Mjah ben ik het wel mee eens eigenlijk. Het is alleen meer dan het zo raar is omdat we allebei altijd zo netjes zijn geweest. Nooit pikante of sexsueel getinte dingen alleen gewoon geintjes en wat elkaar plagen. Ze heeft zelf nog nooit zoiets gehad dat ze opeens zich laat gaan en iemand per ongeluk zoent. (was maar 10 seconden). Verder ben ik niet de persoon die snel gaat zeuren of iemand wantrouwt. Ben niet zo jaloers ingesteld. Heb meer het idee dat ze nu opeens iemand tegen komt die haar na zolang leuk met elkaar omgaan 40 uur per week zo in de war maakt dat ze zelfs in een zeer goede relatie na 7 jaar toch een keer over het randje gaat.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon proberen te stoken tussen haar en haar vriend, wat kan zo'n relatie nog waard zijn na 7 jaar.
Geen wonder dat ze iets met jou probeert.
Word gelukkig met haar zodat ze na een aantal jaren jou hetzelfde flikt.
En kom dan niet aan met een huiltopic waarom ze je verlaten heeft en je alles voor haar over had.
Vrouwen met een relatie moet je afblijven, als die relatie zo slecht was dan had ze al weg kunnen gaan uit zichzelf en niet hoeven te wachten of er toevallig-iets-beters op haar pad kwam.
Tja we hebben geen seksrelatie hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Muts100 het volgende:
Mjaa, lastig. lastig!
Dat zegt deze jongedame die een seksrelatie met zakenrelatie heeft.![]()
(hij is ook gebonden, ik niet) Wij zien elkaar heel weinig en sturen vooral sexmail.
Uiteindelijk is het kansloos natuurlijk, zij blijven echt wel bij hun partners en vinden ons gewoon wel even spannend. Wel goed dat je nu voor je nieuwe baan gaat, goede afleiding.
Zodra je een andere leuke meid ontmoet gaat het wel over en zul je haar vergeten.
Onthoud gewoon maar, het wordt toch niets.
(de uitdrukking is -dood bloeden- niet -dood bloeien-, wel grappig overigens)
Kan ook zo zijn dat dit voor haar de druppel zal zijn wat haar laat inzien dat d'r relatie niet veel meer isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
Vrouwen met een relatie moet je afblijven, als die relatie zo slecht was dan had ze al weg kunnen gaan uit zichzelf en niet hoeven te wachten of er toevallig-iets-beters op haar pad kwam.
Zou kunnen maar ze geeft duidelijk aan dat haar relatie nog helemaal goed is. Ze hebben 3 jaar geleden een moeilijke fase gehad en dat is weer helemaal goed gekomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef Mordreth het volgende:
Heb wat bagger on vragen om samenvatting verwijderd.
OT:
[..]
Kan ook zo zijn dat dit voor haar de druppel zal zijn wat haar laat inzien dat d'r relatie niet veel meer is. Onzin om er niet voor te gaan als je die meid leuk vind. Maar blijf er niet achterna lopen
.
Klopt maar over maximaal 4 maanden ben ik op een compleet ander kantoor/locatie/afdeling. Geloof me dan hebben we zakelijk geen contact meer. Dus mooi moment om af te bouwen en elkaar los te laten. Heel moeilijk maar wel noodzakelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef Fortitude het volgende:
Zo onschuldig klinkt het helemaal niet van haar kant. Ze is dan wel jou collega dus contact verbreken kan niet, maar ze kan wel een zakelijke afstand houden. Ze laat het duidelijk veel verder gaan en dat daar een tongzoen uit komt is een logisch gevolg.
Tja moet je zelf weten. Ze lijkt me echter wel dom, naïef of ze geeft niet zoveel om haar relatie als ze aangeeft. Anders had ze wel meer afstand gehouden.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef kweethetniet het volgende:
[..]
Klopt maar over maximaal 4 maanden ben ik op een compleet ander kantoor/locatie/afdeling. Geloof me dan hebben we zakelijk geen contact meer. Dus mooi moment om af te bouwen en elkaar los te laten. Heel moeilijk maar wel noodzakelijk.
Tja ik kan wel aangeven dat ze niet dom of naief is. Of ze veel om haar relatie geeft dat denk ik wel. Anders was het al 100 keer eerder uit de hand gelopen. Het heeft wel meer dan een jaar, 40 uur per week over heen gegaan dat we closer en closer werden. En uiteindelijk na personeelsfeestje dus een korte kus die eigenlijk vanzelf ging. Of ze afstand had moeten bewaren. Dat denk ik wel ja. Maar of dat soms kan dat denk ik niet. Het is gewoon gevoel soms. Je kan je natuurlijk wel inhouden en dat hebben we ook altijd (nu nog) gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Tja moet je zelf weten. Ze lijkt me echter wel dom, naïef of ze geeft niet zoveel om haar relatie als ze aangeeft. Anders had ze wel meer afstand gehouden.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef kweethetniet het volgende:
[..]
Tja we hebben geen seksrelatie hoor.is bij onschuldig kusje gebleven wat uitliep op een korte tongzoen. En zit niet te wachten op sex met iemand die een relatie heeft. Dus dat gaat me niet overkomen. Ik kan erg hard voor mezelf zijn en het contact compleet stil gooien als ik het idee heb dat het nergens naartoe gaat. (wat ik nu begin te krijgen).
Idd dood bloeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere baan zoeken bij een ander bedrijf (dus niet andere afdeling) en alle contact verbreken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef kweethetniet het volgende:
Lang verhaal maar bedankt voor het lezen. Hoor graag jullie mening en visie vooral van de dames!
Tja dat gaat dus niet want ik ga flinke promotie maken met die nieuwe functie. Zit dan op een totaal andere locatie en afdeling. Dus zakelijk gezien hebben we weinig/niets met elkaar te maken meer. Of ik nu daar zit of bij een andere baan maakt dus niet uit. We zien elkaar niet meer dan (hooguit 1 x per jaar op bedrijfsfeestje). Dus het mailen/smsen zal dan ook nog wel gebeuren of ik nu daar zit of bij een ander bedrijf. Het zal dan langzaam minderen en minderen en dan gaan de gevoelens van beide ook weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef HansvD het volgende:
[..]
Andere baan zoeken bij een ander bedrijf (dus niet andere afdeling) en alle contact verbreken.
OF
Vol er voor gaan en schijt hebben aan haar relatie.
Een tussenweg bestaat niet, dan hou je jezelf voor de gek.
Dat weet ik precies. Daar heb je ook gelijk in. Iets in mij zegt dat ik er voor moet gaan vechten omdat ze niet het type is die zomaar zover gaat met een andere man. Het zal me ook nooit lukken om haar in bed te krijgen zolang ze een relatie heeft. Voor dat het bij een kus kwam hebben we dus zolang zo dicht op elkaar voor moeten zitten en samen een band gecreerd die erg bijzonder is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef Friek_ het volgende:
Een ding moet je in ieder geval niet gaan doen en dat is gaan vechten voor haar. Ga er juist niet teveel achteraan zitten, vrouwen houden er niet van om op een voetstuk gezet te worden (ook al beweren ze soms het tegendeel). Dat zet haar namelijk wel in een uiterst comfortabele positie: twee mannetjes die lekker voor haar gaan vechten en zij hoeft niets te doen voor al die heerlijke aandacht. Hou de eer aan jezelf.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik denk dat dit dicht bij de waarheid ligt. En idd daar ga ik mij niet voor lenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze deels een spelletje met je speelt, naast het feit dat ze je oprecht leuk vindt. Ze wil willen graag een voorraad mannen achter de hand hebben die ze, indien gewenst, kan inzetten. Dat hebben toch bijna alle vrouwen, mannen zijn jagers maar vrouwen zijn de verzamelaars. Het geeft haar een heel goed gevoel dat ze een goede relatie heeft en daarnaast nog minimaal 1 knakker die haar ook heeeel erg leuk vindt. Als jij dit spelletje wil spelen, best maar dan kies je er wel voor om volgens haar regels te spelen. Hoe jammer het ook is, ik zou eerlijk zijn maar dan ook de boel afkappen want volgens mij gaat dit alleen maar irriteren.
Vind t wel knap dat je zo stellig kunt zeggen dat contact verbreken de beste optie is, gezien je TT... Als je echt verliefd bent... Ik zou dat iig niet kunnen denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef kweethetniet het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik denk dat dit dicht bij de waarheid ligt. En idd daar ga ik mij niet voor lenen.
Contact afbreken en minimaliseren is een betere optie. Moet alleen uitkijken wanneer ik opeens geen interesse toont dat het niet nog erger bij haar gaat aanwakkeren. Want afstoten is aantrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |