Sweeet Lodon is goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op bed, in een huis in Noord Londen
De parken zijn altijd leuk als het iets minder koud is om te hangen/zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Sweeet Lodon is goed.
Ga dit jaar weer.
Gewoon een hele dag hangen in hyde park
Ja, wel toevallig overigens qua tijden enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het begin van zn dag was ofzo..
zeker met uitzicht op de eye in de verte en dan zo over het water heen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
De parken zijn altijd leuk als het iets minder koud is om te hangen/zitten
Hyde Park is in de vakanties en/of weekenden erg druk maar op een doordeweekse dag kun je nog wel rustige plekjes daar vinden.
St James's Park heeft dan ook wel heel mooie uitzichtenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zeker met uitzicht op de eye in de verte en dan zo over het water heen.
Weet alleen ff niet meer hoe dat eethuisje heet, maar daar zat ik dan vaak
Tsja, als ik op dreef ben kan het soms snel gaan hoor. Zelfs na 1011 dagen niet online te zijn geweestquote:
Ik ben er nu al, ehm..., 5 dagen geweest! 1x met de bus (werk) en 1x op vakantiequote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
Ik woon nu sinds 2006 in Londen en ik moet zeggen dat ik het hier fantastisch vind. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog (vrijwillig) terugga naar Nederland om daar te wonen en werken
Het ligt eraan waar je woont, hoe 'ruim' je woont en wat je verder doet. Een woning delen met 1 of 2 anderen is vrij normaal in Londen. Je kijkt dan tegen ongeveer 120 pond per week aan wat niet goedkoop is als je het vergelijkt met wat je krijgt voor dat geld in Nederland.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben er nu al, ehm..., 5 dagen geweest! 1x met de bus (werk) en 1x op vakantie
Ben aan het kijken of ik daar een leuke minor kan volgen, maar ik denk dat het best duur is om daar een half jaartje te wonen..
Ach, ik woon nu in het Gooi, ook niet een van de goedkoopste buurten in NL iigquote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je woont, hoe 'ruim' je woont en wat je verder doet. Een woning delen met 1 of 2 anderen is vrij normaal in Londen. Je kijkt dan tegen ongeveer 120 pond per week aan wat niet goedkoop is als je het vergelijkt met wat je krijgt voor dat geld in Nederland.
Maar je kunt mogelijk wonen bij degene voor wie je werkt of bij vrienden of iets
Dat is inderdaad een duur deel van Nederlandquote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, ik woon nu in het Gooi, ook niet een van de goedkoopste buurten in NL iig
Alleen zou het dus om een studie gaan en ken ik verder niemand in de UK (behalve wat verdwaalde FoK!kers, maar die ken ik net zo goed als jou, niet dus)..
Ik zie wel, de school waar ik heen zal gaan zal ook wel iets van woningbegeleiding doen (hoop ik)..
Mja, heb al mogen oefenen met het kindje van mn ex, dus dat zal wel gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een duur deel van Nederland
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ach, als je goed bent met kinderen kun je mogelijk je studie combineren met 'au pair' activiteiten. Woon je gratis, verdien je ongeveer 100 pond per week aan zakgeld en heb je genoeg tijd om te studeren
Je hebt al een specifieke school hier op het oog
Heb je een Universitaire opleiding achter de rug? Ik bedoel, werken in de City lijkt mooier dan het is en je hebt er een behoorlijke opleiding voor nodig met goed Engels wil je daar een kansje maken.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, heb al mogen oefenen met het kindje van mn ex, dus dat zal wel gaan
Nope, nog niets op het oogZal waarschijnlijk richting Economie/Management gaan (werken in The City
), maar heb me er verder absoluut nog niet in verdiept.
dat jah.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
St James's Park heeft dan ook wel heel mooie uitzichten
Bedoel je aan het water waarbij je ook de mensen op waterfietsen en/of gehuurde bootjes kunt zien?
Serpentine Lidoquote:Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef Diovarus het volgende:
[..]
dat jah.
Heb ik zelf niet gedaan word je moe van
Nope, ben nu 2e jaars HBO Small Business & Retail Managementquote:Op maandag 1 februari 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je een Universitaire opleiding achter de rug? Ik bedoel, werken in de City lijkt mooier dan het is en je hebt er een behoorlijke opleiding voor nodig met goed Engels wil je daar een kansje maken.
Ik zal eens rondsurfenquote:Au Pair kun je altijd wel worden. Geeft je in ieder geval de mogelijkheid om vanuit Londen jezelf verder te orienteren
Klinkt als een deglijike opleiding waar je mee bezig bentquote:Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, ben nu 2e jaars HBO Small Business & Retail Management
En werken in The City klinkt vele malen mooier dan het inderdaad zal zijn (is ook niet mijn doel hoor).. Engels is redelijk/goed. Kan me prima redden, alleen zakelijk zal ik wel opvallen qua taalgebruik
[..]
Ik zal eens rondsurfen
Ok, laat ik dan zeggen dat mijn Engels bovengemiddeld is in mijn omgevingquote:Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een deglijike opleiding waar je mee bezig bent![]()
Het zal je nog verbazen hoe 'matig' je Engels is als je hier komt wonen en werken. Het is best een uitdaging zeg maar. Ik geloof graag dat jouw Engels goed is hoor, maar toch zal het je verbazen dat het tegenvalt
Peter Kay is ook wel moeilijk te verstaan. En het verstaan is ook niet zo het punt. Maar lukt het je om zo mee te spreken met anderen. Begrijp je het als ze een grapje maken. Dat zijn dingen die in het begin lastig zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ok, laat ik dan zeggen dat mijn Engels bovengemiddeld is in mijn omgevingKunnen we nog alle kanten op!
Ik kan de BBC in ieder geval goed genoeg volgen, ook als het op de achtergrond aanstaat
Alhoewel dit toch wel lastig is (tussen 0:40 en 1:00):
Jup, sociale interactiequote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Peter Kay is ook wel moeilijk te verstaan. En het verstaan is ook niet zo het punt. Maar lukt het je om zo mee te spreken met anderen. Begrijp je het als ze een grapje maken. Dat zijn dingen die in het begin lastig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |