Ja die was er om half 4. Ze heeft nu 4 cm ontsluiting en als de weeën nog regelmatiger komen gaat ze de actieve fase in (ik heb echt geen idee maar je leert ervanquote:
Dank je welquote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spannend Eric!![]()
Heel veel succes mop, voor jou en natuurlijk ook voor je vrouw!
Mij is toen verteld dat je moet rekenen op 1cm per uur dus het kan nog wel 6 uur durenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die was er om half 4. Ze heeft nu 4 cm ontsluiting en als de weeën nog regelmatiger komen gaat ze de actieve fase in (ik heb echt geen idee maar je leert ervan) We gaan dalijk wel naar het ziekenhuis. Ik lust eigenlijk wel een borrel
Ja klopt, dat zei de VK ookquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is toen verteld dat je moet rekenen op 1cm per uur dus het kan nog wel 6 uur duren
Ik heb hier al een borrel klaarstaan voor als Mathijs er is
Ik vind eigenlijk dat je je kids mee moet nemen naar het ziekenhuisquote:Op maandag 1 februari 2010 16:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zei de VK ookMijn moeder komt zo de tweeling ophalen maar mijn dochter is helemaal hyper en wil al mee naar het ziekenhuis.
![]()
Oh maar ik wil nu een borrel eigenlijk
Ja ik vind dat ook hoor. Dat zei ik dus al tegen mijn moeder, vooral omdat Mel helemaal hyperdepieper isquote:Op maandag 1 februari 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je je kids mee moet nemen naar het ziekenhuis![]()
Ik was 9 toen mn zusje geboren werd en toen werd ik gedumpt bij mn vader (gescheiden ouders) en toen mn broertje geboren werd was ik 14 en toen werd ik bij mn opa en oma gedropt.
Ik vond dat heel erg toen.
Gewoon meenemen dus. Jij bepaalt dat niet je moeder.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook hoor. Dat zei ik dus al tegen mijn moeder, vooral omdat Mel helemaal hyperdepieper is
Ik ga hier nog wel even in oclaaf
Als ik het zo hoor, kan ik ook wel een borrel gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:40 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die was er om half 4. Ze heeft nu 4 cm ontsluiting en als de weeën nog regelmatiger komen gaat ze de actieve fase in (ik heb echt geen idee maar je leert ervan) We gaan dalijk wel naar het ziekenhuis. Ik lust eigenlijk wel een borrel
Jij ook alquote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor, kan ik ook wel een borrel gebruiken
Ja ze gaan meequote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon meenemen dus. Jij bepaalt dat niet je moeder.
Ja. Jij weet hoe het is. Ik wil nu nooit meer seks in de angst zwanger te raken en te bevallenquote:
Vooral kalm blijven, je vrouw heeft er niks aan als jij nerveus staat te doen.quote:
En dan krijg je dat lieve hulpeloze hoopje mens op je buik gelegd en ben je werkelijk waar alle pijn en ongemakken vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Jij weet hoe het is. Ik wil nu nooit meer seks in de angst zwanger te raken en te bevallen
Ik ben uiterlijk heel kalm, maar als hier een paar tegen mij beginnen te kwetteren word ik nerveusquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral kalm blijven, je vrouw heeft er niks aan als jij nerveus staat te doen.
Ik raad je een sneaky glimlach aan zo 1 va yeah nog maar een paar weken en dan weer sex![]()
Alles komt goed en het kaartje zien we wel tegemoet.
Hou ons op de hoogte via mobiel fok of sms.
Dan gooi ik je smsjes wel in de OP
Die komen nu alquote:Op maandag 1 februari 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan krijg je dat lieve hulpeloze hoopje mens op je buik gelegd en ben je werkelijk waar alle pijn en ongemakken vergeten.
Zo'n ieniemini handje zoekt in het rond naar iets om vast te grijpen en als dat dan je vinger vind grijpt ie die vast alsof zn leventje er vanaf hangt en dan weet je het!
Jij bent van mij, ik hou van jou en dan komen de tranen
toch niet door mijn verhaal he?quote:
Ja dat hoort er wel bijquote:
En vooral NIET een bak koffie gaan staan drinken naast het kraambed.quote:
Ja want zo ging het bij de tweeling precies zo. We zaten allebei met een baby in onze armen en we keken elkaar aan en toen mijn vrouw de tranen in mijn ogen zag staan begon zij ookquote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
toch niet door mijn verhaal he?
Nee ik kijk wel uitquote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vooral NIET een bak koffie gaan staan drinken naast het kraambed.
Een broodje tonijn eten wordt ook sterk afgeraden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |