quote:Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor. Lui een beetje sport op TV Kijken.
van der valk, dat vind ze leukquote:
Katerquote:Op zondag 31 januari 2010 15:13 schreef Braamyo het volgende:
lui op zondag + kater, hoest met iedereen !
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:
van der valk, dat vind ze leuken daar gaat het om. Want het was oma haar feestje .
cardio en fitness heerlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Braamyo het volgende:
wat voor een sport doe je? fitness hardlopen?
kater trekt langzaam voorbij, denk er morgen geen last mee van de hebben
dat zou idd mooi zijn, zeker gezien haar omstandighedenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het geweldig bij vd Valk. Nu maar hopen dat ze haar 90e ook nog haalt en het nóg een keertje mag vieren.
Jupsquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Braamyo het volgende:
zowiezo is om de dag goed ! iedere dag is gewoon niet te doen, dan breek je af en bouw je niet op !
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr is trouwens voor het eerst sinds mei weer een tripje naar Israel aan t plannen, zal even wennen voor hem zijn weer
klopt, bewegen leid tot bewegen, kan nu ook al niet wachten tot de lente/zomer wanneer de tempraturen weer waardig zijn om in je blote bast met korte broek en sportschoenen lekker te mountainbiken en te hardlopen over het strand en de duinenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jupsen ik mag 1keer smokkelen als ik echt moe ben.. dan doe ik er 2 dagen tussen en dan weer om en om,.. maar gaat goed zo, merk dat ik daar ook weer flink energie van krijg.
Hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
hoezo zuur?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
*gaap* ik heb een hele zure dag vandaag
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
naar isreal? wennen? komt hij uit isreal en is hij daar jaren niet geweest ofzo? of is ie journalist?
wat doet ie dan voor een werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hij is gewoon nederlander en tis voor zijn werk(geen journalist ) maar hij maakt er lange dagen in een hele andere cultuur en das wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |