Te goed afgericht denk ik.quote:
Jij komt uit het gat van je moeder?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zus en ik zijn beiden in een recordtijd ter wereld gezet, vooral ik![]()
Mijn moeder was zich aan het douchen en toen voelde ze weëen, ze belde de *hoe noem je die ene ook alweernja, lama*, die kwam toen kijken en toen bleek dat ze al een heel groot gat had
Eigenlijk moest ze nog naar een andere bevalling, maar door dit ging ze eerst ons doen
jij niet dan, ik ben een kutkindquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jij komt uit het gat van je moeder?
te goedquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is nr 1 of nr 2 of combi (van die post van jou)
Die is stoerquote:
Dus een playerquote:Op maandag 1 februari 2010 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is stoer![]()
En dan gaan we het nu weer over ajf zn nieuwe telg hebben
Ga dat maar terugzoeken en anders wachten tot de baby er is, dan pas ik de OP wel aanquote:
Ik wacht wel dan!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dat maar terugzoeken en anders wachten tot de baby er is, dan pas ik de OP wel aan
Ssttquote:
maarmaar m;n zus is vandaag al jarigquote:Op maandag 1 februari 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Update 3:
Sms van Ajf: Mevrouw Ajf heeft nu 7 cm ontsluiting, de dokter is net wezen kijken en die heeft goede hoop dat het kind vandaag nog ter wereld komt. Mevrouw Ajf vindt dat een goed plan :p
Dan deelt ze die dag dus met mini ajfquote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maarmaar m;n zus is vandaag al jarig
ajf 2.0quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan deelt ze die dag dus met mini ajf
Ja echt hequote:
ja zekers, op zich idioot dat wij het allemaal ook zo spannend vinden, waarschijnlijk zullen we dat kind en die vrouw nooit ontmoeten en kijk ons meelevenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als ik zo het topic doorlees.
vind je niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |