quote:vers van de pers: volgende week dinsdag bij den humo een hele rits nieuwe namen voor RW, ze wachten nog op een paar contracten
Je hebt gelijk, The Prodigy is maar een C-bandquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef RD4 het volgende:
Leuke acts vandaag gepresenteerd voor Pinkpop 2010. Maar op Rammstein na zie ik geen 'echte' headliner
Nog meer een keer zoeken dan. Waarschijnlijk hebben PP en RW 2 dezelfde headliners, plus dat PP nu 2 many DJ's heeft en Prodigy die vorig jaar headliner op RW waren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef RD4 het volgende:
Leuke acts vandaag gepresenteerd voor Pinkpop 2010. Maar op Rammstein na zie ik geen 'echte' headliner
Prodigy was vorig jaar al op RW, dus been there done that. Tevens vind ik Prodigy absoluut niet te vergelijken met Rammstein, RHCP, Muse, RATM enz,quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, The Prodigy is maar een C-band
En Greenday helemaal natuurlijk.
Het gaat niet om RW, het gaat op PP. The Prodigy stond ook op Lowlands(meerdere malen). Het is gewoon een headliner. Dat JIJ het niet LEUK vindt, doet daar niet aan afquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:39 schreef RD4 het volgende:
[..]
Prodigy was vorig jaar al op RW, dus been there done that. Tevens vind ik Prodigy absoluut niet te vergelijken met Rammstein, RHCP, Muse, RATM enz,
Het is leuk, meer niet.
No offense hoor, maar Prodigy vind ik een absolute topact. Misschien heb ik mijn woorden niet juist gekozen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat niet om RW, het gaat op PP. The Prodigy stond ook op Lowlands(meerdere malen). Het is gewoon een headliner. Dat JIJ het niet LEUK vindt, doet daar niet aan af
Ik ga gewoon helemaal niet naar Jay-Z.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef Leonos het volgende:
Hoop het niet
Als er iets saai is om naar te kijken is het zo'n Jay-z wel...
Antwoord stond ongeveer 10 posts boven je vraag.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:02 schreef Miggelllll het volgende:
Precies, je bent natuurlijk ook niet verplicht om elk optreden te bekijken.
Iemand trouwens enig idee wanneer er meer bands worden aangekondigd?
Ligt eraan wat je als prioriteit stelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kom er net achter dat ik niet eens heen zou kunnen, dan heb ik nog school.
Mijn welgemeende excuses voor mijn onoplettendheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Antwoord stond ongeveer 10 posts boven je vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |