Een rokersprotestjequote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Disana het volgende:
Alsido over Johan: Wat istie gestresst... Hij is doorgedraaid.
Hans: Dat vond ik twee weken geleden al.

Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet

ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Disana het volgende:
Of er nog een goede illustrator zit te luisteren die een mooi elfje kan maken.
Ja dat kan ik wel maar ik doe het niet

Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ze kunnen er ook een wedsrijd van maken,en iedereen een tekening op laten sturen.

met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porrenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.

Stuur ze een mailtje met je idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
met een leuke prijs,is er altijd wel iemand voor te porren

wat doet ze in de mail van Alsido dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."

ja kan ik misschien wel doen,ben niet zo'n mailer :0quote:

De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook al weken naar op zoek. En die oproep maar over de chat gooien, in de ijdele hoop dat.
Die lui delen echt één hersencel.

René Spanningszoeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth leest een mailtje voor dat ene René aan Alsido heeft gstuurd: Alsido, kijk uit voor Liesbeth. Ze is een wolf in schaapskleren."

Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
De NFTVM-site hebben ze met die ene hersencel ook nog niet gevonden. Als je vrijwilligers zoekt in die branche zet je daar toch een wervende oproep op?

Gisteravond kregen we een voorproefje van wat RCO-ers van hun opleiding bij SV kunnen verwachten. Volgens Hansie kunnen de RCO-ers niets aan de kleuren doen maar héél veel aan de belichting van de shotsquote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! We roepen het gewoon steeds weer op de chat. Dáár zit immers de doelgroep en dus ook degenen die maar wat graag mee willen werken!

Ik ga zo 's kijken wat ik voor ze uit mijn mouw kan schuddenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor een illuster lokaal partijtje en gratis? Neuh.
 Wat moeten ze hebben? Een elfje?
 Wat moeten ze hebben? Een elfje?  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |