abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_257303
Knallen zullen ze!

Wat een enorm gevoel voor humor en ongelooflijk doorzettingsvermogen heeft die Job zeg, heel leuk bedacht om een actueel onderwerp van de afgelopen week, waarin 1 passagier dreigde weg te gaan en een andere daadwerkelijk wegging, mee te nemen in een 1 April mop en dan nog op een manier dat werkelijk niemand het in de gaten had! Hoe heeft ie 't voor elkaar gekregen dat ze er allemaal in zijn getuind zoals hij zelf, in alle bescheidenheid, aan Sylvana meedeelde.
Wel lullig van Tessa dat ze net deed of ze het echt erg vond en snel een Fishermans Friend had genomen zodat het leek alsof ze werkelijk verdriet had, maar daar liet hij zich gelukkig niet door van de wijs brengen, kom nou, hij is niet achterlijk, als het nu echte emoties waren geweest had hij heus wel de tact op kunnen brengen om er mee te stoppen, want dan was het natuurlijk ook niet leuk meer geweest, maar omdat het toch maar toneelspelen van haar was kon hij zijn meesterlijke grap gewoon voortzetten. Oke, oke, ze heeft dan een keer of vier gevraagd of het om een 1 April mop ging, maar dat telt niet want daar heeft ie toch maar mooi geen antwoord op gegeven en zich niet uit zijn tent laten lokken!
Dat Bullent z'n gevoelens misschien gekwetst zouden kunnen worden door van zijn emoties eerder die week een lachertje te maken, heeft ie maar geriskeerd, maar dat kunnen we hem ook niet kwalijk nemen, er moet immers wel geknald worden! Desnoods gewoon die grap door hun strot heen douwen, of ze 't nu leuk vinden of niet, lachen motten ze!
Beetje jammer was het dat z'n nieuwe maatje gewoon de krant bleef lezen toen hij de bus weer binnenkwam met die leuke act; ik ben er weer, hadden jullie niet verwacht he, kijk mij nou, ben ik niet lekker gek aan 't doen. Ja hij neemt z'n taak nu eenmaal heel serieus, Bert had een beroep op hem gedaan en kon op hem rekenen, hij had gezegd, Jop fijne gozer, de mensen zijn al dat geruzie een beetje zat en jij bent met jouw uitstraling de aangewezen persoon om er een vrolijke boel van te maken, dus ga ervoor!. Ja jongens, dets mi, de clown van de bus, al zeg ik het zelf, street, bescheiden en ontzettend grappig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')