X10 zag er goed uit met die 8MP camera.. maar dat TFT display en Android 1.6, jammer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:39 schreef svefn het volgende:
Die X10 klinkt goed idd, een beetje te goed eigenlijk. Ik weet niet hoe duur die gaat worden, maar ik ga er niet vanuit dat hij in dezelfde prijsklasse zal zitten als de legend/desire. Of heb ik dat mis?
EDIT: als ik het goed begrijp kost hij 240 euro bij het abbo dat ik op het oog heb http://www.belnu.nl/telef(...)Hi.htm?bundel_12=30. Volgens een andere site hoef ik dan echter 'maar' 120 euro bij te betalen ( http://www.2call.nl/A76T10807D24N1O462O419/ ) . Maargoed
Het grootste verschil is dat je in android 1.6 geen multitouch hebt. Dat is echt minder! Dus geen pinch to zoom websurfing wat je bijvoorbeeld wel weer hebt bij de Desire.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef svefn het volgende:
Is dat zo'n wereld van verschil dan? (Vast wel, gezien de reacties van mensen)
Nouja, websurfen is wel belangrijk in die zin dat 't juist de reden is dat ik een nieuwe gsm wilquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat je in android 1.6 geen multitouch hebt. Dat is echt minder! Dus geen pinch to zoom websurfing wat je bijvoorbeeld wel weer hebt bij de Desire.
Maar vind je het websurfen op je mobiel minder van belang en camera belangrijk? Ga voor de X10!
Maar da's dankzij de Sense van HTC.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:24 schreef Pandora73 het volgende:
't Zal aan mij liggen, maar ik kan op mijn Hero (dus 1.5) wel gewoon pinch-zoomen in de browser hoor... In de meeste pagina's in ieder geval wel.
De telefoons vereisen wel allemaal een aangepaste versie van die open source Android in de zin van bijvoorbeeld drivers voor de camera en andere aansturing van de hardware. Je kan daarom niet zomaar upgraden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef MoneyTalks het volgende:
Het is sowieso raar dat je niet gewoon kan upgraden bij deze open source software...
Zie mijn post, hij is inmiddels weer beschikbaar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:57 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de mensen van studentmobiel proberen te bereiken met de vraag wanneer de Milestone leverbaar is maar ik heb nog geen mail terug gehad. Verder wacht ik fijn op de X10. Die update naar 2.0 zal hopelijk spoedig komen en dan heb ik een toptelefoontje.
ja werkt wel maar dan moet je hem rooten dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef svefn het volgende:
Werkt tethering eigenlijk bij bijvoorbeeld de Hero/Legend? Het staat wel bij de specs.
ik heb een tutorial voor gemaakt. zonder te rooten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef svefn het volgende:
Werkt tethering eigenlijk bij bijvoorbeeld de Hero/Legend? Het staat wel bij de specs.
Ehm nee. Rooten is, voor zover ik het heb begrepen, dat je je Android eraf haalt en een andere 'OS' installeert. Alsof je ipv Windows Ubuntu installeert zeg maarquote:
Nee, rooten is dat je "root"-toegang krijgt tot je telefoon. Je kan het vergelijken met Windows; standaard heb je een beperkte gebruikersaccount waarmee je niet veel kan veranderen. Rooten is zorgen dat je administrator wordt en overal bij kan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ehm nee. Rooten is, voor zover ik het heb begrepen, dat je je Android eraf haalt en een andere 'OS' installeert. Alsof je ipv Windows Ubuntu installeert zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |