Ja. Dat is genant.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
- is het genant om die oudere juryman een beetjete vinden?

O dat wist ik ook nietquote:
 Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven.
 Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven.

Ang3l, nou nou nou nou nou etc.
 Ang3l, nou nou nou nou nou etc. 

quote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
En om een of andere reden vergelijk ik Renee met 'onze' Els.

Toen ik hem tijdens één van de audities van season 1 in een leren vestje (en vast en zeker ook broek) zag rondlopen sloeg mijn gaydar op hol hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 23:49 schreef Ang3l het volgende:
O dat wist ik ook niet Ik vond hem in seizoen 1 wel een beetje fout... maar aangezien ie altijd zo zit te zeiken over mannen die masculine moeten dansen, en dat ie steeds zegt dat hij z'n danseressen mooi wil hebben... plus dat ie iedere kans aangrijpt een meisje te kunnen knuffelen on stage... vond ik 'm eerlijk gezegd eerder een oude viezerik. Vandaar ook mijn comment hierboven
 .
. Hoe versier je een Christian... als Ang3l aan zijn bed verschijnen... hoe briljantquote:Op zondag 7 februari 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
En we snappen natuurlijk allemaal dat ik na dit seizoen naar Australië ga om Nick the Christian aan mijn kruis te nagelen he!
 .
. .
.O ja, da's wel tof. Volgens mij heb ik tijden geleden ergens gelezen dat dit een idee van de Aussies was om dat dit seizoen te gaan doen, en dat Nigel en consorten dat over hebben genomen voor seizoen 6 omdat ze het zo'n goed idee vonden. Was het ook, nl. de enige echt vermakelijke aflevering van dat seizoen in de USquote:Op zondag 7 februari 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
Hey ik las trouwens dat er eerst nog zo'n showcase-uitzending komt waarbij er niemand uit vliegt. Net als bij de US season 6. Prima.
 .
.

:
 : 

mee, al begint mijn hartje bij geen één al sneller te kloppen. Eerst maar eens zien hoe de heupen bewegen en de torsos roteren, dan praten we verder
 mee, al begint mijn hartje bij geen één al sneller te kloppen. Eerst maar eens zien hoe de heupen bewegen en de torsos roteren, dan praten we verder  .
.

), maar een getrouwde 23-jarige man... vind ik niet bepaald erotiserend moet ik zeggen
 ), maar een getrouwde 23-jarige man... vind ik niet bepaald erotiserend moet ik zeggen  

Nick is geen hertje maar het Lam Gods.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Nick ..... zwijmel ....
Heath ...... mmkay... yum ...
Robbie .... awww.....
 . En dan zagen ze bij Renee door over haar 'onaantrekkelijkheid'
. En dan zagen ze bij Renee door over haar 'onaantrekkelijkheid' 

)
 )

Leidt me naar het altaar, o schaap!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nick is geen hertje maar het Lam Gods.
quote:Heath doet me ontzettend aan Neil Haskell denken.
 Ja dat vond ik ook al!
 Ja dat vond ik ook al!

Jippie, nog een Aussie fan!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef dollce het volgende:
toch ook maar even aan deze versie begonnen.
Net 1 aflevering gezien, de rest komt morgen (ben toch de hele dag vrij)

Krijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?
 Krijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?

Looks like it.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef BlaBlub het volgende:
Bijna woensdagKrijgen we morgen nu eerst zo'n "kijk hoe goed ik mn eigen stijl kan dansen" show?? En dan volgende week pas de echte eerste performance show?

Het heerlijk avondje is gekomen.
 Het heerlijk avondje is gekomen. 

O ja, dat is waar ook! Met een beetje mazzel vanavond dus al voor ons beschikbaar. Soms zijn tijdsverschillen best leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Looks like it.
Zonet American Idol gedownload (is in de VS net op tv geweest) en de Aussies hebben bijna avond en maken zich klaar voor SYTYCD dus als ik terug kom van m'n werk staat daar ook een mooie episode van klaar hoop ik.Het heerlijk avondje is gekomen.
 .
.

Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.
 Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.  Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
 Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor. 

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |