Ik zal eens wachten tot ik op de site ook zie dat er geld vanaf is gegaan. Zag er erg vreemd uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Meddo het volgende:
[..]
Waarom er geld afgeschreven wordt weet ik nietEn de producten die op ov-chipkaart.nl staan is bij iedereen anders, daar kun je niet vanuit gaan
![]()
Link naar formulier kun je ook op ov-chipkaart.nl vinden
http://www.connexxion.nl/(...)tutie%20Compleet.pdf
Je kan het product stopzetten op de site van DUO. Ik denk dat je dat dan tijdelijk moet doen. Mail anders DUO voor de zekerheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je product inleveren als je stage in het buitenland gaat doen (en dus OV-vergoeding krijgt)? De DUO-site zegt er niets over, en het aanvraagformulier voor de OV-vergoeding heeft het nog over het "inleveren van de OV-studentenkaart"?
Even gekeken, de laatste stap is hetzelfde (verouderde) formulier printen, invullen en opsturenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Je kan het product stopzetten op de site van DUO. Ik denk dat je dat dan tijdelijk moet doen. Mail anders DUO voor de zekerheid.
Lekker afwachten, geen moeite voor doen. Een softwarefout wordt toch niet direct opgelost als jij daar een telefoontje voor pleegtquote:Op maandag 15 februari 2010 16:12 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vandaag vertelde een conducteur me dat mijn reisproducten er niet goed opstaan door een software fout ofzo. Even later werd ik weer gecontroleerd door een andere conducteur waarbij het wel allemaal goed was.
Zou ik naar de klantendienst bellen of zou ik het gewoon afwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |