quote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:03 schreef loonytik het volgende:
Pittig eten![]()
![]()
[..]
sambal van de toko valt ook wel mee![]()
wel pittiger dan de standaard dat wel
[..]
Al een keer gedaan viel harstikke mee en was nog lekker ook!me familie vondt het alleen wat minder
[..]
mjah valt vast mee!
de pittigste saus die ooit heb gehad is deze
http://www.hotsauceworld.com/maddog357hot.html
Het gevolg van die saus is dat niemand meer een van me pittige sauzen durft te pakkeneen drupje is al genoeg om je mond in de fik te steken voor een kwartier. staats zelfs een hele disclaimer op die fles
ik krijg van wasabi altijd een soort explosie in mijn achterhoofd....quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat wasabi in no-time m'n voorhoofdsholte openbrandt.
Ik vind dat al geen saus meer das gewoon peper extractquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer "The source" 7,1 miljoen op de Scoville schaal dus 10 x sterker dan die maddog en tevens heetste saus ter wereld
En anders kun je altijd over gaan op pure Capsaïcine, al is dat geen saus.
Het geeft mij ook altijd die kick in mijn hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik krijg van wasabi altijd een soort explosie in mijn achterhoofd....
Die saus die je aangeeft is "slechts" 750k scoville.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:03 schreef loonytik het volgende:
Al een keer gedaan viel harstikke mee en was nog lekker ook!me familie vondt het alleen wat minder
mja maar die saus brandt anders als de bhut jolokiaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Die saus die je aangeeft is "slechts" 750k scoville.
De Bhut Jolikoia is ruim over 1 miljoen, dus wel een stukje pittiger als het goed is
Dan komt het wel goed losquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ben nu verkouden, dus even niet.
Gewoonlijk wel wasabifan.
Deze lijkt nog meer dan dubbel zo heet te zijn anders: http://www.hotsauceworld.com/hsw1600.htmlquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer "The source" 7,1 miljoen op de Scoville schaal dus 10 x sterker dan die maddog en tevens heetste saus ter wereld
En anders kun je altijd over gaan op pure Capsaïcine, al is dat geen saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |