abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4090873
Om de filmpjes te bekijken moet je DivX 5 hebben, die kan je hier downloaden: http://download.divx.com/divx/DivX501Bundle.exe

Toen ik hoorde dat Pim Fortuyn neergeschoten was, ben ik direct met mn gloednieuwe digitale camera naar het Mediapark gescheurd (ik woon er een paar kilometer vandaan) om foto's te maken.
In de 1e instantie kon ik niet naar binnen omdat alles afgesloten was, maar een vriend van mij wist een sluipweggetje om het Mediapark binnen te komen via de parkeergarage.

Eenmaal binnen was het een vrij grote chaos van allemaal cameramensen bij de plek waar Fortuyn neergeschoten was.

En nog meer chaos:

Er viel vrij weinig te zien omdat alles afgesloten was, maar ik kon wel tussen de bosjes een glimp opvangen van de plek waar Pim neergeschoten was.

Een iets scherpere

Filmpje:
http://sbollen.webspace.friaco.nl/digicam/fortuyn/vlakbij.avi

Toen heb ik geprobeerd om bij de plek te komen waar Fortuyn neergeschoten was, maar in een eerste poging werd ik al vrij snel tegengehouden door de bewaking.
Toen ik zag dat de bewaking weg was heb ik het nog een keer geprobeerd, maar ik heb mn doel niet kunnen bereiken omdat ik een stuk moest lopen dat te erg in het zicht was.
Bovendien kwamen er een paar beveiligingsmannen aanlopen die me nog bijna een nacht in de cel wilden smijten ook!
Gelukkig kwam ik er met een waarschuwing vanaf, dit zijn de enige foto's die ik heb kunnen maken.
Achter het trappetje/muurtje was het gebeurd.
Links van mij stond het blauw met beveiliging, dus ik kon niet verder komen.

Rechts van die witte bus was het gebeurd:

Uiteraard stond het helemaal blauw van de telecom-yuppen:

Willibrord Frequin was er ook, maar toen ik hem om commentaar vroeg kreeg ik slechts een grote bek terug:
http://sbollen.webspace.friaco.nl/digicam/fortuyn/willibrord.avi

Politie was uiteraard ook in grote getalen aanwezig

Toen we dachten dat het wel zo'n beetje voorbij was (ik had al een traumahelicopter weg zien vliegen, ik dacht dat Fortuyn daarin zat) zagen we ineens een lijkwagen aan komen rijden!

Filmpje:
http://sbollen.webspace.friaco.nl/digicam/fortuyn/lijkwagen-aankomst.avi

Die lijkwagen bleef heel lang op het terrein staan, foto's en filmpjes hiervan zijn niet echt boeiend (vooral cameracrew van Willibrord die weggestuurd werd door de M.E., dit post ik misschien later nog wel)

Maar uiteindelijk reed de wagen weer weg, het was toen echt een chaos van camera's overal! (mede dankzij mijn lengte kon ik toch nog aardige beelden schieten )

Filmpje:
http://sbollen.webspace.friaco.nl/digicam/fortuyn/lijkwagen-weg.avi

Nou dit was mijn verslag, meer beelden coming soon
Maar dit was zo ongeveer het meest boeiende.

Groeten,
Sander Bollen

[Dit bericht is gewijzigd door Sander17 op 06-05-2002 23:32]

pi_4090907
Stoer hoor. Je kunt trots op jezelf zijn
  maandag 6 mei 2002 @ 23:18:11 #3
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4090934
schaapachtig gelach ook
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 6 mei 2002 @ 23:18:16 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4090936
Ah gezellig.. ramptoeristen
  maandag 6 mei 2002 @ 23:18:19 #5
5097 Mass
Back in town
pi_4090939
persoonlijk heb ik het niet zo op ramptoeristen eigenlijk...
Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_4090958
Jij kan wel bij SBS gaan werken, hehe.

Netjes hoor. Alleen moet je nog ietsjes sneller zijn

Thanks,

Robbert

Wartaal.
pi_4090964
ik heb pas een kutte foto link doorgestuurd gekregen, zie je pim fortuyn dood liggen met een doek op zijn hoofd (vol met bloed) en een schotwond in zijn rechterzij......

en nee, het was geen fake, zag er bijzonder echt uit

pi_4090978
Ik probeer slechts wat informatie neer te zetten en ik krijg nu al alleen maar commentaar?
Gaat weer lekker hier...
Hopelijk reageren er ook nog mensen die mijn post wel kunnen waarderen (op een forum waar ik al wat langer actief bezig ben konden ze mijn werk trouwens wel heel erg waarderen)

- Sander

maandag 6 mei 2002 @ 23:21:02 #9
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_4090996
Vooral die duim omhoog en dat schaapachtige lachje vanuit die helm...

Stoere jongen, of niet?!?

Ga je nu ook een t-shirtje laten drukken? "Ik was erbij"...

stakker

pi_4091004
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef _VoiD_ het volgende:
ik heb pas een kutte foto link doorgestuurd gekregen, zie je pim fortuyn dood liggen met een doek op zijn hoofd (vol met bloed) en een schotwond in zijn rechterzij......

en nee, het was geen fake, zag er bijzonder echt uit

Die staat gewoon op de frontpage van algemeen dagblad website hoor.

www.ad.nl

maandag 6 mei 2002 @ 23:21:35 #11
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4091006
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:21 schreef Tsjettel het volgende:
Vooral die duim omhoog en dat schaapachtige lachje vanuit die helm...

Stoere jongen, of niet?!?

Ga je nu ook een t-shirtje laten drukken? "Ik was erbij"...

stakker

Helemaal mee eens
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 6 mei 2002 @ 23:21:38 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4091007
Mooie reportage, zeker voor iemand die (nog) geen professional is. Leuk initiatief!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4091027
ligt het aan mij of bewegen de beelden niet
pi_4091031
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:19 schreef Billy_daKid het volgende:
Jij kan wel bij SBS gaan werken, hehe.

Netjes hoor. Alleen moet je nog ietsjes sneller zijn

Thanks,

Robbert

Ja ik had dit stukje al een tijdje klaar, maar een vriend van me zei net pas dat ik het op Fok moest posten.
Echt veel haast had ik ook niet met het maken van dit stukje, ik werk toch niet voor het nieuws
EN ik doe dit in mn eentje, al die nieuwszenders laten er tientallen mensen aan werken.

Beter laat dan nooit toch?

pi_4091055
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:16 schreef calvobbes het volgende:

Stoer hoor. Je kunt trots op jezelf zijn

Ik neem aan dat jij geen tv kijkt en ook niet als een dolle alles volgt op fok omdat dat ramptoerisme is ?

Droplul.

Heel nederland kijkt tv en het staat er vol cameraploegen en dergelijke.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_4091069
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:20 schreef Sander17 het volgende:

Ik probeer slechts wat informatie neer te zetten en ik krijg nu al alleen maar commentaar?

Informatie

Je bent gewoon een ramptoerist jongen. En wat heb je nu werkelijk toegevoegd aan wat we allemaal al op tv hebben gezien

maandag 6 mei 2002 @ 23:24:56 #17
23347 sonicwave
ik ben blauw
pi_4091079
Ik vind dit wel een op media beluste actie.. Willibrord heeft groot gelijk dat je moet opzouten, beetje respect man!

De man is nog niet eens een dag overleden..

Anyway..
pi_4091083
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:23 schreef Guus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij geen tv kijkt en ook niet als een dolle alles volgt op fok omdat dat ramptoerisme is ?

Droplul.

Heel nederland kijkt tv en het staat er vol cameraploegen en dergelijke.

Precies.
Mensen proberen respect af te dwingen door alles af te keuren wat ze enigzins "slecht" vinden.
Nou ik vind het een redelijk verslag hoor.
pi_4091107
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:21 schreef logisnack het volgende:

[..]

Die staat gewoon op de frontpage van algemeen dagblad website hoor.

www.ad.nl

http://angel.bndestem.nl/bndestem/gallery/Pim_Fortuyn/36.jpg
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 mei 2002 @ 23:26:48 #20
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4091109
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:25 schreef logisnack het volgende:

[..]

Mensen proberen respect af te dwingen door alles af te keuren wat ze enigzins "slecht" vinden.

Mensen kunnen iets ook gewoon afkeuren omdat ze het er niet mee eens zijn. Niet iedereen is er op uit om een wit voetje te halen bij anderen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  Moderator maandag 6 mei 2002 @ 23:27:32 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4091116
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

http://angel.bndestem.nl/bndestem/gallery/Pim_Fortuyn/36.jpg

Hmmm...apart gezicht zo..
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_4091130
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:24 schreef thecrook het volgende:

[..]

Informatie

Je bent gewoon een ramptoerist jongen. En wat heb je nu werkelijk toegevoegd aan wat we allemaal al op tv hebben gezien

Oke daar heb je wel gelijk in, maar om mij daarom gelijk af te gaan zeiken vind ik een klein beetje ver gaan.
Ik wil gewoon laten zien wat ik gemaakt heb, ik kan best tegen commentaar, en ja, die laatste foto is misschien niet helemaal gepast, maar een beetje respect tonen mag naar mijn mening ook wel.
pi_4091132
Hmm, het verslag had wat mij betreft wel iets respectvoller gemogen. Duim omhoog is niet erg kies.
De groeten van Ben
pi_4091139
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:25 schreef logisnack het volgende:

[..]

Precies.
Nou ik vind het een redelijk verslag hoor.

ja, alleen de laatste foto moet weg!

er is aan deze 'reportage' RAMP NOTA BENE!! geen enkele EER te verdienen...

please...

pi_4091147
!!!!!!!
Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')