quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zei je![]()
Neu, uitscheuren en hechtingen is niet echt een onderwerp voor hier he, tevens, ik kan me er wat bij voorstellen. (Thijs was 2700 gram bij zijn geboorte en zelfs ik was niet helemaal heel meer)
Hihihi, een papa-roes, wat tof![]()
Ga dat maar lekker lang vasthouden, lijkt me prachtig om te zien
Ja ik heb hem gewoon in bad gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zo vroeg al een foto van Mathijs in zijn badje, die had ik pas na een week
Trouwens, wat een plaatje!![]()
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Wat een baas.
Gefeliciteerd
Het ging heel goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe ging Mathijs zn eerste nachtje thuis?
Dank je welquote:
Alsjeblieft?quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
yayquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
quote:
Op zich een nette tijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Het ging heel goedIk heb alleen gemerkt dat ie om een uur of 5 kwam want toen werd ik bruut wakker gemaakt door vrouwlief.
Daarvoor was ie al 2x gekomenquote:
Ohw.quote:
Vanaf dag 1? Had ie geen honger dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw.
Mijn zoon sliep vanaf dag 1 door snachts![]()
Totdat ie bij opa en oma ging logeren toen hij 5 weken oud was
Om 4 uur geboren, 7 uur een fles en 10 uur een fles en zelfs toen de andere 3 baby's op de kamer wakker werden sliep hij door tot 7 uur de volgende ochtendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Vanaf dag 1? Had ie geen honger dan?
Daarna was hij van slag?
Ja dan had hij al een ander ritme dan Mathijs misschien?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om 4 uur geboren, 7 uur een fles en 10 uur een fles en zelfs toen de andere 3 baby's op de kamer wakker werden sliep hij door tot 7 uur de volgende ochtend![]()
Toen hij bij opa en oma ging slapen lag hij snachts te hoesten en zij hebben hem meteen een fles gegeven, toen had het ettertje door dat ie snachts ook voer kon krijgen.
Haha sorry deze is idd wat grootquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje ajf resize je pics man, mijn telefoon trekt dit niet
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke bekken trekken kan hij al
En wèèr knipogenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke bekken trekken kan hij al
Jaaaquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Die ga ik in de OP erbij zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |