes wie er het eerste maar één slaapkamer gaan gebruiken? Ik denk dat Gaz wel een poging gaat wagen bij Ivy  .
 . ! Die arme Robbie en Mikhaela bakten er weinig van. Hem vond ik nog best oké, hij deed in ieder geval zijn gloeiende best om behoorlijk strak te poppen, maar van haar straalde het zo duidelijk af dat ze er helemaal geen zin en vertrouwen in had. Werd een beetje gaar van de jury die maar door bleef hameren hoe moeilijk de stijl is. Nee, een paso doble die zo volgepropt zit als mijn zaterdagse boodschappenwagen is piece of cake om te leren
 ! Die arme Robbie en Mikhaela bakten er weinig van. Hem vond ik nog best oké, hij deed in ieder geval zijn gloeiende best om behoorlijk strak te poppen, maar van haar straalde het zo duidelijk af dat ze er helemaal geen zin en vertrouwen in had. Werd een beetje gaar van de jury die maar door bleef hameren hoe moeilijk de stijl is. Nee, een paso doble die zo volgepropt zit als mijn zaterdagse boodschappenwagen is piece of cake om te leren  . Goedpraterij om hertje Robbie te redden. Wat ik dan op zich weer niet zo erg vind, want mag die Mikhaela snel weg zodat Robbie een nieuwe partner krijgt?
 . Goedpraterij om hertje Robbie te redden. Wat ik dan op zich weer niet zo erg vind, want mag die Mikhaela snel weg zodat Robbie een nieuwe partner krijgt?  Ik kon mijn ogen niet van Nick afhouden, Grace deed het ook niet heel slecht, maar ik was niet echt onder de indruk van de choreografie, terwijl die Juliet Verne schijnbaar een soort Australische Mia is. De muziek paste er toch ook helemaal niet bij
 Ik kon mijn ogen niet van Nick afhouden, Grace deed het ook niet heel slecht, maar ik was niet echt onder de indruk van de choreografie, terwijl die Juliet Verne schijnbaar een soort Australische Mia is. De muziek paste er toch ook helemaal niet bij  ?
 ?  . Die Kieran hè..? Die had zo in Bugsy Malone mee kunnen spelen. Weer zo’n schattige, vermakelijke choreo met verder niet al te veel inhoud. Niet slecht, maar absoluut niet wow. En inderdaad was Carly véél te Britney.
 . Die Kieran hè..? Die had zo in Bugsy Malone mee kunnen spelen. Weer zo’n schattige, vermakelijke choreo met verder niet al te veel inhoud. Niet slecht, maar absoluut niet wow. En inderdaad was Carly véél te Britney. … zucht. Even ademhalen… PHILLIPE!!!!!! Holy Moses, fapperdeflap
 … zucht. Even ademhalen… PHILLIPE!!!!!! Holy Moses, fapperdeflap  . You can paso doble me any time baby. De dans... hoeveel trucs wil je als choreograaf in één choreo stoppen. “Oh ja, dit is écht de moeilijkste dans die ik ooooooit in elkaar gedraaid heb”. Ja, en waarom? Om de dansers zo onzeker te maken dat ze bijna het podium niet opdurven? Of écht alleen maar om te laten zien hoe geweldig je zelf bent? Ga fietsen eng mens met je Schilderswijk-uitstraling
 . You can paso doble me any time baby. De dans... hoeveel trucs wil je als choreograaf in één choreo stoppen. “Oh ja, dit is écht de moeilijkste dans die ik ooooooit in elkaar gedraaid heb”. Ja, en waarom? Om de dansers zo onzeker te maken dat ze bijna het podium niet opdurven? Of écht alleen maar om te laten zien hoe geweldig je zelf bent? Ga fietsen eng mens met je Schilderswijk-uitstraling  . Al dit gezegd hebbende vond ik dat Renee en Phillipe het zo slecht nog niet deden, waarvoor complimenten.
 . Al dit gezegd hebbende vond ik dat Renee en Phillipe het zo slecht nog niet deden, waarvoor complimenten.  

!
!

!
 ! !!!
 !!! ? Zijn de Aussies aan het stemmen voor underdogs en vergeten ze de dansers die het goed hebben gedaan?
 ? Zijn de Aussies aan het stemmen voor underdogs en vergeten ze de dansers die het goed hebben gedaan?  ?
 ? ? Vorige week was hij beter.
 ? Vorige week was hij beter. .
 .  .
 . 

???
 ??? 

Meestal zit er wel 1 koppel in wat ik niet verwacht had, maar dit waren wel hele gekke keuzes van het Australische publiek.
 Meestal zit er wel 1 koppel in wat ik niet verwacht had, maar dit waren wel hele gekke keuzes van het Australische publiek. Hij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit
 Hij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit 

Ja, een beetje zielig was het wel voor Lobbes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:15 schreef BlaBlub het volgende:
Die arme GazHij was helemaal gebroken dat hij eruit lag. Moet zeggen dat ik het ook echt jammer vind. Hij was al zo gegroeid en dan moet hij door het matige stemgedrag van publiek er toch uit
Ze krijgen jazz, dus daar zouden ze in principe allebei goed in moeten zijn. Maar ja, zij is zo'n powerhouse... en wie past er nou wel op het eerste oog bij Robbie? Ik denk alleen Issi - en dat hebben we gezien - maar die is er vandoor gegaan met MafiaDon...quote:Ben weer benieuwd naar volgende week, vooral het nieuwe koppel Robbie en Ivy. Ik hoop niet dat hij zich laat ondersneeuwen door haar.

Die foto, ze lijkt wel een heks
  Die foto, ze lijkt wel een heks  

Waarom? Ik moest een traantje laten.
 Waarom? Ik moest een traantje laten.  Mikckaeaeala
 Mikckaeaeala 

Ik dacht het zelfde!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:41 schreef Malahide het volgende:
Zit ik naar de uitslag te kijken en denk "is Natalie zwanger?" Google de google: 6 dagen geleden bekend gemaakt aan de wereld! I'm gooooodddddd!

Ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Ik lees direct de rest, maar heb net pas de results gezien.
GAZ, NEEEEEEEEEEE.

Waarom? Ik moest een traantje laten.
 Ik vond het de goede keuze uit die 3, maar wel erg jammer dat hij moest gaan.
 Ik vond het de goede keuze uit die 3, maar wel erg jammer dat hij moest gaan. The big guy crying.........
 The big guy crying.........Ik vond de dans echt ronduit RUK.quote:PASHA.

quote:
 Kind, hoe kom je erbij.
 Kind, hoe kom je erbij. 
 . En nu is ie foetsie.
  . En nu is ie foetsie.

Waaaaaahhhhh, ik heb gewoon Pasha geskiptquote:

? Ik heb zitten juichen van plezier, want ik heb de twee beste dansen van dit seizoen tot nu toe gezien! En nog meer moois! En een hele stomme tango, dat ook.
 ? Ik heb zitten juichen van plezier, want ik heb de twee beste dansen van dit seizoen tot nu toe gezien! En nog meer moois! En een hele stomme tango, dat ook. ! Ten derde: what the fuck? Jason’s commentaar sloeg toch helemaal nergens op? Ik vond Grace juist superstrak dansen. Oké, misschien was het allemaal net iets té, maar voor het eerst zat ze voor mijn gevoel echt lekker in haar vel, in een choreografie die bij haar ‘quirky character’ past. Nick: die deed het ook helemaal niet verkeerd, maar die stukjes dat ze uit de maat waren lagen volgens mij toch echt aan hem. Ach, who gives a flying fluck, geil stout Christenhertje, mag best een foutje maken
 ! Ten derde: what the fuck? Jason’s commentaar sloeg toch helemaal nergens op? Ik vond Grace juist superstrak dansen. Oké, misschien was het allemaal net iets té, maar voor het eerst zat ze voor mijn gevoel echt lekker in haar vel, in een choreografie die bij haar ‘quirky character’ past. Nick: die deed het ook helemaal niet verkeerd, maar die stukjes dat ze uit de maat waren lagen volgens mij toch echt aan hem. Ach, who gives a flying fluck, geil stout Christenhertje, mag best een foutje maken  . Anyway, leuke dans, leuke opening, opmaat naar meer moois.
 . Anyway, leuke dans, leuke opening, opmaat naar meer moois. . Kan haar niet zo goed hebben met haar piepkuikenstem en vettige coupe soleil, maar wel zielig dat haar hak in de jurk bleef hangen (maak die krengen dan ook korter!) en dat er zo lekker over doorgezaagd werd en dat Carly toen ging huilen en dat Jason toen klaarkwam in zijn mannenstring want alles voor de kijkcijfers
 . Kan haar niet zo goed hebben met haar piepkuikenstem en vettige coupe soleil, maar wel zielig dat haar hak in de jurk bleef hangen (maak die krengen dan ook korter!) en dat er zo lekker over doorgezaagd werd en dat Carly toen ging huilen en dat Jason toen klaarkwam in zijn mannenstring want alles voor de kijkcijfers  . Aaaaahhhh. De kritiek op Carly vond ik niet echt terecht, want a) ving ze het debacle van de hak-jurk best goed op en b) lag de focus nogal op ballroomprinsje Kieran in deze choreografie.
 . Aaaaahhhh. De kritiek op Carly vond ik niet echt terecht, want a) ving ze het debacle van de hak-jurk best goed op en b) lag de focus nogal op ballroomprinsje Kieran in deze choreografie.  . Ik vind hem geen enkel moment boven de middelmaat uitsteken, hij heeft niet echt iets bijzonders. Al was dit tot nu toe wel het beste wat hij heeft laten zien. Jess vind ik zooooo goed (en prachtig). Zij is de ster van dit duo, hij loopt achter de feiten aan wat mij betreft. Echt jammer dat Jess aan Doug vastzit. De dans zelf deed me weinig. Vervelende muziek, lelijke lifts (lelijk bedacht, niet per se lelijk uitgevoerd).
 . Ik vind hem geen enkel moment boven de middelmaat uitsteken, hij heeft niet echt iets bijzonders. Al was dit tot nu toe wel het beste wat hij heeft laten zien. Jess vind ik zooooo goed (en prachtig). Zij is de ster van dit duo, hij loopt achter de feiten aan wat mij betreft. Echt jammer dat Jess aan Doug vastzit. De dans zelf deed me weinig. Vervelende muziek, lelijke lifts (lelijk bedacht, niet per se lelijk uitgevoerd).  

Wat een mooie man. En wat een mooie dans. Renee was echt fantastisch. Wat een passie en wat een schitterende danseres. En Phillipe… wat een talent. Zo prachtig dansen buiten je eigen genre. Stel je eens voor wat die jongen had kunnen bereiken als hij van jongs af aan training had gehad. Beste dans van dit seizoen tot nu toe
 Wat een mooie man. En wat een mooie dans. Renee was echt fantastisch. Wat een passie en wat een schitterende danseres. En Phillipe… wat een talent. Zo prachtig dansen buiten je eigen genre. Stel je eens voor wat die jongen had kunnen bereiken als hij van jongs af aan training had gehad. Beste dans van dit seizoen tot nu toe  (tot er een half uur later een andere langskwam die ook voor die titel opmag, waarover zo meer!).
  (tot er een half uur later een andere langskwam die ook voor die titel opmag, waarover zo meer!). . Tango is géén latindans, maar een ballroom. Ik hoop dat Mary M. na afloop flink met haar stiletto op Matt’s teen is gaan staan. Zal ‘em leren, die verdraaide jazzhiphoppertvideoclippert. Oké, dit moest dus een tango zijn, maar ik zag er eigenlijk maar weinig tango’s aan. Stomme choreografen, schei toch eens uit met al die verdomde lifts. Het lijkt wel een gewichthefcompetitie (al werkt het soms briljant, zie laatste dans). Arme Jessica kreeg dan ook nauwelijks kan om te laten zien waartoe ze in staat is in haar eigen genre. En dan ook nog eens een beroerde partner hebben. Heath, dat was niks gozer. Je droeg je schouders als oorbellen, was zo stijf als het kunstbeen van mijn opa en had er duidelijk helemaal geen vertrouwen in.
 . Tango is géén latindans, maar een ballroom. Ik hoop dat Mary M. na afloop flink met haar stiletto op Matt’s teen is gaan staan. Zal ‘em leren, die verdraaide jazzhiphoppertvideoclippert. Oké, dit moest dus een tango zijn, maar ik zag er eigenlijk maar weinig tango’s aan. Stomme choreografen, schei toch eens uit met al die verdomde lifts. Het lijkt wel een gewichthefcompetitie (al werkt het soms briljant, zie laatste dans). Arme Jessica kreeg dan ook nauwelijks kan om te laten zien waartoe ze in staat is in haar eigen genre. En dan ook nog eens een beroerde partner hebben. Heath, dat was niks gozer. Je droeg je schouders als oorbellen, was zo stijf als het kunstbeen van mijn opa en had er duidelijk helemaal geen vertrouwen in.  . Gelukkig werd de choreograaf niet in beeld genomen (of lag hij al huilend in de coulissen, samen met Gaz?). Die dans was toch niet slecht? Het kan je smaak niet zijn, maar waarom dan zo galbakken en de dansers onzeker maken met kritiek waar ze geen fluit aan hebben? Dat gezegd hebbende vond ik dit ook één van de mindere optredens van deze show, al was de uitvoering van Matt en Jessie niet verkeerd. De choreografie leek me absoluut niet eenvoudig. Still love you Jason, al love ik Phillipe deze week een beetje more.
 . Gelukkig werd de choreograaf niet in beeld genomen (of lag hij al huilend in de coulissen, samen met Gaz?). Die dans was toch niet slecht? Het kan je smaak niet zijn, maar waarom dan zo galbakken en de dansers onzeker maken met kritiek waar ze geen fluit aan hebben? Dat gezegd hebbende vond ik dit ook één van de mindere optredens van deze show, al was de uitvoering van Matt en Jessie niet verkeerd. De choreografie leek me absoluut niet eenvoudig. Still love you Jason, al love ik Phillipe deze week een beetje more. 
   . Robbie… wat een geweldige danser, wordt alleen maar beter en beter en beter en spannender. Ivy… ben al een fan vanaf de eerste minuut. Die mimiek, Gaga zou er jaloers op worden. Wat een match made in heaven, deze twee. En ik zag het helemaal niet zitten toen deze twee vorige week aan elkaar werden gekoppeld!
 . Robbie… wat een geweldige danser, wordt alleen maar beter en beter en beter en spannender. Ivy… ben al een fan vanaf de eerste minuut. Die mimiek, Gaga zou er jaloers op worden. Wat een match made in heaven, deze twee. En ik zag het helemaal niet zitten toen deze twee vorige week aan elkaar werden gekoppeld!|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |