Wij wonen bij de dijk tussen de Maaswijk en Waterland en stap morgen toch weer op de fiets om even in het parkje te gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
In Waterland geen spoor van Poes, sterkte!
wou net gaan kijken of hij er al was.. Niet. Jammer.. Wel super dat je ons op de hoogte houd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij wonen bij de dijk tussen de Maaswijk en Waterland en stap morgen toch weer op de fiets om even in het parkje te gaan kijken.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte, lief dat jullie aan me denken
Is jouw poes ook weer thuis gekomen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef -moppie- het volgende:
Ik leef met je mee, ik weet helaas hoe dit voelt.
We blijven hopen dat Poes gewoon netjes thuiskomt.
Op deze foto lijkt ze een bolletje maar eigenlijk is het maar een klein poesje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:59 schreef Sheriam het volgende:
Wow, 't is goed dat je niet hier in de buurt woont, dan had je al 50 meldingen gekregen van mensen die mijn poes gezien hadden! Edison heeft iets meer wit maar iemand die ze beide niet goed kent zou ze vast door elkaar halen.
Ik kijk ook steeds in 't draadje en hoop heel erg dat ze veilig thuiskomt, zo'n look-a-like voelt bijna als familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |