abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:13:07 #71
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77592835
Wat een tenenkrommend voorlichtingsfilmpje overigens, op studentenov-chipkaart.nl. Hip woord hoor, dat "gast".

http://studentenov-chipkaart.nl/Upload/ovchip-movieplayer.swf
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:22:59 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77593221
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Wat een tenenkrommend voorlichtingsfilmpje overigens, op studentenov-chipkaart.nl. Hip woord hoor, dat "gast".

Ik vind het maar stom dat ze bij het ophalen bijvoorbeeld niet goed laten zien hoe het echt gaat. 'kaart erin, ophalen bestelling, ophallen +++++, ophalen ++, ophalen ++++, nog wat wachten, kaart eruit'.
pi_77593687
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Veerboot het volgende:

Dat filmpje gebruikte wij bij de presentaties op scholen en verenigingen.
Ik heb hem nog ergens in ik meen 720P
Wat ook weer erg goed geregeld was, wij kregen een laptop en beamer mee, geluid moest dus uit die mini speakertjes komen, en de beamer werkte niet goed met de laptop .
Hebben ze na een paar dagen een andere laptop voor gekocht zo heb ik begrepen.
Campagne gaat iig door, maar mijn colleges zijn weer begonnen dus draai nu niet mee.
Ik heb wel nog een mooie sweater van de OV-chipkaart die eigenlijk een keer terug moet.
pi_77596452
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Nick_Taken het volgende:

[..]

Dat filmpje gebruikte wij bij de presentaties op scholen en verenigingen.
Ik heb hem nog ergens in ik meen 720P
Wat ook weer erg goed geregeld was, wij kregen een laptop en beamer mee, geluid moest dus uit die mini speakertjes komen, en de beamer werkte niet goed met de laptop .
Hebben ze na een paar dagen een andere laptop voor gekocht zo heb ik begrepen.
Campagne gaat iig door, maar mijn colleges zijn weer begonnen dus draai nu niet mee.
Ik heb wel nog een mooie sweater van de OV-chipkaart die eigenlijk een keer terug moet.
Hou hem!! Verkoop hem aan mij!

Dan plak ik er een "Fail 2010" op.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77597287
Nou ik ben weer niets wijzer geworden. Ik doodleuk richting Utrecht, ja hoor controle, 'nee meneer, is nog niet geactiveerd' en loopt gelijk weg (volgens ov-chipkaart-lijn is ie absoluut geactiveerd). Ik naar het loket, ja er staan 2 producten op, maar wij kunnen het niet lezen.. 'Daarvoor moet je bij een conducteur/informatiebalie zijn'.. :-S

Ik kom op de terugweg een conducteur tegen en maar gelijk gevraagd hoe het nou zit, hij is er 10 min bij komen zitten en heeft een boekje gepakt die ze allemaal gehad hebben. Normaal hoort er wat anders te staan, maar zoals het bij mij staat komt niet vaak voor, maar is toch wel geactiveerd.. moet ik dit elke keer gaan uitleggen, nee toch hoop ik?

Bij mij staan er dus alleen maar 2 'overige producten' en daardoor denken ze dat het niet geactiveerd is, mijn god wat een gedoe!!
pi_77598450
Ik kreeg net een mail van hun waarin stond:
quote:
Het is voorlopig nog mogelijk om met je 'oude' OV-bewijs te reizen. Voor de einddatum moet je de website www.studentenov-chipkaart volgen.
Maar ik zie geen einddatum op hun site.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:00:39 #77
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_77603786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kreeg net een mail van hun waarin stond:
[..]

Maar ik zie geen einddatum op hun site.
Klopt, er is nog geen datum bekend.
Sukkels.
YB
pi_77605459
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Klopt, er is nog geen datum bekend.
Sukkels.
pi_77605724
Iets met onbepaalde tijd
pi_77623122
Ik heb 2 en een half week een aanvraag formulier voor een studenten ovchipkaart kaart ingevuld, met id kopie en pasfoto er bij. Op het aanvraag formulier stond dat hij er binnen 2 weken zou zijn. Het is nu 2 en een half week later en ik heb nog steeds geen ovchipkaart. Nu probeer ik contact te zoeken met de ovchipkaart mensen/bedrijf, ik heb een 0900 nummer gevonden (0900-6655444) maar dit nummer werkt niet. Nu kan ik nergens een ander nummer vinden. Iemand een idee wat ik het best kan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')