Maar ik zie geen einddatum op hun site.quote:Het is voorlopig nog mogelijk om met je 'oude' OV-bewijs te reizen. Voor de einddatum moet je de website www.studentenov-chipkaart volgen.
Klopt, er is nog geen datum bekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:37 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kreeg net een mail van hun waarin stond:
[..]
Maar ik zie geen einddatum op hun site.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Klopt, er is nog geen datum bekend.
Sukkels.
Wachten. En je kunt ze mailen: http://www.ov-chipkaart.nl/algemeen/contact/ Hoezo werkt het nummer niet trouwens? Lange wachttijd, of doet ie niks?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef fokaccount666 het volgende:
Ik heb 2 en een half week een aanvraag formulier voor een studenten ovchipkaart kaart ingevuld, met id kopie en pasfoto er bij. Op het aanvraag formulier stond dat hij er binnen 2 weken zou zijn. Het is nu 2 en een half week later en ik heb nog steeds geen ovchipkaart. Nu probeer ik contact te zoeken met de ovchipkaart mensen/bedrijf, ik heb een 0900 nummer gevonden (0900-6655444) maar dit nummer werkt niet. Nu kan ik nergens een ander nummer vinden. Iemand een idee wat ik het best kan doen?
Ik kan dit nergens op de site vinden? of ligt dat aan mij..quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Klopt, er is nog geen datum bekend.
Sukkels.
Ja, zou niet weten hoe anders.. gewoon kaartje kopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef JWTOG het volgende:
Ik had een vraag, als ik nu met de trein ga reizen en ik neem iemand mee, hoe krijgt diegene dan reductie?
Gewoon een kaartje met reductie halen en dan mijn kaart laten zien?
Ik hoop 't, maar is 't bij jullie niet zo dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zal wel worden verlengd als je daadwerkelijk voor een nieuw studiejaar wordt ingeschreven...
Geen idee. Misschien even aan een conducteur vragen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef Hugo__Boss het volgende:
Heb hier gelezen dat het doordeweeks toch wel mogelijk is om in te checken. Iemand die weet wat er gebeurt als je dit in het weekend doet? Foutmelding? Toch reizen op saldo? Je hebt immers twee reisproducten...
Ja maar ik vraag me af of die korting voor derden nog geld met een studenten ov-chip kaart?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:46 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Ja, zou niet weten hoe anders.. gewoon kaartje kopen
Ja, maximaal 3 mensen geloof ik...quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:54 schreef JWTOG het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af of die korting voor derden nog geld met een studenten ov-chip kaart?
Nice, maar hoe gaat de korting werken als je in de trein ook een ov-chip zal gebruiken, of krijgt de trein geen ov-chip?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Ja, maximaal 3 mensen geloof ik...
Het vervoerbewijs blijft een kaartje als je met de trein gaat reizen? Ik dacht dat die ook zouden verdwijnen en dat je dan alleen nog maar met de ov-chip kaart kan reizen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:10 schreef Hugo__Boss het volgende:
Hoe bedoel je? Voor de studenten? Die gebruiken toch al een OV-chip...
Voor de mensen die mee-reizen? Geen idee! Los kaartje kopen dus altijd..
Dat weet jij, dat weet ik maar die buschaffeur accepteert dat niet. Wat moet je doen dan? Buschaffeur op de bek slaan en doorlopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef Meddo het volgende:
papierkaart heb je niet nodig, ze zorgen maar dat de apparatuur werkt
Zeggen dat je het risico op een controle wel wilt nemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik maar die buschaffeur accepteert dat niet. Wat moet je doen dan? Buschaffeur op de bek slaan en doorlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |