Te koop staat een Audi 100 2.8 V6 met automatische versnellingsbak.
Bouwjaar 1993. 174 PK
Huidige stand 85000 KMDoor de fraudegevoeligheid omtrent auto's in Nederland ben ik in destijds in Duitsland gaan kijken waar ik deze auto vond, kocht en naar Nederland importeerde.
Optielijst:
ABS
Airbag
Airbag passagier
Airconditioning
Boordcomputer
CD Speler met USB ingang. (originele audi radio wordt megeleverd)
Centrale vergrendeling
Climate Control
Elektrische ramen
Elektrische spiegels (verwarmd)
Lichtmetalen velgen
Mistlampen
Startonderbreker
Stuurbekrachtiging
De auto verkeerd in zeer goede staat, vrijwel geen steenslag te vinden!
Door de verzinkte karosserie is de auto ontzettend roestbestendig! Er is natuurlijk ook geen roest te vinden! De automaat schakelt uitstekend en is rond 60000 gereviseerd/vervangen.
Ondanks de wat grotere motor is de auto relatief zuinig. De auto weegt slechts 1400 kilo (belastingtechnisch zelfs slechts 1300!!!). Met mijn rijstijl haal ik gemiddeld eenvoudig 1 op 10. Tevens verbruikt de auto amper olie. Ik heb nooit olie hoeven bijvullen. Zelfs nu na ongeveer 16000 kilometer na een complete verversing geeft de peilstok een ruim voldoende stand aan.
Op de auto zitten momenteel 4 winterbanden met meer dan 6mm profiel. Zomerbanden op onbeschadigde 5-spaaks aluminium velgen zijn aanwezig en worden meegeleverd. Deze hebben circa 5 milimeter
profiel. De auto beschikt tevens over een volwaardig reservewiel.
Een factuur van de Audi-merkdealer uit 2007 is aaanwezig. De stand bedroeg toen 60000. De factuur is tevens het bewijs dat de automaat bij 60000 is vervangen/gereviseerd.
Ik heb de auto goed onderhouden. De volgende zaken zijn direct na invoer in Nederland preventief vervangen (Stand circa 65000):
- Distributieriem
- Multiriem
- Thermostaat (op advies van enkele audi kenners)
- Oliefilter, luchtfilter, brandstoffilter
75000 kilometer:
Rubbers van de draagarmen en schokdempers aan de voorzijde vervangen.
80000 kilometer:
Remblokken voor en achter vervangen.
Foto's:
![1.jpg]()
![2.jpg]()
![3.jpg]()
![4.jpg]()
![9.jpg]()
![10.jpg]()
![11.jpg]()
![5.jpg]()
![6.jpg]()
![7.jpg]()
![8.jpg]()
Het is een ideale auto voor lange afstanden.
Er zit een Pioneer USB radio in. Deze blijft er uiteraard inzitten! De originele radio wordt ook meegegeven.
Ik doe de auto weg omdat ik een grotere sedan wil (hobby he:)). Ik heb al een tweede auto op het oog waardoor ik haast heb met de verkoop. Daarom het volgende:
Voor 5 februari = vaste prijs van 4000.
Na 5 februari is de richtprijs 4750
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 07-03-2011 19:06:23 ]