wel heel erg toevalligquote:Op maandag 1 februari 2010 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iemand heeft je een virusmail gestuurd oid?
Laat droxz het nou niet horenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:16 schreef lynda het volgende:
Jij bent begonnen met ziek zijn hier hoor Smokes
Ja, weet ik veel dat ik ziek aan t worden wasquote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef lynda het volgende:
Die zit in het OV, die leest toch niets![]()
Maar dankzij jou mag ik zo wel weer naar de dok
Kleiner vlammetje is ook al goed hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef tripack het volgende:
Smokez op de brandstapel!!![]()
[ afbeelding ]
lekker warm toch in het koude bevroren noordenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Nouja zeg, help ik lynda even van haar eenzaamheid af, open ik speciaal voor jullie een nieuw topic.
En wat gebeurt er? Ik word op de brandstapel gesodemieterd![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef lynda het volgende:
Slaan Smokez! Je bent minimaal 3 koppen groter
* lynda gaat dok pesten
Succesquote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef lynda het volgende:
Slaan Smokez! Je bent minimaal 3 koppen groter
* lynda gaat dok pesten
hahaquote:
zo beterquote:
Val doodquote:
nou.. ik kan nog wel wat slaap gebruikenquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
nou.. ik kan nog wel wat slaap gebruiken
whehe kon dat maar zo op het werkquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
nou.. ik kan nog wel wat slaap gebruiken
morguuh smokezquote:
ik heb nog minder zinquote:
jaaah bergen tegenzinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Jaaaaa..................quote:
Ik loop al sinds woe/donderdag er zo bij..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
oja, die 'sarsgriep' duurt geen week, ben uiteindelijk maar een dag of 3-4 ziek geweest. daarna was gewoon weer herstellen omdat ik zo fucking weinig heb kunnen eten in die dagen... je lichaam krijgt nogal een klap als ie opeens nog maar 500kcal per dag binnenkrijgt ipv 5000
bah, das echt minder..quote:
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef tripack het volgende:
kan ik hier slapen... het lijkt hier rustig genoeg![]()
![]()
helaasch welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Wakker worde !!!!
Pas 15:00 ?
Tijd gaat echt: Sloomquote:
sloom2quote:
in de kwadraat keer 98908672096720672quote:
en hoeveel is dat danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in de kwadraat keer 98908672096720672
Dat weet ik nog nietquote:
reken het uit miss is het dan wel tijd om te gaanquote:
Ikke niet hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef tripack het volgende:
[..]
reken het uit miss is het dan wel tijd om te gaan
jahquote:Op woensdag 3 februari 2010 07:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zaagmans is nog niet geweest of het is alweer 'bijna weekend' ..
Jawel, alleen veel te kort!quote:
* DOH!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, alleen veel te kort!
Na het sporten heb ik doodleuk de wasmachine nog even aangezet.. Ik vergat alleen dat het al half10 was, dat ding 2 uur nodig heeft, en m'n wekker om 5 uur weer zou gaan
ja nee, nouja, laat maar, het lukte niet..quote:
Whehe, was het gezellig met Bubba gister?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
pfff, 10 min gedaan voor ik weg kon rijden met auto
eerst 5 min om in te stappen
toen 5 min om de ramen schoon te krijgen haha
haha jajaquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, was het gezellig met Bubba gister?
Hehequote:Op woensdag 3 februari 2010 09:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb zo weinig zin, dat zelfs Emiel Ratelband sinds vandaag een negativiteits guru is geworden
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb zo weinig zin, dat zelfs Emiel Ratelband sinds vandaag een negativiteits guru is geworden
mogguhquote:
idd, die gast moet gewoon een neqschot krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]dat noem ik tijd voor een feestje
![]()
man wat heb ik een hekel aan die vent
morguuhspam
een nekschot alleen is niet genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
mogguh
[..]
idd, die gast moet gewoon een neqschot krijgen
Damn, ziek zijn sucks
Meer dan vervelendquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
een nekschot alleen is niet genoeg![]()
nja na een paar dagen wordt het wel vervelend
ja ze steken elkaar aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
begrijp ik nu goed:
zijn lyn en spam alle 2 ziek ?
ik niet vaagquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Meer dan vervelend![]()
Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet doen man...
@Vage-M
Jep
Je kan niet ziek worden van frisse lucht toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik niet vaag
hoogstens raar
Maar, misschien teveel frisse lucht ?
hij word daar wel ziek van... "gezonde"lucht voor CM is bierluchtquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je kan niet ziek worden van frisse lucht toch?
Je bent raar²!
Waar haal je het toch vandaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Buitengewoon verlof Crazy-M
Raarheidsguru Crazy-M is sinds maandag met buitengewoon verlof. Dat heeft een woordvoerder van Smokez plompzakzakvereniging bv vandaag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in GRTDOJW. De zegsman zei niet hoe lang Crazy-M met verlof is, maar wel dat dit in slecht overleg is besloten.
Justitie verdenkt Crazy-M ervan dat hij de opiumwet en de wet wapens en munitie heeft overtreden. Koningin Lynda sloeg hem in mei tot Plompzakker in de Militaire Henk-Orde vanwege zijn werkzaamheden in Smokez moeder.
Spitsnieuws?quote:
jah je weet nooit met julliequote:Op woensdag 3 februari 2010 09:34 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je kan niet ziek worden van frisse lucht toch?
Je bent raar²!
iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
hij word daar wel ziek van... "gezonde"lucht voor CM is bierlucht
Ik heb nog wel wat kalasnikovs in de aanbiedingquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Buitengewoon verlof Crazy-M
Raarheidsguru Crazy-M is sinds maandag met buitengewoon verlof. Dat heeft een woordvoerder van Smokez plompzakzakvereniging bv vandaag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in GRTDOJW. De zegsman zei niet hoe lang Crazy-M met verlof is, maar wel dat dit in slecht overleg is besloten.
Justitie verdenkt Crazy-M ervan dat hij de opiumwet en de wet wapens en munitie heeft overtreden. Koningin Lynda sloeg hem in mei tot Plompzakker in de Militaire Henk-Orde vanwege zijn werkzaamheden in Smokez moeder.
Nee bedanktquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
Bierlucht, heel de dag door
[..]
Ik heb nog wel wat klysma's in de aanbieding
quote:NBT veilt maagdelijkheid
GRTDOJW - Een 21-jarige studente uit Nederland heeft haar maagdelijkheid geveild op internet, om zo haar plek in het topic grtdojw te kunnen bekostigen. Ze kreeg 1200 biedingen, waarvan een van 2300 euro.
De jonge vrouw, die zichzelf 'NBT' noemt beschreef zichzelf in de advertentie als aantrekkelijk, fit en gezond. Ook liet ze weten dat ze nog nooit een seksuele relatie heeft gehad.
De scholiere is dolblij met het bod, melden verschillende media woensdag. "Mijn dank gaat uit naar alle 1200 mensen die mijn advertentie hebben gezien en naar alle mensen die een bod hebben gedaan", laat ze in het topic GRTDOJW weten. "Het hoogste bod overtreft al mijn natte dromen."
Toestaan
Een van Nederlands bekendste forums, GS, liet dinsdag in een reactie weten dat ze een dergelijke veiling nooit toe zouden staan.
Het forum GRTDOJW zegt er geen probleem mee te hebben. Volgens hen is de veiling legaal.
Het nieuws doet in Nederland veel nattigheid opwaaien. De studente zelf zegt verder niet bereikbaar te zijn voor interviews. De betrokken forum heeft de transactie wel bevestigd.
ikke is 24quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef tripack het volgende:
Celstraffen voor Noord holandse 'Swaffelbende'
De rechtbank in Medemblik heeft maandag celstraffen van acht maanden tot 2,5 jaar waarvan tien maanden voorwaardelijk opgelegd aan vier leden van de zogeheten Swaffelbende uit Oost-Opmeer.
Eind vorig jaar mishandelde en bedreigde deze bende zeker vijftien willekeurige voorbijgangers met hun half harde knuppels. Het gaat om mannen van tussen de 18 en 23 jaar oud.
Ze gingen onder invloed van drank en drugs met hun knuppels de straat op en sloegen in september vorig jaar vooral minderjarige jongeren in elkaar.
Bloedsporen
De wapens werden ingetaped om bloedsporen gemakkelijker te kunnen verwijderen en de mannen droegen bivakmutsen om niet te worden herkend.
De mishandelingen gebeurden onder meer in Mosselkanaal, Stadsanaal en Meedoen. De 23-jarige Sm0keZ wordt door het Openbaar Ministerie (OM) gezien als de leider van de bende. Hij kreeg dan ook de zwaarste straf met extra stokslagen. Ook de andere leden; Crazy-M, White Lightning en stuurhierdiespamheen krijgen extra harde straffen opgelegd. Elk van hun worden elke ochtend tijdens hun strafperiode geswaffeld door de gehele staf van de inrichting waar ze verblijven.
klein detailquote:
Oja, en Sm0keZ is ook geen 23 meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
klein detail![]()
zoveel hoefde ik nieteens te editen
U faaltquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
klein detail![]()
zoveel hoefde ik nieteens te editen
leeftijdquote:
Ja luister nou, ik ben echt niet gierig ofzo, maar je moet gewoon van m'n eten afblijven!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Jongen jaar in kast opgesloten
In het Nederlandse rutjekutje (daar ergens links af....) heeft een 24-jarig "jongen" het grootste deel van een jaarswaffelend in een kast doorgebracht. Hij mocht er alleen uit om naar Smokez moeder te gaan of in de badkamer te swaffelen.
Volgens de moeder van het slachtoffer zou het jongetje eten uit de grot van Smokez hebben "gestolen", waarna de opsluiting een passende straf zou zijn. Eén van de drie broers van het jongetje trok uiteindelijk aan de lul. Beide ouders zijn opgepakt en moeten komende week voor de rechter verschijnen, meldt Stuurhierdiespamheen vanuit zijn grot.
Eerlijk zullen we alles delen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja luister nou, ik ben echt niet gierig ofzo, maar je moet gewoon van m'n eten afblijven!
Ehm ik niet alles ...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles slikken?
Details, detailsquote:
Mja laatst nog, bij de belspelletjes op TV belde die weer!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Details, details
Heeft iemand B. The Bellert nog wel eens gezien of gesproken?
uhmz nee niet hier in ieder gevalquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Details, details
Heeft iemand B. The Bellert nog wel eens gezien of gesproken?
nu niet meer neequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef NBT het volgende:
ik ben geen studenteen al helemaal geen maagd xD
die heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Hé Droxz, misschien moet je ff bij de bijenkorf gaan winkelen. Ik hoor net in een reclamespotje dat ze daar aanbiedingen hebben waar je zin van krijgt
Hahahahah komt me zo bekend voor!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu niet meer nee
Godver ....
gebruikers moeten iets op inet doen: werkt niet goed in 7 in 8 werkt het super.
dus ik installeer daar.
Nu: jah er mag geen 8 geinstalleerd worden, werkt voor geen meter en zit vol bugs ...
Welk tijdperk werken ze hier ?
in het tijdperk dat men nog steeds IE6 aanbid en zien als een geschenk van godquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu niet meer nee
Godver ....
gebruikers moeten iets op inet doen: werkt niet goed in 7 in 8 werkt het super.
dus ik installeer daar.
Nu: jah er mag geen 8 geinstalleerd worden, werkt voor geen meter en zit vol bugs ...
Welk tijdperk werken ze hier ?
jah hier ook nogquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
morge
ik ben hier nog in opstart procedure
Mjah kloptquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hier ook noggaat niet echt snel
morgguh jij niet rokende rokende manquote:
ochtendquote:
nou niet echt om te werkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Wat wil je maken dan ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nou niet echt om te werken
maar ik doe me best om iets te maken
websites jeweetogquote:
o van geile hoertjes enzo ?quote:
jah roemeense, die foto's worden door Sgele geleverdquote:
haha ok.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
jah roemeense, die foto's worden door Sgele geleverddie pimp
he daarvoor moet je bij Sgele zijnquote:
je programmeert gewoon: if GRTDOJW bezoeker then price is freequote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
he daarvoor moet je bij Sgele zijn
ik ben maar een simpele programmeur![]()
maar denkw el dat er wat te regelen valt
Drofl,quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat een tegenvaller zeg, als je denkt dat het vrijdag is... en het blijkt pas donderdag te zijn
nou zo erg is het met mij nog niet gesteld dat ik al zo vermoeid ben. Al hoop ik wel dat het snel vrijdag isquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat een tegenvaller zeg, als je denkt dat het vrijdag is... en het blijkt pas donderdag te zijn
same here,quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nou zo erg is het met mij nog niet gesteld dat ik al zo vermoeid ben. Al hoop ik wel dat het snel vrijdag is
Erfelijk denk ik.. M'n pa is ook zo'n baas. Kwam ie een tijd geleden 's ochtends rond half10 de trap af met z'n slaperige hoofd, z'n normale kleding aan en zo rustig als het maar kan. Vraagt ie aan m'n moeder van 'waar is iedereen eigenlijk'?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Drofl,
hoe krijg je dat voor elkaar
LOLquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Erfelijk denk ik.. M'n pa is ook zo'n baas. Kwam ie een tijd geleden 's ochtends rond half10 de trap af met z'n slaperige hoofd, z'n normale kleding aan en zo rustig als het maar kan. Vraagt ie aan m'n moeder van 'waar is iedereen eigenlijk'?
"Ehm, werken?"
- "Wtf... het is toch zondag"
"Nee, maandag"
- Gódver
whahahquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Erfelijk denk ik.. M'n pa is ook zo'n baas. Kwam ie een tijd geleden 's ochtends rond half10 de trap af met z'n slaperige hoofd, z'n normale kleding aan en zo rustig als het maar kan. Vraagt ie aan m'n moeder van 'waar is iedereen eigenlijk'?
"Ehm, werken?"
- "Wtf... het is toch zondag"
"Nee, maandag"
- Gódver
LOLquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah![]()
dat heeft de mobiel van mijnook
elke zondag of maandag gaat tie 1 dag terug
om het weekend langer te maken
![]()
Werkte het maar zo, dan zette ik m'n horloge gewoon vast op 1 januari, nooit meer werkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah![]()
dat heeft de mobiel van mijnook
elke zondag of maandag gaat tie 1 dag terug
om het weekend langer te maken
![]()
maja elke dag 1 januari?? elke dag nieuwjaarsreceptiesquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkte het maar zo, dan zette ik m'n horloge gewoon vast op 1 januari, nooit meer werken
Carnaval ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:36 schreef tripack het volgende:
[..]
maja elke dag 1 januari?? elke dag nieuwjaarsrecepties
misschien een andere feestdag?
haha k heb echt geen vrij met carnavl hoor....quote:
jij gaat zuipen en werkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:22 schreef NBT het volgende:
[..]
haha k heb echt geen vrij met carnavl hoor....
haha ik welquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:22 schreef NBT het volgende:
[..]
haha k heb echt geen vrij met carnavl hoor....
nee, de gehele week vrijquote:
Jij hebt altjid op maandag vrijquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:50 schreef NBT het volgende:
nee ik moet de hele week werken........ !
jaa maar ik krijg geen vrij voor zoiets lame als carnavalquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa maar ik krijg geen vrij voor zoiets lame als carnaval
jaaa, dat heeft geen zin, we moeten er gaan werken..quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Balen he... zullen we maar in Brabant gaan wonen?
Krijg je daar ook gewoon gratis vrij voor enzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef NBT het volgende:
[..]
jaaa, dat heeft geen zin, we moeten er gaan werken..
geen ideequote:Op donderdag 4 februari 2010 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Krijg je daar ook gewoon gratis vrij voor enzo?
ChlamydiaMeester?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:37 schreef tripack het volgende:
dat moeten we eigenlijk aan CM vragen
nope, kost gewoon vakantiedagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Krijg je daar ook gewoon gratis vrij voor enzo?
12 febquote:
lame ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa maar ik krijg geen vrij voor zoiets lame als carnaval
Wij vierden op de basisschool altijd carnaval!quote:
Jaaaquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Tjah carnaval basisschool, en carnaval volwassen ...
wereld van verschil
ik ga weer 5 dagen uit mijn dak, lekker feest vieren en schijt aan alles en nog watquote:
Toch wel balen dat ik min of meer gestopt ben met drinken.. Anders zou ik zeker nog eens carnaval gaan vierenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga weer 5 dagen uit mijn dak, lekker feest vieren en schijt aan alles en nog wat
min of meer ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch wel balen dat ik min of meer gestopt ben met drinken.. Anders zou ik zeker nog eens carnaval gaan vieren
nou... ik denk dat ze zich met carnaval nog net zo gedragen als in de kleuterklas, enig verschil is de alcoholquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
Tjah carnaval basisschool, en carnaval volwassen ...
wereld van verschil
het niveau daalt hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ze zich met carnaval nog net zo gedragen als in de kleuterklas, enig verschil is de alcohol
Op wat voor rare school heb jij gezeten? Dronken orgies enzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
nou... ik denk dat ze zich met carnaval nog net zo gedragen als in de kleuterklas, enig verschil is de alcohol
jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op wat voor rare school heb jij gezeten? Dronken orgies enzo?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar dat is echt vies Patrick!
wel bier en andere drnaken, geen snoepquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:56 schreef NBT het volgende:
carnaval = bier en snoep enzoo... en veel leipdoen en verkleed zijn??
dan hoef ik nog geen zin in carnaval te hebben hahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef NBT het volgende:
Ik heb nu wel zin om carnaval te vieren! (naja heb zin in bier)
* Sm0keZ geeft NBT een biertjequote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef NBT het volgende:
Ik heb nu wel zin om carnaval te vieren! (naja heb zin in bier)
Volgens mij wordt er genoeg gesnoept daar met carnaval, maar dan niet dat soort wat je bij de Jamin haaltquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel bier en andere drnaken, geen snoep
Thnxxxx ! *proooost*quote:
whehehe ik moest lachenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er genoeg gesnoept daar met carnaval, maar dan niet dat soort wat je bij de Jamin haalt
zal inderdaad vast wel zijn door sommige.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er genoeg gesnoept daar met carnaval, maar dan niet dat soort wat je bij de Jamin haalt
Neuh, ik maak m'n eigen bier,quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnxxxx ! *proooost*
wel hertog jan hea?
hahaha, toch geen pis he? met ander wit spul ipv schuim?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, ik maak m'n eigen bier,
Hertog Sm0keZ
Nouja zeg, wat voor reputatie heb ik opgebouwd zegquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:59 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, toch geen pis he? met ander wit spul ipv schuim?
een oversekstequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat voor reputatie heb ik opgebouwd zeg
geintje!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja zeg, wat voor reputatie heb ik opgebouwd zeg
Ja okee, maar dan moeten jullie maar niet steeds over jullie moeders beginnen.. Dan komen mijn oerinstincten opeens naar boven enzoquote:
dat is sowieso wel opmerkelijk bij jouwquote:
jah, ben mn AA drink maar aan het leeg drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is sowieso wel opmerkelijk bij jouw![]()
hehequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het hier opeens windstil was
Whehe, dat kan ik vandaag niet zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:00 schreef Crazy-M het volgende:
ja moest ff scheren
nu weer een lief glad gezichtje
Ehm tja ...quote:
waarom heb je dat niet gedaan danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
Rijd je over de snelwegm, rijden daar ook allemaal van die heule grote vrachtwagens.
en waren ook 2 vrachtwagens die ik wel aan de kant wou zetten.
1 van jupiler, 1 van hoegaarden
Paste niet in auto neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:28 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom heb je dat niet gedaan dan![]()
paste het niet in je auto ofzo
das ook weer zo.quote:
ben je ziek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das ook weer zo.
voor mij dit weekend: Weinig tot geen bier
je bent aan het sparen voor carnaval?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das ook weer zo.
voor mij dit weekend: Weinig tot geen bier
Nee, andere oorzaakquote:
Kind ofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent aan het sparen voor carnaval?
ik heb em niet gepostquote:
* Sm0keZ geeft tripack op voor '10 voor taal'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb em niet gepostde girlz! hebben em geplubiceerd
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft tripack op voor '10 voor taal'
jij plaatst hem hierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb em niet gepostde girlz! hebben em geplubiceerd
Ik split hem ook iets eerderquote:
Doe mij maar zo'n bakkiequote:
gast.. dat is pas viesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De bovenste helft van de middelste heeft wel wat van tubgirl weg
Nog een half uur te gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef NBT het volgende:
Nog een uur dan heb ik weeeeeekend!! Jazeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Echte GRTDOJW'ers werken 24/7Bhahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik schrok al, waaaaaaaaaat....
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Ik had inmiddels toch wel gehoopt dat je me iets beter zou kennen dan datquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Bhahaha!ik schrok al, waaaaaaaaaat....
Nouja,............................................................quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had inmiddels toch wel gehoopt dat je me iets beter zou kennen dan dat
Niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja,............................................................
eigenlijk te langquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's lang geleden!
Hoe is het met de kleine dracu?
Hoelang mag je nog? Nog een maand of 3-4?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk te lang![]()
met kleine draak alles goed! vrijdag pas weer controle
Jawel, maaruhh.......................quote:
zoiets ja, meer naar de 3 dan naar de 4, of draak is een echte draak en blijft lekker langer zitten, waar ik draak wel van verdenkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoelang mag je nog? Nog een maand of 3-4?
Haha.. ben benieuwd, hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zoiets ja, meer naar de 3 dan naar de 4, of draak is een echte draak en blijft lekker langer zitten, waar ik draak wel van verdenk
Hey draacjequote:
Mogguhquote:Op maandag 8 februari 2010 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen, hoe is het hier ?
Nah, ik mag het na vrijdag weer werk noemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 11 nachtjes slapen dan is het weer weekend
Je werkt doordeweeks niet, maar wel in t weekend?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik mag het na vrijdag weer werk noemen.
Maandag, vroeg, gebrek aan koffiequote:Op maandag 8 februari 2010 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je werkt doordeweeks niet, maar wel in t weekend?
Ik begreep het al nietquote:Op maandag 8 februari 2010 09:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maandag, vroeg, gebrek aan koffie
Weekend dus
Mogguh kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |