quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:14 schreef Paul het volgende:
Nahhh! Ik dacht dus ook net toevallig aan George Carlin
Een tweede master is sowieso duurder ja. Soms, en dan hebben we het over uitzonderingen, kun je 2 jaar stufi en 'laag' collegegeld (lees, 1,5 duizend E) lostroggelen voor een tweejarige master, maar twee achter elkaar, dan zul je net als bij je tweede studie zelf moeten gaan bijleggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe zit het nu met het doen van een 2e master? Gezien de crisis en het gebrek aan banen is het voor mij aantrekkelijk om nog een master te doen. Willen ze dat nu ook duurder maken of wat?
Maar op wat voor bedrag kom je dan uit, ik zie bijvoorbeeld op de site van de EUR vastgestelde bedragen (ongeacht of het nu je 2e master is of niet). Oftewel op dit moment is je eerste master even duur als je tweede master (in beide gevallen betaal je om en nabij de 1500 euro).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Een tweede master is sowieso duurder ja. Soms, en dan hebben we het over uitzonderingen, kun je 2 jaar stufi en 'laag' collegegeld (lees, 1,5 duizend E) lostroggelen voor een tweejarige master, maar twee achter elkaar, dan zul je net als bij je tweede studie zelf moeten gaan bijleggen.
Zou ook kunnen. Mijn tweede master zou ik pas over een paar jaar kunnen doen dus ik moet zeggen dat ik me er slecht in verdiept heb. Het ligt volgens mij ook aan je leeftijd - boven de 25 gelden er weer andere regels dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar op wat voor bedrag kom je dan uit, ik zie bijvoorbeeld op de site van de EUR vastgestelde bedragen (ongeacht of het nu je 2e master is of niet). Oftewel op dit moment is je eerste master even duur als je tweede master (in beide gevallen betaal je om en nabij de 1500 euro).
Boven de 30 pas, dan betaal je nu 250 euro extra collegegeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Mijn tweede master zou ik pas over een paar jaar kunnen doen dus ik moet zeggen dat ik me er slecht in verdiept heb. Het ligt volgens mij ook aan je leeftijd - boven de 25 gelden er weer andere regels dacht ik.
Denk je dat bij deze mate van lethargie de actievoerders uberhaupt nog gaan demonstreren? 7 man op een studentenpopulatie van tienduizenden. Ik kan er echt niet over uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef alors het volgende:
ik ben niet in slaap gevallen, maar heb wel toetsweek en volgens mij vele met mij... En ja demonstreren kan volgende week ook nog wel, tentamens pas volgend jaar weer.
Ik zit in een tentamenweek vriend. Aan de UU n.b.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:49 schreef superworm het volgende:
Jézus, zijn we echt allemaal in slaap gevallen of zo?
Toch gek. Wij, ook UU, hebben een onderwijsvrije weekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:18 schreef Thomass het volgende:
[..]
Ik zit in een tentamenweek vriend. Aan de UU n.b.
http://www.cs.uu.nl/education/jaar/jaar2009.gifquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Toch gek. Wij, ook UU, hebben een onderwijsvrije week
Je investeert voornamelijk in het land. Geen reden om mensen zo vroeg al met fikse schulden op te zadelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het hele Nederlandse onderwijssysteem mag van mij flink aangepakt worden. Veel zaken zijn nog steeds te vrijblijvend in mijn ogen. In mijn ogen moeten er wel een aantal basisvoorzieningen zijn voor studenten (waaronder de basisbeurs), maar men mag als student zijnde ook gerust investeren in zijn eigen toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |