Leuk dan.. bij welke provider?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Merkie het volgende:
De Milestone schijnt in maart "normaal" op de markt te komen.
Dat dusquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de Milestone nog altijd vet vanwege het industriële design en het keyboard.
Dit dus. Mensen klagen dat hij niet mooi is, maar ik vind het JUIST mooi dat die niet zo rond is als de rest. Plus QWERTY en gouden randjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:31 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de Milestone nog altijd vet vanwege het industriële design en het keyboard.
Wowquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Bij studentmobiel is de Milestone al te bestellen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wanneer deze dan binnen komt, dus dat wacht ik even af. Als deze gelijk leverbaar is, dan ga ik hem gelijk bestellen.
Dat kan vast wel, bel evenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow!!!
Maar ik wil het abonnement later in laten gaan![]()
!
belsimpel=duits=NEEquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan vast wel, bel even? Je kan trouwens ook kijken bij gsmwijzer.nl en belsimpel.nl.
AndNAV2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:39 schreef Erasmo het volgende:
Lekker is dat, NAV4ALL is gestopt... Nu maar eens op zoek naar een ander navigatieprogramma...
Beetje achterhaalde houding anno 2010.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Renesite het volgende:
Ik heb een hekel aan dingen zo op internet kopen. maar het lijkt mij toch enorm aanlokkelijk, het is namelijk niet duur die milestone met abonnement.
Ja okee, maar wil hem eerst ff in de handen hebben, of dat toetsenbord een beetje goed is, of dat scherm handig werkt.. weet ik veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde houding anno 2010.
Voor elektronica/gadgets geldt meestal dat je een dief van je eigen portemonnee bent als je het niet op internet koopt.
Op youtube zijn redelijk wat filmpjes en daar blijkt hij toch redelijk traagjes te zijn. Daarin tegen dat toetsenbord is wel nice. Vooral aangezien je dan meer plek op je scherm hebt wanneer je zit te tikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja okee, maar wil hem eerst ff in de handen hebben, of dat toetsenbord een beetje goed is, of dat scherm handig werkt.. weet ik veel.
Ja.. maar op mijn werk werk ik ook met touchscreen kassa systemen en zo, en daar ben ik wel vlug mee... in hoeverre werkt dat beter op de desire... De desire is supersnel en ziet er ook tof uit... Ik wil een goede keuze maken, en die baseer ik liever op het in de handen houden van-.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Op youtube zijn redelijk wat filmpjes en daar blijkt hij toch redelijk traagjes te zijn. Daarin tegen dat toetsenbord is wel nice. Vooral aangezien je dan meer plek op je scherm hebt wanneer je zit te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |