Okay, ik heb optie 8 gedrukt. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Hansjoh het volgende:
[..]
Ja nu bellen en optie 8 nemen (overige vragen). 2 keer achter elkaar gebeld (bij eerste poging batterijen op), beide keren binnen 7 minuten iemand aan de lijn!
Ik heb contact gehad. Het duurt nog 1.5 week voordat mijn abbo omgezet is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Elohim het volgende:
[..]
Okay, ik heb optie 8 gedrukt. Ben benieuwd.
Haha, dus het ging snel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad. Het duurt nog 1.5 week voordat mijn abbo omgezet is.Hij zei dat ik sowieso tot eind feb. met mijn oude OV-kaart kan reizen.
Ja, Plasterk heeft aangegeven dat het nog mogelijk is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef iggEh het volgende:
Echter kan ik hier nergens bericht van vinden dat dit daadwerkelijk zo is. Iemand die weet of dit toevallig nog toegestaan is?
In de nieuwsberichten heeft ie het steeds over het tijdelijke product op je chipkaart wat je voor onbepaalde tijd kan blijven gebruiken. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar heb nog geen nieuwsbericht gevonden waar hij het over de papieren kaart heeft. Zou er wel blij mee zijn, dat welquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ja, Plasterk heeft aangegeven dat het nog mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |