whehe ik stond net de afwas te doen en heb de hele tijd gepiekerd wat er zo raar was aan mijn post.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja zekers, op zich idioot dat wij het allemaal ook zo spannend vinden, waarschijnlijk zullen we dat kind en die vrouw nooit ontmoeten en kijk ons meeleven
Niks hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
whehe ik stond net de afwas te doen en heb de hele tijd gepiekerd wat er zo raar was aan mijn post.
Logisch ook, we horen het vanzelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee nog niet![]()
Ik wil hem ook niet te vaak lastig vallen met de sms
Goed nieuws dusquote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van AJF:
Nog 1 cm en ze mag persen, de weeën worden steeds erger lijkt het. Ze heeft me pas 1 keer vervloekt dus dat valt mee
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van AJF:
Nog 1 cm en ze mag persen, de weeën worden steeds erger lijkt het. Ze heeft me pas 1 keer vervloekt dus dat valt mee
Arme mevrouw Ajf, die zal wel uitgeput zijn inmiddels.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Van hartequote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Feli kerelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Wat goed nieuws lieverd!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |