Serieus...ik viel bijna van mijn stoel...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het eng met dat bloed enz erop
Maar mijn hele zwangerschap (die 3,5 maand die ik er bewust van heb meegemaakt) was al raar en vreemd en ik heb er ook niet echt van kunnen genieten of naar toe kunnen leven. Ik wist ook totaal niet wat ik kon verwachten en toen ik dat hummeltje zag onder het smeer en een beetje bebloed vond ik hem alleen maar engquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Serieus...ik viel bijna van mijn stoel...
Ik weet het snoetje...en je was natuurlijk ook nog heel jong en nog half in shock..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar mijn hele zwangerschap (die 3,5 maand die ik er bewust van heb meegemaakt) was al raar en vreemd en ik heb er ook niet echt van kunnen genieten of naar toe kunnen leven. Ik wist ook totaal niet wat ik kon verwachten en toen ik dat hummeltje zag onder het smeer en een beetje bebloed vond ik hem alleen maar eng
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het snoetje...en je was natuurlijk ook nog heel jong en nog half in shock..
Maar echt, al had hij van top tot teen onder zijn eigen poep gezeten, het had me niets kunnen schelen
Dank je welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
nogmaals gefeliciteerd ajf met je zoontje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je Wouterquote:
Dank je wel schatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
Eric, gefeliciteerd met je prachtige mannetje!![]()
![]()
![]()
Mooie naam ook..
Enneh...is iedereen een beetje heel uit de strijd gekomen?
4100 gram, sodemieter!![]()
Hopelijk kan je naast het straks beginnende slaapgebrek ook nog genoeg genieten van dit overweldigende gevoel![]()
voor iedereen,
Nienke.
Dat komt wel goed hoorquote:
Ik zie haar ertoe in staat om hem juist als een moedertje te vertellen dat ie dat niet mag doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG dat is toch te lief gewoon.
Veranderd wel hoor als Mathijs over een paar jaar haar kamertje overhoop haalt enz
Ja dank je welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef Pingwingei het volgende:
laaaaaaaaat enzo maar toch gefeliciteerd nog een keerLeuke foto's van je ventje
Leuk dat je ons zo op de hoogte hield
maar hoe kreeg je dat overal tussendoor nog voor elkaar?
Dank jequote:
Hij zit nu al stiekem te knipogenquote:
Dat heeft ie dan niet van een vreemdequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit nu al stiekem te knipogen
Wat een scheetje
Die haartjesquote:
Wat kleinquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die haartjes
Ajf, kan ik me vast kandidaat stellen voor uithuwelijken enzo?
Ik heb gewoon grote handenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat klein
Wat lief en damn wat een kop met haar al
Hij vond het wel een beetje engquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is er ook eentje die van een lekker bad houd
Ja, dat zei jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je wel schat
Ik zei toch dat ie op die van Thijs leek![]()
Mijn vrouw is bijna heel uit de strijd gekomen. Maar ik heb het hier liever niet over uitscheuren en hechtingen enzo
Ik zit helemaal in een roes![]()
![]()
En zo vroeg al een foto van Mathijs in zijn badje, die had ik pas na een weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |