Dit keer met linksquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wèèr knipogen
Echt een schattig koppie heeft hij
Mevrouw AJF aan de zijkant zeker?
Hij knipoogt steeds naar mij he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke bekken trekken kan hij al
En met rechts heeft hij van je vrouw?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Dit keer met linksDat heeft ie van mij
nope dat is mijn beste vriendin
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En met rechts heeft hij van je vrouw?
Ladi?
Ja schat hij ziet jou wel zittenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij knipoogt steeds naar mij he?
Ja soms druk je echt op het juiste moment afquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Desondanks dat ben ik maar even achter de laptop gekropen en hij is
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke bekken trekken kan hij al
Tofquote:
Voorlopig slaapt ie evenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TofTijd om een huwelijk te plannen dus
Wedden dat ie veel liever tegen epic boobs aanligtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef ajf het volgende:
En zo slaapt hij het lekkerst:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ;m hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een man dus waarschijnlijk welquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedden dat ie veel liever tegen epic boobs aanligt
Ja mij lijkt het ook niet lekker liggen, maar zo slaapt ie gelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]net een hondje
![]()
wat een apart volk zijn mensen ookmaar wel liev
Over 18 jaarquote:
Dan ben ik 2x zo oudquote:
En mag je mathijs de kneepjes van het vak lerenquote:
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
Het zal eerder andersom zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mag je mathijs de kneepjes van het vak leren
Op een oude fiets moet je het leren?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mag je mathijs de kneepjes van het vak leren
Goed punt.quote:
quote:
Doe jij dw eens niet onderschattenquote:
quote:
Jij bent toch geen fiets?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren?
[..]
Goed punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |