Er staat vanavond iets op het programma begrijp ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat dus helemaal goed komen. Vanavond.

Die modeshow toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staat vanavond iets op het programma begrijp ik?

Weet ik veel!?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die modeshow toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
En natuurlijk 'Vraag maar raak' met SV!

ROFLWTFBBQ!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
Marian had een oproep voor artiesten op Marktplaats gezet maar daar heeft niemand op gereageerd.

Jazeker! Geniet ervan want dit is uniek.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik val met mijn neus in de boter begrijp ik.

Ik moet eerlijk zeggen: ik vind dit geen onaardige streams.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker! Geniet ervan want dit is uniek.

Kijk aan, je hebt nu al door hoe je moet kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: ik vind dit geen onaardige streams.
Zo'n opgeklopt kantoortje met een vent met zn armen over elkaar die wat over 'professioneel' mompelt en de anderen die al niet veel meer zinnigs zeggen.

En, bevalt de stream?quote:

Dat was een geintje volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net op de chat dat er loon wordt overgemaakt!?
Het moet dus niet allemaal helemaal voor niets.

Ze hebben toch beloofd dat Bommie deze week mocht komen praten bij die vetklep?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
Marian noemt het mailtje van Bommie die langs wil komen bij Jaap. Heb je niets aan, zegt Liesbeth, die wil niet zeggen waarover hij wil praten.

Nou, ja op zich wel. Ik vind dit wel leuk hoor. Geen TopStreams, maar wel dat ik denk ik laat het aan staan. En als er nu niet binnen 5 min wordt overgeschakeld op muziek dan slinger ik de stream vast wel vaker aan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, bevalt de stream?
PM is onderweg.

Ja, daar heeft ze natuurlijk gelijk. Ze kunnen niet de retestrakke organisatie van de Jaap Show in het water laten vallen alleen maar omdat Bommie onduidelijk is in zijn communiceren.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
Marian noemt het mailtje van Bommie die langs wil komen bij Jaap. Heb je niets aan, zegt Liesbeth, die wil niet zeggen waarover hij wil praten.

Dat lijkt mij ook. Die sociale werkplaatslui zijn allang blij dat ze wat om handen hebben.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |