"You just got knocked the fuck out!"quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Vandaag had TS een tussenuur... Ik had me er wel op verheugd want het is altijd super leuk.
Ik was met een groepje mensen en het leek ons een leuk idee om wat heibel te maken.
We gingen bij een groepje zitten. Aan tafel zat een donker meisje..
We probeerde haar te provoceren door steeds een prullenbak tegen haar aan te schuiven...
Toen we zagen dat ze boos werd en dat ze het niet meer leuk vind stopten we.
Ze begon ons uit te schelden.. Hier gingen we verder niet op in. Toen zag ik vanuit mijn ooghoek dat ze op stond en dat ze naar MIJ toeliep. Ik liep van haar weg maar ze kwam achter me aan. Ik zo: "Wat wil je van me?". Na een woordenwisseling zag ik dat ze haar hand ophoog haalde en dat ze me een flinke klap in me nek gaf. PATS!!! Ik was gebitchtklapped door een donker meisje.
Klacht: geslagen door een meisje.
Klacht: iedereen vraagt nu hoe het met mijn nek is.
Klacht: ik sta voor lul.
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou de bitch in kwestie wel even kunnen zoeken op Hyves en even een paar foto's kunnen plaatsen?
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik zou de bitch in kwestie wel even kunnen zoeken op Hyves en even een paar foto's kunnen plaatsen?
Ja schiet op! NU!?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Zou ik wel doen ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef AdvancedPower het volgende:
De hele kantine was stil toen het gebeurde en toen ze me had geslagen klonk er luid gejuich.
Doe dat maar eens ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Derhalve een tvpquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, wat is dan de toegevoegde waarde van Hyvesfoto's.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even via een omweg geupload omdat jullie anders haar Hyves profiel gaan vol spammen.
Quote voordat TS zich bedenktquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even via een omweg geupload omdat jullie anders haar Hyves profiel gaan vol spammen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |