Nee, een NS kaartjes automaatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die op de stoep naast de sporen staan? Gewoon 1 keer erlangs laten gaan om te kijken of ie werkt en dan meteen weer uitchecken?
Joa, zie geen probleem, doe het wel bij een bus. Bij NS liever niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar dat wat ik boven jou zeg, op station even snel in- en uitchecken kan wel als test? Is geen probleem? Dan weet ik t zeker
Niet zo druk om makenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef nicolesoufi het volgende:
Weet iemand misschien hoe je die tijdelijke studenten ov-chipkaarten kunt terugsturen? Het punt is ik heb er drie ontvangen en ik begrijp wel dat ze naar dat patch marketing adres moeten, maar stel er gebeurt iets met de post of je bent zo'n tijdelijke kaart kwijt ofzo...zitten er dus gevolgen aan? Ik bedoel het enige dat er bij die kaart vermeld staat is dat hij als je je persoonlijke kaart ontvangen hebt je er geen recht meer op hebt en je hem moet terugsturen??? Weet iemand meer?
Tipje voor mij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:06 schreef Meddo het volgende:
[..]
Niet zo druk om maken![]()
Ik heb er geloof ik ook nog twee liggen. Ik heb er niet zo een haast mee, hadden zij namelijk ook niet.
Waarom er geld afgeschreven wordt weet ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Tipje voor mij?![]()
Sowieso, waar kan ik me geld terugvragen van connection? Zie in dit topic alleen een link naar synctus..
Ik zal eens wachten tot ik op de site ook zie dat er geld vanaf is gegaan. Zag er erg vreemd uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Meddo het volgende:
[..]
Waarom er geld afgeschreven wordt weet ik nietEn de producten die op ov-chipkaart.nl staan is bij iedereen anders, daar kun je niet vanuit gaan
![]()
Link naar formulier kun je ook op ov-chipkaart.nl vinden
http://www.connexxion.nl/(...)tutie%20Compleet.pdf
Je kan het product stopzetten op de site van DUO. Ik denk dat je dat dan tijdelijk moet doen. Mail anders DUO voor de zekerheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je product inleveren als je stage in het buitenland gaat doen (en dus OV-vergoeding krijgt)? De DUO-site zegt er niets over, en het aanvraagformulier voor de OV-vergoeding heeft het nog over het "inleveren van de OV-studentenkaart"?
Even gekeken, de laatste stap is hetzelfde (verouderde) formulier printen, invullen en opsturenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Je kan het product stopzetten op de site van DUO. Ik denk dat je dat dan tijdelijk moet doen. Mail anders DUO voor de zekerheid.
Lekker afwachten, geen moeite voor doen. Een softwarefout wordt toch niet direct opgelost als jij daar een telefoontje voor pleegtquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vandaag vertelde een conducteur me dat mijn reisproducten er niet goed opstaan door een software fout ofzo. Even later werd ik weer gecontroleerd door een andere conducteur waarbij het wel allemaal goed was.
Zou ik naar de klantendienst bellen of zou ik het gewoon afwachten?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:56 schreef Svwees het volgende:
Heeft iemand van jullie deze nog liggen voor een zacht prijsje?
[ afbeelding ]
Ik verzamel OV Chipkaarten; heb r bijna 40 al.
Heb ook nog steeds problemen met de NS. De ene conducteur leest m'n in één keer goed uit, de ander zegt dat ik moet activeren. Heb aan een conducteur op het perron gevraagd of hij m'n kaart even kon scannen om te kijken wat er aan de hand was... de eerste keer scannen zag hij alleen twee 'Overige reisproducten'. Daarna bij een andere conducteur geprobeerd en daar gaf hij alles wel goed aan. Hit or miss dus.quote:
Ik heb precies hetzelfde, alleen dan van week naar weekend geswitcht. In het derde scenario is die conducteur gewoon onwetend, want nadat hij/zij op het pijltje heeft gedrukt, komt je definitieve abo in beeld. Het abonnement wat ze als eerste in beeld krijgen, is je tijdelijke abonnement dat de makers erop hebben gezet, zodat je begin dit jaar nog de kans zou hebben om je echte product op te halen.quote:
De enige conducteur die me bijna niet geloofde, vroeg om een bewijs dat ik een weekendabonnement had. Ik denk dat ze daarmee een brief of uitdraai van de IB-Groep/DUO bedoelt. Als je toch een boete krijgt, kun je dit waarschijnlijk wel terugvragen, bij welke instantie is nog maar de vraag, want ze geven elkaar de schuld van de problemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef harrejasses het volgende:
Ik neem aan dat als je in deze situatie een boete krijgt deze niet hoeft te betalen toch? Ik heb volgens mij voldoende bewijs dat ik recht heb op vrij reizen in het weekend.
Door de week reizen ga ik maar niet proberen, straks is er wel een conducteur die goed op de hoogte is en die dus weet dat het mijn tijdelijke ov is en ik daar eigenlijk helemaal geen recht op heb...
Zie vorige pagina van dit topic, waar het antwoord gegeven is:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:35 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik checkte net maar weer eens even bij een NS automaat, en had een studenten vrij week en een korting week... moet dat laatste geen weekend zijn?
en tevens staat dit op http://www.studentenov-chipkaart.nl/veelgestelde-vragen# :quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:35 schreef Nick_Taken het volgende:
Het is al veel vaker hier gezegd:
Studenten OV-chipkaart week -> je hebt een week ov en je mag gratis reizen doordeweeks.
Studentenkaart korting week -> bij je week ov hoort een korting in het weekend.
Deze is dus juist helemaal goed!
Gewoon een ongelukkige naamgeving.
quote:Welke producten staan er op mijn Studenten OV-chipkaart?
Als je een weekabonnement hebt, dan staan op je kaart de producten 'Studenten OV-chipkaart week' en 'Studenten OV-chipkaart korting week'.
Heb je een weekendabonnement, dan staan op je kaart de producten 'Studenten OV-chipkaart weekend' en 'Studenten OV-chipkaart korting weekend'.
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eem snel vroagje: ik heb een weekendproduct op mijn chipkaart staan, maar ik wilde een weekproduct. Dus ik dat aangevraagd bij de IBGroep.
Is het nu zo dat ik weer naar zo'n kastje moet om dat weekproduct te activeren en tot die tijd nog het weekendproduct erop heb?
Ik heb een soort gelijk probleemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef DeMaS het volgende:
Misschien niet een heel grote verrassing, maar ook ik heb een probleem met de ov-chipkaart.
Ik begrijp het principe en ik vind het op zich goed dat ze naar een dergelijk systeem gaan, maar liever met wat minder problemen.
De situatie zoals die bij mij is, is als volgt:
Begin van januari 2010 heb ik mijn kaart opgeladen met een weekproduct, deze stond voor mij klaar en in het scherm waar ik het opgeladen heb, stond ook dat ik een weekproduct heb (halverwege januari zelfs van DUO, voorheen IBG, een bevestiging gehad dat ik een weekproduct heb opgeladen)
Echter, sinds ik die kaart heb en ik gecontroleerd wordt, kunnen er drie situaties ontstaan:
1. Conducteur controleert en loopt verder, waardoor ik ervan uit ga dat het in orde is.
2. Conducteur zegt dat ik een weekendproduct heb, waarop ik vervolgens zeg dat ze op het pijltje in het scherm moeten drukken zodat ze mijn weekproduct zien. Conducteur accepteert dit en loopt door.
3. Conducteur zegt dat ik een weekendproduct heb, waarop ik vervolgens zeg dat ze op het pijltje in het scherm moeten drukken zodat ze mijn weekproduct zien. Conducteur accepteert dit niet en komt met heel verhaal dat ik dit in orde moet maken en dat ik anders een boete krijg, veelal wordt er niet eens verteld waar ik dit in 'orde' zou kunnen maken. Goed, ik ben niet achterlijk, dus ik bel naar het DUO, de Ov-chiplijn en de NS. Zowel DUO als OV-chiplijn zeggen dat ik een weekproduct heb, ondanks dat ns-conducteurs in eerste instantie een weekendproduct controleren.
Wat nog wel van belang is om te weten dat ik in september 2009 van weekend-ov naar week-ov ben gegaan, waar volgens sommigen ook het probleem zou kunnen liggen.
Inmiddels meerdere malen gebeld met de verschillende instanties en zit nog steeds met hetzelfde probleem. Het van het kastje naar de muur principe, zoals ik die nu meegemaakt heb, zou als omschrijving in het spreekwoordenboek moeten worden opgenomen.
Nu, anderhalf maand verder, zelfde probleem en ik zie mij binnenkort wel met een boete de trein uitlopen. Uiteraard geen zin in, dus ik vroeg mij af of er mensen met soortgelijke problemen zijn en die daar ook een oplossing voor hebben.
P.s. Het duo zal geen nieuwe kaart opsturen omdat ik volgens hen een weekproduct heb, en er dus niets mis is met mijn kaart.
Tot slot, de laatste paar dagen, wanneer conducteurs controleren, scannen ze mijn kaar niet meer, misschien heeft dat er iets mee te maken en heeft iemand daar ervaringen mee?
Bvd.
Je bent me net voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:45 schreef Meddo het volgende:
Studenten 16 maart over op OV-chipkaart
Bij vele punten in het land.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
Op welke site kan ik zien of er een reisproduct op mijn kaart staat, danwel of hij geactiveerd is?
Kan ik dat ook ergens anders zien, bijv. bij een oplaadpunt?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn reisproduct een maand geleden opgehaald en nu ineens zeggen sommige conducteurs dat ik het reisproduct nog moet ophalen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Ik momenteel met het volgende probleem.
Begin Januari heb ik met mijn OV-Chipkaart bij een ophaalpunt een WeekOV opgehaald. Wekenlang kon ik gewoon reizen met de trein, en was alles in orde.
Tot ongeveer 2 weken geleden, toen begonnen allerlei conducteurs opeens te vertellen dat ik mijn kaart nog moest activeren. Op mijn antwoord dat ik dat al gedaan had kreeg ik een legio van tegenwerpingen dat het niet zo was, want op hun apparaat konden ze geen blauw blokje met een pijltje erin zien.
Nu sprak ik een conductrice die mij vertelde dat wél alles in orde was, en in een andere trein een half uur later heb ik slaande ruzie gekregen met een conducteur die mij vertelde dat mijn kaart niet geactiveerd was. Ook liet hij het verschil zien tussen mijn kaart en die van iemand waar die wél geactiveerd zou zijn.
Nu heb ik bij een ophaalpunt gekeken of ik er nog wat op kon zetten, maar er stonden geen bestellingen klaar.
Mijn vraag, wat moet ik nu doen, want ik ben het zo langzaam spuugzat elke keer trammelant met zo´n kloteconducteur te moeten hebben omdat iets niet in orde is. Die conducteur kan niet controleren of de techniek goed werkt, maar ik weet wel heel zeker dat ik mijn bestelling opgehaald heb.
Hoe kan ik zelf controleren wat er wel of niet op mijn kaart staat?
Ik las in dit topic dat sommige mensen ergens konden zien of hun kaar geactiveerd is (op internet), welke site is dit?
En kan ik anders bij een NS-balie terecht om te vragen wat er aan de hand is?
Wen er maar aan, same problem here! Bij de meesten staan er 4 producten op (2 tijdelijke en 2 overige producten wat tevens de geactiveerde producten zijn heb ik begrepen). Bij het activeren zelf zijn bij mij de tijdelijke producten verdwenen en heb ik alleen die 2 overige producten waardoor het pijltje op hun apparaatje verdwenen is en vandaar dat ze dan gelijk denken dat het niet geactiveerd is. Tevens staat bij mij nu een week-OV geldig t/m 31-12-2030 wat dus idereen heeft met dit probleem..quote:Op zondag 21 februari 2010 01:06 schreef maartuh21 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn reisproduct een maand geleden opgehaald en nu ineens zeggen sommige conducteurs dat ik het reisproduct nog moet ophalen.Ik heb het nu al drie keer geprobeerd om hem nog een keer op te halen, echter staan er ook bij mij geen bestellingen klaar. Ik ga maandag maar weer eens proberen te bellen...
Binnenkort verdwijnt bij iedereen toch het tijdelijke abonnement, misschien ben je dan weer van je problemen af.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Hansjoh het volgende:
[..]
Wen er maar aan, same problem here! Bij de meesten staan er 4 producten op (2 tijdelijke en 2 overige producten wat tevens de geactiveerde producten zijn heb ik begrepen). Bij het activeren zelf zijn bij mij de tijdelijke producten verdwenen en heb ik alleen die 2 overige producten waardoor het pijltje op hun apparaatje verdwenen is en vandaar dat ze dan gelijk denken dat het niet geactiveerd is. Tevens staat bij mij nu een week-OV geldig t/m 31-12-2030 wat dus idereen heeft met dit probleem..
2 keer gebeld en helpdesk van ov-studentenkaart zeggen 100% zeker te weten dat het geactiveerd is en de fout bij NS ligt..
Dus wanneer ik weer gecontrolleerd wordt zeg ik van te voren al dat het geactiveerd is, dat brengt al een normale discussie op gang ipv achteraf te zeggen krijg ik het idee..
Dat lijkt me wel. Je oude zal ook wel meteen geblokkeerd zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had een ov-chipkaar die ik ook al geactiveerd heb. Deze ben ik echter kwijtgeraakt, heb een nieuwe aangevraagd maar moet ik die dan ook nog activeren?
Hmz, het wordt me op de site ook niet echt duidelijk. Heb je opnieuw een aanvraagformulier ingevuld of sturen ze meteen een vervangende op?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, die is geblokkeerd. Ik heb een vervangende chipkaart aangevraagd en daarbij ingevuld dat ik week-ov wilde.
Volgens mij accepteren ze die papieren kaart al lang niet meer... Misschien als je brieven meeneemt waarmee je kunt aantonen dat je er wel 1 moet hebben en dat je hem hebt aangevraagd enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu dus alleen nog maar mijn papieren ov. Kan ik die dan wel gewoon gebruiken tot 16 maart? Ook bij de busbedrijven.
Ik had namelijk bij de ns al bijna een boete, die kreeg ik alleen niet omdat de conducteur oprecht geloofde dat ik 'm net kwijt was geraakt.
Zit met het exact hetzelfde probleem... ook alle instanties afgebeld zonder enige oplossingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:27 schreef DeMaS het volgende:
Misschien niet een heel grote verrassing, maar ook ik heb een probleem met de ov-chipkaart.
heel verhaal..
Volgens mij nog niet, je moet vanaf 16 maart alleen zorgen voor een geactiveerd reisproductquote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Moet ik na 16 maart nu wel of niet inchecken in de trein?
In de bus wel hè? Ik dacht zelf dat het in de trein niet hoefde (in je vrij-reizen-periodes dan)
In je niet-vrij-reizen periode hoef je ook niet in te checken. Dan alleen een kaartje kopen (trein dan he!)quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Moet ik na 16 maart nu wel of niet inchecken in de trein?
In de bus wel hè? Ik dacht zelf dat het in de trein niet hoefde (in je vrij-reizen-periodes dan)
Sinds januari loop ik al achter dit probleem aan, alleen het enige waar ik tot nu toe achter ben gekomen: niemand kan er iets aan doen. Er is toch wel iemand die er een oplossing voor heeft. Ik begin er een beetje strontziek van te worden...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef Hansjoh het volgende:
[..]
Wen er maar aan, same problem here! Bij de meesten staan er 4 producten op (2 tijdelijke en 2 overige producten wat tevens de geactiveerde producten zijn heb ik begrepen). Bij het activeren zelf zijn bij mij de tijdelijke producten verdwenen en heb ik alleen die 2 overige producten waardoor het pijltje op hun apparaatje verdwenen is en vandaar dat ze dan gelijk denken dat het niet geactiveerd is. Tevens staat bij mij nu een week-OV geldig t/m 31-12-2030 wat dus idereen heeft met dit probleem..
2 keer gebeld en helpdesk van ov-studentenkaart zeggen 100% zeker te weten dat het geactiveerd is en de fout bij NS ligt..
Dus wanneer ik weer gecontrolleerd wordt zeg ik van te voren al dat het geactiveerd is, dat brengt al een normale discussie op gang ipv achteraf te zeggen krijg ik het idee..
Zolang er nog niks over gezegd is alleen kaart laten zien an conducteur en niet in/uitchecken.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Moet ik na 16 maart nu wel of niet inchecken in de trein?
In de bus wel hè? Ik dacht zelf dat het in de trein niet hoefde (in je vrij-reizen-periodes dan)
Neehee, kap daarmee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Glenn0 het volgende:
Vast al wel gevraagd, maar is de oude kaart van vorig jaar nog geldig? Hoor daar namelijk verschillende verhalen over.
Thanks!
Interessant is overigens dat de NS enerzijds zelf naar de Dienst Uitvoering Onderwijs verwijst voor de feestdagen, maar anderzijds ook een andere lijst met feestdagen noemt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Meddo het volgende:
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/week_of_weekend.asp
Feestdagen in 2010
1 januari (nieuwjaarsdag), 2 april (Goede Vrijdag), 5 april (tweede paasdag), 30 april (Koninginnedag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 13 mei (Hemelvaartsdag), 24 mei (tweede pinksterdag), 25 en 26 december (kerst).
Ja, heb ik. Maar volgens de ib-groep worden de tijdelijke kaarten allemaal stopgezet op 16 maart.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef Hugo__Boss het volgende:
Weinig over te zeggen denk ik, veel meer doen dan afwachten kan je niet.. heb je een tijdelijke?
Handig, DUO zegt 5 mei en de NS zegt 14 meiquote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Interessant is overigens dat de NS enerzijds zelf naar de Dienst Uitvoering Onderwijs verwijst voor de feestdagen, maar anderzijds ook een andere lijst met feestdagen noemt.
Omdat op de tijdelijke kaarten het voorlopige reisproduct staat.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef Aotearoa het volgende:
Oh, DanseMacabre, volgens mij zit ik in dezelfde situatie!
Ik heb vandaag gebeld en ben ook langsgegaan bij een servicepunt, maar daar zeiden ze inderdaad dat de tijdelijke kaarten worden stopgezet (alleen WAAROM?!).
Het is toch echt de fout van jullie zelf dat er tijdelijke kaarten uitgegeven moeten worden dus om daar de studenten voor verantwoordelijk te stellen is echt onzinquote:Op maandag 8 maart 2010 08:58 schreef Nick_Taken het volgende:
Dan zal ik maar weer even reageren, er zijn 2 tijdelijke, en nee je kunt ze niet van elkaar onderscheiden (wat ook lekker handig is).
Veel mensen hebben eerst een tijdelijke toegestuurd gekregen (of hadden problemen met hun huidige en hebben een tijdelijke gekregen). Dit was tot begin februari ergens zo en kreeg je standaard een tijdelijke.
Deze vervallen allemaal, maar, en nu komt een dikke maar...
Ook na die datum zijn tijdelijke kaarten uitgegeven, omdat de persoon al eerder een echte had die het niet (meer) deed, en deze blijven wel gewoon werken (!). Nu is het zo dat eigenlijk al deze mensen voor of rond die datum hun nieuwe wel moeten hebben dus zo'n groot probleem zal het niet zijn.
In de toekomst komen er waarschijnlijk geen tijdelijke meer, dan moet het allemaal snel genoeg werken dat je gelijk weer een persoonlijke krijgt.
Nu ging iedereen met heraanvraag voor een tijdelijke, althans, die kreeg je dan automatisch vanwege de tijdsnoot van het activeren. Dit was zo een belasting dat ze alleen nog maar in noodgevallen werden uitgegeven. Niet alleen een belasting aan tijd maar ook geld, uiteindelijk draaien wij er allemaal wel voor op, daarom is ook besloten ze niet meer standaard uit te geven. Eigenlijk moeten deze kaarten ook (kostenloos) terug gestuurd worden maar nagenoeg niemand doet het, weet niet of hier nog een boete op komt maar zou e niet van opkijken. Ik weet wel dat sommige mensen een euro of 6-7 meen ik moeten betalen als de uiteindelijke komt, dat heb ik vaak gehoord. Waarom de ene het bedrag wel moet betalen en de andere weer niet ook geen idee.
Onder de streep, recente tijdelijke kaarten blijven het nog even doen en je krijgt snel je echte, oude tijdelijke kaarten vervallen inderdaad, en heb je al lang een tijdelijke en dacht je van, dat zit wel goed, blijft geldig en je was te lui om een nieuwe aan te vragen? dan heb je dikke pech! Dit zijn ongeveer 15% van het totaal van studenten die nog geen echte hebben of helemaal geen aangevraagd hebben.
Dat klopt, het kan ook ietsjes langer zijn. Ik heb vanochtend de bevestiging gehad dat ze mijn formulier hebben ontvangen en dat alles in orde is. Binnen twee weken krijg ik mijn nieuwe OV thuisgestuurdquote:Op maandag 8 maart 2010 09:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Is het trouwens wel zo dat je een bevestiging krijgt als je een nieuwe hebt aangevraagd, binnen een week?
Joehoe,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef VegaKip het volgende:
Weet iemand of je met je ov-chipkaart geld kunt terugvragen bij de NS? Heb deze week alweer genoeg vertragingen gehad maar m'n kaartnummer past niet op dat formulier
Nee, maar ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt bij mij uit te maken of ik mijn hand voor die strip houd of niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef sboersma het volgende:
Ik heb al een tijdje m'n studenten ov-chipkaart geactiveerd, en in het begin ging alles goed, maar op een gegeven moment kon ik niet meer inchecken. Die scan-apparaten deden niks als ik m'n kaart ervoor hield. Naar een service-punt geweest, waar ze me vertelden dat m'n kaart waarschijnlijk kapot was. Ik zou dan een nieuwe kaart moeten aanvragen en tot die tijd op eigen kosten moeten reizen. Toen ik voor het eerst op eigen kosten wilde gaan reizen, probeerde ik nog 1 keer om in te checken. En ja hoor, hij deed het! Op die dag zelfs in 3 trams en 1 trein. Maar in m'n laatste tram naar huis deed ie het ineens weer niet. :S Ik begrijp er niks meer van.
Mijn vraag is dus:
Weet iemand misschien waarom mijn kaart het de ene keer wel doet, en de andere keer ineens weer niet (wat helaas het vaakst voorkomt...) ?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |