quote:Op maandag 1 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zou mensen die hij niet heel erg mocht wel even een bosje bloemen geven die hij na afloop van een optreden kreeg maar de 750 euro die hij voor het optreden zou krijgen bleken in een kaart aan die bos bloemen te hangen.
In plaats van dat ze nu eerst een iets uitwerken voordat ze een volgend kansloos 'projectje' starten. Echt, op een gegeven moment mag je toch verwachten dat ze vooruitgang boeken? Zullen ze dat zelf nu ook niet voelen, die kansloosheid?quote:
Johan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan geeft aan dat hij het slordig vond dat er geen geluid op de stream was.
Alsido meent dat dit soort dingen in de "beginfase" nog kunnen gebeuren.
Johan zegt dat hij een pc wil hebben staan met de stream er op om te kunnen
controleren of het nog werkt allemaal.
"De stream blijft altijd aan, wat er ook gebeurd." zegt Johan.Hij zorgt wel voor ons
Ja, bij Johan komen de ideeën op als poep.quote:
ik vermoed van niet. Zoals Alsido net al zei, ze 'zitten nog in de beginfase' en daar nemen ze alle tijd voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In plaats van dat ze nu eerst een iets uitwerken voordat ze een volgend kansloos 'projectje' starten. Echt, op een gegeven moment mag je toch verwachten dat ze vooruitgang boeken? Zullen ze dat zelf nu ook niet voelen, die kansloosheid?
Oh, dat krijg je wel mee, dacht ik zeauxquote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian on stream, geef je dan wel een seintje?
Ze gaan zelf kleding showen begreep ik?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, bij Johan komen de ideeën op als poep.
Maar dan de uitvoering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |