En wat als je je AMO nou in bv Oirschot moet gaan doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef jsmit91 het volgende:
Voornamelijk omdat dit in Weert is (woonplaats Groningen). Ik zou dit (nog) niet willen doen, omdat dit ver weg is. Ik zou het na een tijdje wel willen, maar eerst beginnen met een AMO en dan een Functie Opleiding. Hierna zou ik wel willen leren om OO te worden, maar dan wil ik eerst wat meer basiskennis. Uit ervaring is gebleken dat dit wat beter bij mij werkt.
Dat is niet echt een verbetering qua afstandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat als je je AMO nou in bv Oirschot moet gaan doen?
Maar het is niet aan jou om te bepalen waar je een AMO kunt volgen. Defensie maakt uit waar dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef jsmit91 het volgende:
Sorry, verkeerd gelezen! Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil eigenlijk nog wel naar Groningen, omdat ik samenwoon met m'n vriendin en ik hier ook gewoon mijn sociale leven heb! Dus het lijkt mij dan het meest voor de hand liggend dat ik de AMO dan in Assen volg. Ik weet dat je die daar ook kan volgen.
precies, en wat nou als je straks na je AMO en FO in Oirschot gelegerd gaat worden? en je functie opleidingen zijn in Hollandsche rading, ook niet op fiets afstand van groningen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef jsmit91 het volgende:
Sorry, verkeerd gelezen! Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil eigenlijk nog wel naar Groningen, omdat ik samenwoon met m'n vriendin en ik hier ook gewoon mijn sociale leven heb! Dus het lijkt mij dan het meest voor de hand liggend dat ik de AMO dan in Assen volg. Ik weet dat je die daar ook kan volgen.
Om vervolgens 4 maanden uitgezonden te worden. Da's pas een klote eind fietsen voor TS.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef viezerdt het volgende:
Ik dacht dat je kon kiezen waar je wilt opkomen? Toen ik ging had je iig nog keuzes op je contract staan. Anders kan je altijd nog voor luchtmobiele gnk in Assen gaan. Heb je je opleiding in Schaarsbergen daarna zit je gewoon in Assen
Geloof mij, je eigen voorkeur mogen opgeven en de keuze van Defensie staan compleet los van elkaar. Defensie plaatst je gewoon waar opleidingsplaatsen beschikbaar zijn. Als, in de maand dat jij opkomt, een klas start in Zuid dan ga je gewoon naar Zuid. Wat je voorkeur ook mag zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef jsmit91 het volgende:
Sorry, maar ik vind dit een beetje onzin berichten. Ik dacht dat fora er waren om ook daadwerkelijk wat wijzer te worden? Op www.werkenbijdelandmacht.nl staat dat je naar je eigen voorkeur bij School Noord of Zuid de AMO kunt volgen. Waar je later geplaatst word, dat ligt geheel aan de functie die je wilt bekleden.
En wat houd TS in?
Er zijn een wisselend aantal opleidingen per jaar. Dat ligt aan de wervingsbehoefte van dat jaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef jsmit91 het volgende:
Oke. Maar beginnen deze opleidingen altijd altijd per september en februari of beginnen die gewoon als er genoeg deelnemers zijn?
Ik ben een blokkentrekker (KLu)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef jsmit91 het volgende:
Ik neem aan dat je zelf ook bij KL zit, aangezien je er veel info over hebt. Weet je dan toevallig ook iets over de opleiding Soldaat Geneeskundig Verzorger / Chauffeur?
wat nou? je krijgt gewoon normale antwoorden. Zo werkt defensie nou eenmaal. Je kunt een boel voorkeuren opgeven, maar de baas beslist waar je heen gaat. Punt uit. Net zoals wanneer je PTLS'er word(gewonden verzorger), de baas beslist waar je terecht komt(400gnk bat, 13 gnk, 43gnk in hoofdzaak). Je kunt wederom een voorkeur geven, en thats it.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef jsmit91 het volgende:
Sorry, maar ik vind dit een beetje onzin berichten. Ik dacht dat fora er waren om ook daadwerkelijk wat wijzer te worden? Op www.werkenbijdelandmacht.nl staat dat je naar je eigen voorkeur bij School Noord of Zuid de AMO kunt volgen. Waar je later geplaatst word, dat ligt geheel aan de functie die je wilt bekleden.
En wat houd TS in?
het "hele KL gebeuren" is nu al een foute gedachte, als jij echt zo met het leger in je maag zit, solliciteer dan astjeblieft gewoon niet! Dat gebeuren word jouw lust en jouw leven, je gaat je eer en trots erin vinden en je zult je leven wijden aan het dienen in het ultieme bedrijf. Als je het nu al "gebeuren" noemt, vraag jezelf dan eerst af of het trotste beroep van militair dan wel wat voor je is!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef jsmit91 het volgende:
Kijk dat zijn de antwoorden die ik zoek! Heb je zelf ook een OO opleiding gedaan, of heb je alleen sld gnk gedaan? En die opleiding tot verpleegkundige, is dat vergelijkbaar als een opleiding die je gewoon bij een MBO school volgt of is die opleiding ook op een kazerne en ben je nog steeds bezig met het hele KL gebeuren?
Een voorkeur voor de School wilt nog niet altijd zeggen dat er naar jou voorkeur geluisterd gaat worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef jsmit91 het volgende:
En wat houd TS in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |