Jij had een harde L(iedje) in je?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Pixie. het volgende:
Ik klik niet nog is
Ik had gister daardoor ook de hele dag dat liedje in me kop
Wat een schijtnummer zeg, het niveau kon dus tóch nog verder dalenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Meddo het volgende:
En nog een versie![]()
.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Meddo het volgende:
En nog een versie![]()
.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Jos van Oss scoort carnavalshit 2010
AMSTERDAM - Niet Patty Brard of André van Duin, maar Jos van Oss heeft de grootste carnavalshit van 2010 gescoord.
Dit meldt Popcharts.nl. Er waren ontzettend veel mensen die dit jaar een carnavalshit probeerden te scoren.
Zo was er Patty Brard met Het leven is een feest. Carlo Boszhard en Irene Moors kropen in de huid van Marc Forno en Kim Holland voor het nummer Fienger fienger fienger. De onaangepaste Brabantse jongeren uit de tv-serie New Kids van Comedy Central maakten de single De groeten uit Brabant, kut!. Ruben van der Meer en Tijl Beckand spanden samen met collega Horace Cohen onder de naam Koepak.
En natuurlijk was er André van Duin met de knaller Ome Cor heb een drilboor.
Maar uiteindelijk is het Jos van Oss die dé carnavalshit van 2010 op zijn naam kan schrijven. 'Zachte G Harde L keihard' staat op de 3de plaats in de hitparade. Op de eerste plaats staat Wesley Klein met You Raise Me Up.
Die is ook erg goedquote:
kutkickquote:Op maandag 15 maart 2010 19:43 schreef theomaassen het volgende:
nu ben ik nog steeds benieuwd wie die chick zonder zonnebril is!
Alleen Jamba is er nog in geinteresseerd inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef WcPot het volgende:
Jos van oss met zijn harde L is nu wel over zijn hoogte punt heen. Van mij mag dit topic wel dicht na die kick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |