Nou, verwarring alom dan. Maar dat is inderdaad niets bijzondersquote:Op maandag 1 februari 2010 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij stond hij op de lijst van deze week. Alleen wil hij inmiddels zelf niet meer.![]()
Raar? Niks is daar raar toch?
Waar betaald zij de huur van? En haar voedsel!?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liesbeth is daar zo goed als 24/7. Niet in touw, maar wel aanwezig.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Ik lees eens, ik heb met Jaap zitten chatten en misschien zal het leuk zijn om een transseksueel
langs te laten komen.
Alsido: Staat ook een telefoonnummer bij.
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar betaald zij de huur van? En haar voedsel!?
Kost en inwoning in SV. Net als Alsido.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet, want in Vraag maar Raak met Liesbeth en Alsido zei ze dat ze bij haar ouders woontquote:Op maandag 1 februari 2010 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kost en inwoning in SV. Net als Alsido.
Ja doei. Ik bedoel natuurlijk als zij in PS2 verblijft.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet, want in Vraag maar Raak met Liesbeth en Alsido zei ze dat ze bij haar ouders woont
Ze woont bij haar ouders en voor het voedsel in SV betaalt ze een eigen bijdrage, zoals elke vrijwilliger daar. Dat zal ze wel van haar traktement doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat eten doen ze geloof ik wel weer verrekenen ook. Voor niks gaat de zon op!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geen huur, woont bij ouders en eet bij Vlemmix patat , soep , avondeten en pizza .
Dat verklaart dan wel een algeheel rookverbod in SV.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net op de chat dat er loon wordt overgemaakt!?
Het moet dus niet allemaal helemaal voor niets.
Is maar voor 6 maanden , in juni gaat ze spookhuis Binnenveld runnen in Huissen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe, daar ben je mooi klaar mee. Bij je ouders en Johan Vlemmix wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |