abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77598450
Ik kreeg net een mail van hun waarin stond:
quote:
Het is voorlopig nog mogelijk om met je 'oude' OV-bewijs te reizen. Voor de einddatum moet je de website www.studentenov-chipkaart volgen.
Maar ik zie geen einddatum op hun site.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:00:39 #77
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_77603786
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kreeg net een mail van hun waarin stond:
[..]

Maar ik zie geen einddatum op hun site.
Klopt, er is nog geen datum bekend.
Sukkels.
YB
pi_77605459
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Sukkels.
pi_77605724
Iets met onbepaalde tijd
pi_77623122
Ik heb 2 en een half week een aanvraag formulier voor een studenten ovchipkaart kaart ingevuld, met id kopie en pasfoto er bij. Op het aanvraag formulier stond dat hij er binnen 2 weken zou zijn. Het is nu 2 en een half week later en ik heb nog steeds geen ovchipkaart. Nu probeer ik contact te zoeken met de ovchipkaart mensen/bedrijf, ik heb een 0900 nummer gevonden (0900-6655444) maar dit nummer werkt niet. Nu kan ik nergens een ander nummer vinden. Iemand een idee wat ik het best kan doen?
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:39:05 #81
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77625721
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef fokaccount666 het volgende:
Ik heb 2 en een half week een aanvraag formulier voor een studenten ovchipkaart kaart ingevuld, met id kopie en pasfoto er bij. Op het aanvraag formulier stond dat hij er binnen 2 weken zou zijn. Het is nu 2 en een half week later en ik heb nog steeds geen ovchipkaart. Nu probeer ik contact te zoeken met de ovchipkaart mensen/bedrijf, ik heb een 0900 nummer gevonden (0900-6655444) maar dit nummer werkt niet. Nu kan ik nergens een ander nummer vinden. Iemand een idee wat ik het best kan doen?
Wachten. En je kunt ze mailen: http://www.ov-chipkaart.nl/algemeen/contact/ Hoezo werkt het nummer niet trouwens? Lange wachttijd, of doet ie niks?
Ander nummer: U kunt Klantenservice OV-chipkaart ook bellen op 0900-0980 (¤ 0,10 p.m.)
Maar daar kunnen ze je alleen helpen als je kaart al in het systeem zit, anders weten ze niks.
pi_77632434
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Sukkels.
Ik kan dit nergens op de site vinden? of ligt dat aan mij..
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_77640084
Ik heb vandaag eindelijk mijn studentenreisproduct kunnen afhalen. Toen ik bekeek wat voor producten er op mijn kaart stonden, zag ik dat mijn studenten weekabo vanaf 01-01-'10 t/m 30-09-'10 23:59 uur geldig is. Dat klopt volgens mij niet? Herkent iemand dit?
pi_77640201
Ik had een vraag, als ik nu met de trein ga reizen en ik neem iemand mee, hoe krijgt diegene dan reductie?

Gewoon een kaartje met reductie halen en dan mijn kaart laten zien?
Hoi
pi_77640228
Zal wel worden verlengd als je daadwerkelijk voor een nieuw studiejaar wordt ingeschreven...

Ik weet dat je in de trein nog steeds niet moet inchecken met een week abo en dat je in het weekend dan een kaartje moet kopen.

Heb hier gelezen dat het doordeweeks toch wel mogelijk is om in te checken. Iemand die weet wat er gebeurt als je dit in het weekend doet? Foutmelding? Toch reizen op saldo? Je hebt immers twee reisproducten...

[ Bericht 55% gewijzigd door Hugo__Boss op 04-02-2010 19:45:49 ]
pi_77640655
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef JWTOG het volgende:
Ik had een vraag, als ik nu met de trein ga reizen en ik neem iemand mee, hoe krijgt diegene dan reductie?

Gewoon een kaartje met reductie halen en dan mijn kaart laten zien?
Ja, zou niet weten hoe anders.. gewoon kaartje kopen
pi_77640674
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zal wel worden verlengd als je daadwerkelijk voor een nieuw studiejaar wordt ingeschreven...
Ik hoop 't, maar is 't bij jullie niet zo dan?
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
Heb hier gelezen dat het doordeweeks toch wel mogelijk is om in te checken. Iemand die weet wat er gebeurt als je dit in het weekend doet? Foutmelding? Toch reizen op saldo? Je hebt immers twee reisproducten...
Geen idee. Misschien even aan een conducteur vragen.
pi_77641029
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Ja, zou niet weten hoe anders.. gewoon kaartje kopen
Ja maar ik vraag me af of die korting voor derden nog geld met een studenten ov-chip kaart?
Hoi
pi_77641252
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef JWTOG het volgende:

[..]

Ja maar ik vraag me af of die korting voor derden nog geld met een studenten ov-chip kaart?
Ja, maximaal 3 mensen geloof ik...
pi_77641516
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Ja, maximaal 3 mensen geloof ik...
Nice, maar hoe gaat de korting werken als je in de trein ook een ov-chip zal gebruiken, of krijgt de trein geen ov-chip?
Hoi
pi_77641758
Hoe bedoel je? Voor de studenten? Die gebruiken toch al een OV-chip...

Voor de mensen die mee-reizen? Geen idee! Los kaartje kopen dus altijd..
pi_77642253
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Hugo__Boss het volgende:
Hoe bedoel je? Voor de studenten? Die gebruiken toch al een OV-chip...

Voor de mensen die mee-reizen? Geen idee! Los kaartje kopen dus altijd..
Het vervoerbewijs blijft een kaartje als je met de trein gaat reizen? Ik dacht dat die ook zouden verdwijnen en dat je dan alleen nog maar met de ov-chip kaart kan reizen?
Hoi
pi_77645818
Ja ooit wel, maar heb echt geen idee hoe ze dat dan op gaan lossen.. misschien kun je een wegwerp kopen tegen die tijd, waar je een kaartje opzet met korting ofzo.. zou het anders ook niet weten...

ach, gewoon niet druk over maken, duurt vast nog jaren!
pi_77646209
Oke hartstikke bedankt man! Morgen gerust op pad dus
Hoi
pi_77653782
Heb nu een week geleden mijn ovkaart ontvangen en kon vandaag voor het eerst mijn reisproduct ophalen. Helaas was dit geen weekend ov, zoals ik op het formulier heb gezet maar een weekabonnement.

Moet ik nu via de ocwduo site een wissel van abonnenemnt aanvragen? Maar moet ik hiervoor eerst het weekabonnement opgehaald hebben of kan ik deze laten staan?
pi_77655334
Woei, ik ben voor aankomende maandag weer ingeplanned.
Als er nu echt serieuze problemen zijn en je kunt niet langs een van de grote steden om het probleem te rapporteren mag dat ook bij mij.
Voordeel is dat het bij ons geen geld kost en dat er als het goed is met jou contact wordt opgenomen.
pi_77675992
Een vriend van mij is afgelopen 6 maanden in het buitenland geweest en heeft toen dus zijn OV-kaart ingeleverd. Nu heeft hij zijn OV-chipkaart geactiveerd etc. Alleen hebben de bussen in Groningen (Qbuzz) geen scanners. Volgens sommige chaffeurs moet je zowel je OV-kaart als OV-chipkaart meenemen tot ze scanners hebben, deze komen eind van het jaar

Iemand enig idee hoe je dit moet oplossen? Erg vervelend als je soms de bus niet in komt omdat er een achterlijke buschaffeur achter het stuur zit
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_77676078
papierkaart heb je niet nodig, ze zorgen maar dat de apparatuur werkt
You dream it, I live it.
pi_77676276
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef Meddo het volgende:
papierkaart heb je niet nodig, ze zorgen maar dat de apparatuur werkt
Dat weet jij, dat weet ik maar die buschaffeur accepteert dat niet. Wat moet je doen dan? Buschaffeur op de bek slaan en doorlopen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_77676412
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:30 schreef MaxC het volgende:

[..]

Dat weet jij, dat weet ik maar die buschaffeur accepteert dat niet. Wat moet je doen dan? Buschaffeur op de bek slaan en doorlopen?
Zeggen dat je het risico op een controle wel wilt nemen
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')