volgens mij is het uitverkochtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://zachteghardel.shir(...)08ca62db0937516f2b7f
Zo, da's beter.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Razor21 het volgende:
Beneden de rivieren![]()
PSV![]()
Zachte G![]()
Sneeuw in het weekend
Dat is nou precies de reden waarom ik niks met het zuiden en carnaval heb... hoe kan deze muziek je nu ooit in de stemming brengen voor wat dan ook?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef leFUCK het volgende:
ik woon in limburg, en dit nummer heeft me echt in de stemming gebracht voor de carnaval. die tekst is echter totaal niet op mij van toepassing, want ik heb een harde G en spreek niet met het accent van hier
maar hoe dan ook, ik vind hem wel humor
Alsof positieve reclame voor Oss ook maar van enige waarde isquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof positieve reclame voor Oss ook maar van enige waarde is
OSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Osse Kuipje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het Yacht & Nogiets Stadium![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen tribune achter 1 goal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/user/philipwalkate#g/uquote:
Ach, flikker toch op. Er zitten maar 3 woonwagenkampen in de straal van een kilometer rondom mijn ouderlijk huis. Je maakt mij niet wijs dat het niet hetzelfde is in de rest van NLquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Tim,
Hier een kado.
Van mij, voor jou.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Volgens de wiki komt hij helemaal niet uit Oss?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Dat is idd Tropical Danny
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op. Er zitten maar 3 woonwagenkampen in de straal van een kilometer rondom mijn ouderlijk huis. Je maakt mij niet wijs dat het niet hetzelfde is in de rest van NLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nog tips voor ATP?U MAD?
quote:
Jij invite nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens Deathmatchen
Kut, ik wilde je quoten en zeggen haha, maar jij kan droevenis/droefenis niet eens goed schrijven, maar droefenis kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik snap best dat de Romeinen de rivieren niet overgestoken zijn. Ze troffen zo'n ongekende droefenis aan direct onder de rivieren dat ze dachten; we moeten niet nog Noordelijker gaan want het wordt er niet beter op.
Maar goed hier hebben de Romeinen zich dus ernstig in vergist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |