Misschien handig als een modje dit even in de OP kan zetten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh! Handige tip: Als je je vloer nog niet gedweild hebt moet je je was niet op de grond laten vallen want anders kan je dus opnieuw beginnen.
Maar hij is natuurlijk een pro dus gaat wel gewoon door met strijken tijdens het giechelen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Er volgt een hilarische grap over een naad aan de onderkant.
Johan komt niet meer bij.
Echt he je moet wel lachen omdat je er melig van word.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel dat de officiële link het wel doet
Okselgeurtjes
Ruim 5 minutenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan zegt tegen Liesbeth dat het naadje ook aan de onderkant mag zitten en krijgt vervolgens de slappe lach.
Omdat je de SV-ers iets (...) te hoog inschat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef Goofy16 het volgende:
waarom heb ik het idee dat de streamers in de maling worden genomen?
Hoe kun je trekken met je handjes op de rug?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef Ian_Nick het volgende:
En we zijn bij het vouwen! Let op het mouwtje!
Handjes op de rug, even trekken, METEEN OP DE RUG!
Je trekt 'm recht en hatzee!
Handjes van het shirt, mens!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kun je trekken met je handjes op de rug?
Vandaar dat ik geen 'mannetje' heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, jouw mannetje loopt zeker altijd met vouwtjes onder zijn arm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |