Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed,
Het is niet zo moeilijk, als het lijkt.
Als het op het OV aankomt, komt het nooit aanquote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.
Verstandig.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.
ZO LAATquote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van waar moet je helemaal naar amsterdam dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zaandam.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van waar moet je helemaal naar amsterdam dan?
En dan ga je zo vroeg al van huisquote:
Zaandam is kut, ik was er gisteravond nog, wat een trieste bedoening blijft het toch daarzoquote:
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.quote:
Siniti.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.
ynuh allure NG WD wist ik nog nietquote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ynuh allure NG WD wist ik nog niet
wat is er gebeurd?
Hihi, gelukkig was ik een weekend in de ardennenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ynuh allure NG WD wist ik nog niet
wat is er gebeurd?
http://www.encyclo.nl/begrip/nuancerenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.
heus nietquote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.
Het uberkromme eraan vind ik dat ze zelf altijd van mening waren dat je internet niet TE serieus moet nemen, en wat doen ze? Internet te serieus nemen.
En WD is al bijna weer unbanned, maar ik zie haar er zo voor op aan om uit principe niet meer te posten hier.
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam is kut, ik was er gisteravond nog, wat een trieste bedoening blijft het toch daarzo
Hahahha jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.
Het uberkromme eraan vind ik dat ze zelf altijd van mening waren dat je internet niet TE serieus moet nemen, en wat doen ze? Internet te serieus nemen.
En WD is al bijna weer unbanned, maar ik zie haar er zo voor op aan om uit principe niet meer te posten hier.
Mensen zonder kennis van sarcasme...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg al van huis![]()
Mag ik hard lachen als je dan alsnog te laat gaat komen
So do you.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
rotterdam is het riool van nederland, allemaal drollen daarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.
Bevvie.quote:
Ik ben/was er wel, heur.quote:
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.
Dat mag hij niet zeggen van zijn moederquote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?
Nee, een ander heeft n youtubekanaal, met filmpjes van mij die hij of zij bewaard en geupload heeft.quote:
Omdat je het zo erg vindt als ze weer hier neergegooid wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, een ander heeft n youtubekanaal, met filmpjes van mij die hij of zij bewaard en geupload heeft.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?
Truth.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat mag hij niet zeggen van zijn moeder
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helleu.
Ik ben gelukkig
Iemand zin in een flinke discussie?
Zou je dat wel leuk vinden dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat je het zo erg vindt als ze weer hier neergegooid worden
Dat is vervelend voor jequote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.
Ik heet geen Lamonquote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je dat wel leuk vinden dan?
Post dan maar eens n foto of filmpje dat melig bedoeld is, dan zet ik het 300 keer neer, en dan kijken we of je dat tof vindt.
gmtaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.
komtie:quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je dat wel leuk vinden dan?
Post dan maar eens n foto of filmpje dat melig bedoeld is, dan zet ik het 300 keer neer, en dan kijken we of je dat tof vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |