De tent is juist veel intiemer en daardoor geschikter voor zijn muziek. Het is inderdaad nog afwachten tegenover welke band hij staat, ik hoop niet veel soeps want ik MOET Johnson gewoon zien!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef CoJackso het volgende:
Ik ben niet blij met Jack Johnson in de tent. Ten eerste is het de ideale muzikant om in het zonnetje te beluisteren, en ten tweede is er het risico dat hij tegenover een `grote` artiest staat op Main Stage.
Ja dat zou perfect zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wat hierboven staat. Ik hoop dus tegenover Pink ofzo.
Je bent wel opeens van de Pearl Jam hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zou perfect zijnZo lang het maar niet tegenover Pearl Jam of Green Day staat, dan ga ik echt huilen
Mwa, in de schaduw van het podiumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die uitspraak had van mij kunnen zijn ware het niet dat ik vorig jaar wel even genoeg had van die zon
Nou, vond het heerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, in de schaduw van het podium
En het gaat het echt niet 2 jaar achter elkaar zo bizar warm worden hoor
* Gaat vast zijn poncho zoeken
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef VisStick het volgende:
Aangezien dit onze eerste keer Werchter wordt, op welke camping kun je het beste je tentje opzetten?
Ik wil om 23.00 naar bed en niet gestoord worden
Fopje toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef VisStick het volgende:
Ik wil om 23.00 naar bed en niet gestoord worden
De knipoogsmilie werkt hier zeker niet zo goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef superjojo het volgende:
[..]
Fopje toch?
De optredens duren vaak al tot een uur of twee.
Op Werchter ontdek je niks nieuws hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:41 schreef Evertje het volgende:
Ik hoop ook op wat leuke namen in de Marquee. Toch het leuke van festivals, nieuwe dingen ontdekken
Dat ligt toch helemaal aan hoe goed je in de muziek zit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Op Werchter ontdek je niks nieuws hoor.
Dan kan je beter richting Lowlands gaan
Dat wel, maar als je bandjes wilt ontdekken lijkt me Werchter niet de beste plekquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt toch helemaal aan hoe goed je in de muziek zit?
Vergeet Motel Mozaique nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Bayswater het volgende:
Bandjes ontdek je, voor mij als Rotterdammer bijvoorbeeld, op een Metropolis of een Rotown. Eerste optreden van The XX buiten Engeland was bijvoorbeeld in Rotown voor 40 man.
Maar ook Fink en Angus and Julia Stone.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad, met Mumford & Sons gewoon dit jaar op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |