Oh ik vind ik dat je het beste ff in de winkel kan krijgen. Even testen en dan hem op internet kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.
Ja.. Tuurlijk... maar eerst ff voelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oh ik vind ik dat je het beste ff in de winkel kan krijgen. Even testen en dan hem op internet kopen.
Omg die zin was epic krom. Ik bedoelde dat ik het niet gek vind dat je hem even in de winkel wilt bekijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. Tuurlijk... maar eerst ff voelen
Lijk eerder op een digitaal fotolijstje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef Erasmo het volgende:
Huawei? Nooit van gehoord?
Deze is wel strak:
[ afbeelding ]
Ja precies... Maar je kan er ook nog mee bellen waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef t_igger het volgende:
[..]
Lijk eerder op een digitaal fotolijstje!
Ik vond mezelf al in een herhaling vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Omg die zin was epic krom. Ik bedoelde dat ik het niet gek vind dat je hem even in de winkel wilt bekijken.
Damn... ik lees op zich graag reviews, maar in deze gigántische lap tekst blijf ik toch echt haken. Zo'n schrijver moet eens leren om voor 't web te schrijven, wat een kansloze woordenbrij! Het is echt zoeken naar belangrijke feitjes...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:48 schreef svenistheman het volgende:
Op: http://nexus404.com/Blog/(...)-worth-all-the-hype/
Staat al min of meer een review over de X10 met als eindconclusie:
<knip>
Mmm zal moeilijk kiezen worden, of de Desire of de X10
er zijn maar weinig winkels waar je een toestel te zien krijgt. Media Markt is vaak laat met nieuwe toestellen en Hi laat vaak de duurdere toestellen niet live zien. Weinig kans dat je een werkend exemplaar te zien krijgt. En icm met een abonnement is een toestel even duur op internet als in de winkel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.
Elk android toestel is te rooten dus de SE schil kun je er natuurlijk gewoon afhalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn... ik lees op zich graag reviews, maar in deze gigántische lap tekst blijf ik toch echt haken. Zo'n schrijver moet eens leren om voor 't web te schrijven, wat een kansloze woordenbrij! Het is echt zoeken naar belangrijke feitjes....
Wat mij betreft:
- Hoe snel is SE met updates? Bijvoorbeeld Android 1.6 -> 2.1
- Doet de X10 langer met een batterijlading dan Nexus/Desire?
- Hoe is de schil die SE om Android legt, en is deze evt uit te schakelen?
- Hoeveel beter is de camera?
Ik noem euh... elke telefoonwinkel? 9 van de 10 keer hebben ze wel een exemplaar in de winkel liggen hoor. Anders bel ik gewoon elke telefoonwinkel in de buurt van te voren ff op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
er zijn maar weinig winkels waar je een toestel te zien krijgt. Media Markt is vaak laat met nieuwe toestellen en Hi laat vaak de duurdere toestellen niet live zien. Weinig kans dat je een werkend exemplaar te zien krijgt. En icm met een abonnement is een toestel even duur op internet als in de winkel.
ik kan natuurlijk niet voor alle winkels spreken (heb er maar in 4 verschillende gewerkt)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik noem euh... elke telefoonwinkel? 9 van de 10 keer hebben ze wel een exemplaar in de winkel liggen hoor. Anders bel ik gewoon elke telefoonwinkel in de buurt van te voren ff op.
Dit is het Android topicquote:
Ik woon in Groningen.. Dus wat dat betreft heb ik misschien de luxe positie dat er vrij kleine winkels zijn in de omliggende grotere dorpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk niet voor alle winkels spreken (heb er maar in 4 verschillende gewerkt)
Maar je kan sowieso een winkel niet bellen. (iig de Vodafone/T-Mobile/Hi/Telfort/KPN winkels belcompany e.d. zou ik niet weten)
En daarnaast de winkels die ik opnoem laten jou niet zomaar een toestel proberen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk), en zeker niet als je niet de intentie hebt om er een te kopen (in die winkel). Als jij er wel eentje vind dan heb je geluk, wat ik wil zeggen: ga dr niet van uit dat dat allemaal zomaar kan.
Het zou ook kunnen dat ze zoiets in een rustigere winkel wel doen, heb natuurlijk alleen ervaring in de grote stad, waar er gewoon geen tijd is om samen met een klant alle functies van een toestel door te nemen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was aan de Apple fanboys die af en toe even komen trollen
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelultquote:Op maandag 22 februari 2010 10:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was aan de Apple fanboys die af en toe even komen trollen
Best vreemd, aangezien de Hero al weer oud is jwtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelult
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
Apple?...iPhone? wat is dat? Ik word steeds beter in het onderuit halen van dat ding. Vorige week 6mensen naar een hero/galaxy gelult
Zoals foto's makenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Maar de "mainstream" kent alleen maar "iPhone". Mijn nichtje had laatst een mobiel gekocht met een touchscreen (Een of ander LG-ding). Mijn tante zei telkens dat ze een "iPhone" had gekocht....![]()
Daarnaast zijn heel veel mensen nog onbekend met Android, maar ik heb er een paar keer mee gewerkt en het werkt minstens zo fijn als de eerste keer dat ik een iPhone in m'n handen had. Daarnaast kan het vele dingen beter dan de iPhone dat ooit zou kunnen.
Ik ga de voordelen hier niet opsommen natuurlijk, we zitten tenslotte in het Android topic en ik hoef me niet te verdedigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |