abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77529312
Nou om te beginnen werk ik al 1,5 jaar bij een bedrijf (ik 29) en zij iets langer dan een jaar (zij 25). Zij heeft al 7 jaar een hele goede relatie, samen wonen en passen goed bij elkaar en ik ben na een hele lange relatie sinds paar maanden weer vrijgezel. (staat los van haar reden waarom dat over is, uit elkaar gegroeid en ging al slecht voordat ik haar uberhaupt kende).

Al snel met haar een stevige klik. Heel veel contact, sms'en, mailen etc. Vooral een band door samen veel humor te delen, goede gesprekken, zelfde interesses etc. In het begin vond ik haar gewoon leuk eruit zien en later ga je elkaar beter leren kennen en ga je haar steeds mooier/liever/knapper vinden.

Uiteindelijk merk je natuurlijk wel een spanning en eigenlijk hebben we nooit naar elkaar uitgesproken dat we elkaar leuk vinden naast super collega's zijn. Zij gaf juist aan zo prettig te vinden om een leuke mannelijke collega te hebben zonder dat er iets achter zit. Op den duur werd ook steeds lichamelijker (knuffelen, vastpakken en soms wat plagen) en elkaar dubbele opmerkingen geven dat je elkaar heel erg gaat missen als een van de twee weg is of tijdens vakanties etc.

Tijdje geleden een leuk avondje stappen met collega's kwam na bijna jaar super leuk contact en allebei eigenlijk nou niet weten wat we echt van elkaar vinden een diep gesprek. Het kwam erop neer dat zij aangaf mij wel heel erg te zien zitten als ze geen relatie zou hebben. Echter die relatie zit helemaal goed dus dat wilde ze een keer uitgesproken hebben. Ze wilde volgens mij gewoon keer weten wat ik er nou over dacht. Want ze dacht soms dat ik haar leuker vond dan alleen collega. Nou was voor mij natuurlijk wel eventjes slikken maar eigenlijk erg fijn om te horen. Want zo dacht ik er ook over maar wist niet (eigenlijk wel maar wilde er niet over denken) dat zij dat ook zo voelde.

Na allebei dat uitgesproken te hebben raakte we nog closer naar elkaar toe. En werd het ook steeds meer aanraken/kriebelen/aaien/lief doen en heftigere smsjes sturen naar elkaar. Van het een komt het ander tot we allebei na een borrel op het werk samen wat zijn gaan drinken en opeens onverwacht wanneer we alleen zijn begint ze me te plagen en opeens te tongzoenen en geeft ze aan dat ze diep in haar hart met me mee naar huis zou willen om lekker te knuffelen en samen in slaap te vallen. Nooit van haar verwacht eigenlijk dat ze dat zou doen en ik ging er in mee zonder na te denken. Uiteindelijk natuurlijk verstandig geweest en gewoon netjes naar huis gegaan na die kus. (zou zij uiteindelijk ook hebben gedaan dus vandaar dat ik maar heel verstandig die beslissing heel stoer nam)

Nu komt het er eigenlijk op neer dat ik denk verliefd op haar te zijn. Ik denk dat zij dat ook heeft maar dus haar vriend niet wil verlaten. Compleet nutteloos dus. Nu ben ik intern aan het groeien en krijg over 4 maanden een nieuwe plek op een ander afdeling en kantoor. Dus we zien elkaar dan bijna nooit meer en zoveel bedrijfsfeestjes zijn er niet. Ze geeft aan me erg te gaan missen en we hebben het er veel over. Ik wil verder in mijn carriere dus die nieuwe uitdaging op een compleet andere afdeling ga ik natuurlijk doen. Daar zijn we het allebei over eens.

Maar het voelt zo kut om elkaar te gaan missen en zo uit elkaars leven te moeten gaan. Ik denk dat ze haar vriend niet gaat verlaten en ik wil niet tussen beiden komen dus ga het maar dood laten bloeien (doet me veel pijn). Iemand tips hierover wat ik nu het beste kan doen? Dood laten bloeien (want ze heeft goede relatie en is gelukkig heeft ze zelf uitgesproken) of ervoor gaan vechten?

Ze heeft overigens nog nooit wat met een andere jongen gedaan (onschuldig kort tongzoenen na lange spanning tussen beide) of gevoelt tijdens haar relatie en voelt zich ook beetje schuldig nu geloof ik. Daarom wil ik ook er een einde aan maken en weinig contact gaan onderhouden hoe moeilijk ook.

Lang verhaal maar bedankt voor het lezen. Hoor graag jullie mening en visie vooral van de dames!
  maandag 1 februari 2010 @ 21:22:41 #2
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_77529732
Mjaa, lastig. lastig!
Dat zegt deze jongedame die een seksrelatie met zakenrelatie heeft.
(hij is ook gebonden, ik niet) Wij zien elkaar heel weinig en sturen vooral sexmail.
Uiteindelijk is het kansloos natuurlijk, zij blijven echt wel bij hun partners en vinden ons gewoon wel even spannend. Wel goed dat je nu voor je nieuwe baan gaat, goede afleiding.
Zodra je een andere leuke meid ontmoet gaat het wel over en zul je haar vergeten.
Onthoud gewoon maar, het wordt toch niets.

(de uitdrukking is -dood bloeden- niet -dood bloeien-, wel grappig overigens)
pi_77529751
Gewoon proberen te stoken tussen haar en haar vriend, wat kan zo'n relatie nog waard zijn na 7 jaar.
Geen wonder dat ze iets met jou probeert.
Word gelukkig met haar zodat ze na een aantal jaren jou hetzelfde flikt.
En kom dan niet aan met een huiltopic waarom ze je verlaten heeft en je alles voor haar over had.

Vrouwen met een relatie moet je afblijven, als die relatie zo slecht was dan had ze al weg kunnen gaan uit zichzelf en niet hoeven te wachten of er toevallig-iets-beters op haar pad kwam.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_77530051
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon proberen te stoken tussen haar en haar vriend, wat kan zo'n relatie nog waard zijn na 7 jaar.
Geen wonder dat ze iets met jou probeert.
Word gelukkig met haar zodat ze na een aantal jaren jou hetzelfde flikt.
En kom dan niet aan met een huiltopic waarom ze je verlaten heeft en je alles voor haar over had.

Vrouwen met een relatie moet je afblijven, als die relatie zo slecht was dan had ze al weg kunnen gaan uit zichzelf en niet hoeven te wachten of er toevallig-iets-beters op haar pad kwam.
Mjah ben ik het wel mee eens eigenlijk. Het is alleen meer dan het zo raar is omdat we allebei altijd zo netjes zijn geweest. Nooit pikante of sexsueel getinte dingen alleen gewoon geintjes en wat elkaar plagen. Ze heeft zelf nog nooit zoiets gehad dat ze opeens zich laat gaan en iemand per ongeluk zoent. (was maar 10 seconden). Verder ben ik niet de persoon die snel gaat zeuren of iemand wantrouwt. Ben niet zo jaloers ingesteld. Heb meer het idee dat ze nu opeens iemand tegen komt die haar na zolang leuk met elkaar omgaan 40 uur per week zo in de war maakt dat ze zelfs in een zeer goede relatie na 7 jaar toch een keer over het randje gaat.

Maar ja denk er zelf aan om na mijn overplaatsing over paar maanden contact te verbreken. Beter voor iedereen denk ik zo. En ik hou er absoluut niet van om te stoken in een relatie. Haar niet moeilijker maken dan het al is.

Verder denk ik dat het menselijk is dat je ooit eens iemand tegen zal komen waar zelfs de meest monogame man/vrouw voorzichtig over het randje gaat. That's life!
pi_77530133
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Muts100 het volgende:
Mjaa, lastig. lastig!
Dat zegt deze jongedame die een seksrelatie met zakenrelatie heeft.
(hij is ook gebonden, ik niet) Wij zien elkaar heel weinig en sturen vooral sexmail.
Uiteindelijk is het kansloos natuurlijk, zij blijven echt wel bij hun partners en vinden ons gewoon wel even spannend. Wel goed dat je nu voor je nieuwe baan gaat, goede afleiding.
Zodra je een andere leuke meid ontmoet gaat het wel over en zul je haar vergeten.
Onthoud gewoon maar, het wordt toch niets.

(de uitdrukking is -dood bloeden- niet -dood bloeien-, wel grappig overigens)
Tja we hebben geen seksrelatie hoor. is bij onschuldig kusje gebleven wat uitliep op een korte tongzoen. En zit niet te wachten op sex met iemand die een relatie heeft. Dus dat gaat me niet overkomen. Ik kan erg hard voor mezelf zijn en het contact compleet stil gooien als ik het idee heb dat het nergens naartoe gaat. (wat ik nu begin te krijgen).

Idd dood bloeden
pi_77531631
Heb wat bagger on vragen om samenvatting verwijderd.

OT:
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef GizartFRL het volgende:
Kan ook zo zijn dat dit voor haar de druppel zal zijn wat haar laat inzien dat d'r relatie niet veel meer is . Onzin om er niet voor te gaan als je die meid leuk vind. Maar blijf er niet achterna lopen .
pi_77531632
Zo onschuldig klinkt het helemaal niet van haar kant. Ze is dan wel jou collega dus contact verbreken kan niet, maar ze kan wel een zakelijke afstand houden. Ze laat het duidelijk veel verder gaan en dat daar een tongzoen uit komt is een logisch gevolg.
pi_77532335
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef Mordreth het volgende:
Heb wat bagger on vragen om samenvatting verwijderd.

OT:
[..]

Kan ook zo zijn dat dit voor haar de druppel zal zijn wat haar laat inzien dat d'r relatie niet veel meer is . Onzin om er niet voor te gaan als je die meid leuk vind. Maar blijf er niet achterna lopen .
Zou kunnen maar ze geeft duidelijk aan dat haar relatie nog helemaal goed is. Ze hebben 3 jaar geleden een moeilijke fase gehad en dat is weer helemaal goed gekomen.

Ze zegt dit ook zodat ik niet verliefd ofzo op haar moet worden. Ze vond het belangrijk om mij geen verkeerde gedachten te geven. Daarna is het pas uit de hand gelopen door een zoentje na jaar heel intenstief met elkaar omgaan.

Kan toch ook zo zijn dat je soms iemand tegen komt die je te gek vind terwijl je relatie nog goed is. Hoe vaak kom je iemand tegen waarvan je denkt dit is het?? Nou dat kan misschien heel soms ook zijn terwijl je die persoon al hebt gevonden. Er zijn meer "partners for life" op aarde dan die ene. Over de streep gaan is dan misschien menselijk en een kusje is niet met elkaar naar bed.

Denk dat ik er niet voor ga vechten en de boel de boel laat. Over 3-4 maanden ben ik op een compleet ander kantoor en zien we elkaar misschien nog 1 X per jaar op een bedrijfsfeest. Het gaat wel slijten allemaal.

Of misschien ervarings deskundige hier die me van gedachten kunnen veranderen?
pi_77532466
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:01 schreef Fortitude het volgende:
Zo onschuldig klinkt het helemaal niet van haar kant. Ze is dan wel jou collega dus contact verbreken kan niet, maar ze kan wel een zakelijke afstand houden. Ze laat het duidelijk veel verder gaan en dat daar een tongzoen uit komt is een logisch gevolg.
Klopt maar over maximaal 4 maanden ben ik op een compleet ander kantoor/locatie/afdeling. Geloof me dan hebben we zakelijk geen contact meer. Dus mooi moment om af te bouwen en elkaar los te laten. Heel moeilijk maar wel noodzakelijk.
pi_77532894
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef kweethetniet het volgende:

[..]

Klopt maar over maximaal 4 maanden ben ik op een compleet ander kantoor/locatie/afdeling. Geloof me dan hebben we zakelijk geen contact meer. Dus mooi moment om af te bouwen en elkaar los te laten. Heel moeilijk maar wel noodzakelijk.
Tja moet je zelf weten. Ze lijkt me echter wel dom, naïef of ze geeft niet zoveel om haar relatie als ze aangeeft. Anders had ze wel meer afstand gehouden.
pi_77533651
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Tja moet je zelf weten. Ze lijkt me echter wel dom, naïef of ze geeft niet zoveel om haar relatie als ze aangeeft. Anders had ze wel meer afstand gehouden.
Tja ik kan wel aangeven dat ze niet dom of naief is. Of ze veel om haar relatie geeft dat denk ik wel. Anders was het al 100 keer eerder uit de hand gelopen. Het heeft wel meer dan een jaar, 40 uur per week over heen gegaan dat we closer en closer werden. En uiteindelijk na personeelsfeestje dus een korte kus die eigenlijk vanzelf ging. Of ze afstand had moeten bewaren. Dat denk ik wel ja. Maar of dat soms kan dat denk ik niet. Het is gewoon gevoel soms. Je kan je natuurlijk wel inhouden en dat hebben we ook altijd (nu nog) gedaan.

Zoals ik al zei kan het iedereen overkomen hoe goed of slecht je relatie ook is dat je zo close met iemand bent of iemand gewoon super leuk gaat vinden met zoveel contact. Je kunt op het werk bij ons echt niet om elkaar heen. Als ik weg ben zal het veel makkelijker zijn.

Maar mijn probleem is of niets doen en straks afstand op andere afdeling of vechten en moeite doen. Of ze in de toekomst zoiets bij mij zal doen geen idee maar er moet dan moet er wel heel veel gebeuren (zoals nu) voordat er een kort zoentje komt. Op sex zal het niet uitdraaien dat zal me nooit lukken als ze een relatie heeft en dat wil ik ook niet. Dat hoort bij het leven en je kan altijd iemand anders tegen komen. Zowel ik als zij.
pi_77536552
Zo te horen weet je wel hoe het zit. Nu nog een keuze maken. Maar wat heb je te verliezen. Als je er niet voor gaat verbreek je het contact toch. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Wij verwachten overigens wel een rapportage als je besluit om er wel voor te gaan.
pi_77538640
Persoonlijk zou ik, zoals je jezelf al voorneemt, het contact verbreken. Ik snap je redenatie wel dat we allemaal maar mensen zijn en we onze fouten maken (zij ook), maar dat vind ik geen rechtvaardiging voor wat ze gedaan heeft. Hoogstens een verklaring.

Voor mij is monogamie slash seksuele exclusiviteit een absoluut iets. Slippertjes zouden mijn vertrouwen in diegene zodanig beschadigen dat ik haar simpelweg niet meer zou vertrouwen. Het is een beetje hetzelfde als de waarheid vertellen: zodra je zegt dat je soms niet de waarheid vertelt, kom je in een paradox terecht. Dat je zegt dat je niet altijd de waarheid vertelt kan op zichzelf al geen waarheid meer zijn. Als je zegt dat je soms niet te vertrouwen bent, kun je je afvragen of die vorige uitspraak wel zo betrouwbaar is.

Een ding moet je in ieder geval niet gaan doen en dat is gaan vechten voor haar. Ga er juist niet teveel achteraan zitten, vrouwen houden er niet van om op een voetstuk gezet te worden (ook al beweren ze soms het tegendeel). Dat zet haar namelijk wel in een uiterst comfortabele positie: twee mannetjes die lekker voor haar gaan vechten en zij hoeft niets te doen voor al die heerlijke aandacht. Hou de eer aan jezelf.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:43:49 #14
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_77546935
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef kweethetniet het volgende:

[..]

Tja we hebben geen seksrelatie hoor. is bij onschuldig kusje gebleven wat uitliep op een korte tongzoen. En zit niet te wachten op sex met iemand die een relatie heeft. Dus dat gaat me niet overkomen. Ik kan erg hard voor mezelf zijn en het contact compleet stil gooien als ik het idee heb dat het nergens naartoe gaat. (wat ik nu begin te krijgen).

Idd dood bloeden

Okey duidelijk maar wat ik dan niet begrijp ' wat is het probleem eigenlijk' .
Jij stelt dat je het allemaal wel kunt laten gaan, je wilt geen seks met iemand die al een relatie heeft. Je krijgt een nieuwe functie/plek dus de afstand is al daar. Zij is gelukkig in haar relatie...
Nou, prima toch?
pi_77549560
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze deels een spelletje met je speelt, naast het feit dat ze je oprecht leuk vindt. Ze wil willen graag een voorraad mannen achter de hand hebben die ze, indien gewenst, kan inzetten. Dat hebben toch bijna alle vrouwen, mannen zijn jagers maar vrouwen zijn de verzamelaars. Het geeft haar een heel goed gevoel dat ze een goede relatie heeft en daarnaast nog minimaal 1 knakker die haar ook heeeel erg leuk vindt. Als jij dit spelletje wil spelen, best maar dan kies je er wel voor om volgens haar regels te spelen. Hoe jammer het ook is, ik zou eerlijk zijn maar dan ook de boel afkappen want volgens mij gaat dit alleen maar irriteren.
pi_77551238
Vrouwen zijn gewoon erg goed in het geven van 'mixed signals'. Zolang ze niet breekt met haar vriend moet je jezelf geen illusies maken.
En ome RB kan het weten
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 15:05:10 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_77552251
Als ik het zo allemaal aan hoor wil ze gewoon kijken of ze nog in de markt ligt. Ze speelt een spelletje met je, 100% . Vrouwen lijken vaak "onschuldiger" dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Haar eigen relatie zal echt niet zo goed zijn zoals jij voorspiegelt.. Anders begint ze hier niet aan.

Haar motivatie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_77557798
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef kweethetniet het volgende:
Lang verhaal maar bedankt voor het lezen. Hoor graag jullie mening en visie vooral van de dames!
Andere baan zoeken bij een ander bedrijf (dus niet andere afdeling) en alle contact verbreken.

OF

Vol er voor gaan en schijt hebben aan haar relatie.

Een tussenweg bestaat niet, dan hou je jezelf voor de gek.
pi_77558009
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef HansvD het volgende:

[..]

Andere baan zoeken bij een ander bedrijf (dus niet andere afdeling) en alle contact verbreken.

OF

Vol er voor gaan en schijt hebben aan haar relatie.

Een tussenweg bestaat niet, dan hou je jezelf voor de gek.
Tja dat gaat dus niet want ik ga flinke promotie maken met die nieuwe functie. Zit dan op een totaal andere locatie en afdeling. Dus zakelijk gezien hebben we weinig/niets met elkaar te maken meer. Of ik nu daar zit of bij een andere baan maakt dus niet uit. We zien elkaar niet meer dan (hooguit 1 x per jaar op bedrijfsfeestje). Dus het mailen/smsen zal dan ook nog wel gebeuren of ik nu daar zit of bij een ander bedrijf. Het zal dan langzaam minderen en minderen en dan gaan de gevoelens van beide ook weg.
pi_77558212
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef Friek_ het volgende:
Een ding moet je in ieder geval niet gaan doen en dat is gaan vechten voor haar. Ga er juist niet teveel achteraan zitten, vrouwen houden er niet van om op een voetstuk gezet te worden (ook al beweren ze soms het tegendeel). Dat zet haar namelijk wel in een uiterst comfortabele positie: twee mannetjes die lekker voor haar gaan vechten en zij hoeft niets te doen voor al die heerlijke aandacht. Hou de eer aan jezelf.
Dat weet ik precies. Daar heb je ook gelijk in. Iets in mij zegt dat ik er voor moet gaan vechten omdat ze niet het type is die zomaar zover gaat met een andere man. Het zal me ook nooit lukken om haar in bed te krijgen zolang ze een relatie heeft. Voor dat het bij een kus kwam hebben we dus zolang zo dicht op elkaar voor moeten zitten en samen een band gecreerd die erg bijzonder is.

Zal haar eens een tijdje meer links laten liggen (wel aardig blijven doen maar geen hele lieve smsjes/mailtjes sturen) kijken hoe ze daarop reageert. Het is redelijk moeilijk om opeens alles af te kappen omdat ik haar gewoon erg graag mag ook als persoon.

Moeilijk moeilijk moeilijk allemaal. Uiteindelijk zal het bij haar deels te doen zijn om de aandacht die ze krijgt. Kijken of ze nog goed in de markt ligt. Maar ja dat zal ook zo zijn wanneer ze een café binnen stapt want dan krijgt ze ook genoeg mannen op haar af. Aan de andere kant voelt ze zich rot bij de situatie dat we elkaar te leuk vinden en geeft ze ook aan dat het niet goed is om zo met elkaar om te gaan. Echter zij kan het schijnbaar ook niet meer laten.
pi_77558272
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze deels een spelletje met je speelt, naast het feit dat ze je oprecht leuk vindt. Ze wil willen graag een voorraad mannen achter de hand hebben die ze, indien gewenst, kan inzetten. Dat hebben toch bijna alle vrouwen, mannen zijn jagers maar vrouwen zijn de verzamelaars. Het geeft haar een heel goed gevoel dat ze een goede relatie heeft en daarnaast nog minimaal 1 knakker die haar ook heeeel erg leuk vindt. Als jij dit spelletje wil spelen, best maar dan kies je er wel voor om volgens haar regels te spelen. Hoe jammer het ook is, ik zou eerlijk zijn maar dan ook de boel afkappen want volgens mij gaat dit alleen maar irriteren.
Hier kan ik mij wel in vinden. Ik denk dat dit dicht bij de waarheid ligt. En idd daar ga ik mij niet voor lenen.
Contact afbreken en minimaliseren is een betere optie. Moet alleen uitkijken wanneer ik opeens geen interesse toont dat het niet nog erger bij haar gaat aanwakkeren. Want afstoten is aantrekken.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:46:22 #22
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_77558712
mmmmm een vreemdgangster.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:54:59 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_77559000
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef kweethetniet het volgende:

[..]

Hier kan ik mij wel in vinden. Ik denk dat dit dicht bij de waarheid ligt. En idd daar ga ik mij niet voor lenen.
Contact afbreken en minimaliseren is een betere optie. Moet alleen uitkijken wanneer ik opeens geen interesse toont dat het niet nog erger bij haar gaat aanwakkeren. Want afstoten is aantrekken.
Vind t wel knap dat je zo stellig kunt zeggen dat contact verbreken de beste optie is, gezien je TT... Als je echt verliefd bent... Ik zou dat iig niet kunnen denk ik
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_77562856
Het zou ook zo kunnen zijn dat je volledig d'r vertrouwen hebt gewonnen door bij het eerdere, openhartige gesprek niet te laten blijken dat je eigenlijk stapelverliefd op d'r bent en dat die kus daar uit voortvloeit; zij wil jou eigenlijk, maar is blij met d'r vriend en in een 'onbewaakt' moment gebeurt zoiets.

Naar mijn mening is ze duidelijk genoeg geweest (9 van de 10 topics hier gaan over 'vindt hij/zij me leuk?') en doe je er goed aan om het te laten voor wat het is. Mocht die relatie alsnog een keer stuklopen, dan weet ze je heus nog wel te vinden als het allemaal is zoals ze het gezegd heeft. Ik heb er trouwens wel bewondering voor dat je het ogenschijnlijk zo relatief makkelijk kunt loslaten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:42:22 #25
285341 Pink_Gun
....is geen speelgoed....
pi_77563455
Ik zal, als ik jou was, gewoon maar inzien dat het nutteloos is.
Het zal moeilijk zijn, maar ze wil toch haar vriend houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')