Thanks!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
http://www.rojadirecta.or(...)/view/sky-sports-3-3 doet het. Unibet nog geen stream gezien.
Ja. Best of 5 nu.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Spelen ze nu 2 enkels en dan 1 dubbel?
Wat was Australie - Canada?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef borisz het volgende:
Oostenrijk ook met 3-1 verslagen. Co verliest opnieuw. Barney gooit als een zak maar wint wel.
3-1 voor de Aussies.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat was Australie - Canada?
Moest ff eten
Zeker Rodriguez is toch geen hele onbekende naam en ze kunnen zeker een potje darten. De Spanjaarden verslaan vandaag ook Schotland weer (Anderson/Thornton) en zijn zelfs door naar de halve finale. Engeland gooide gisteren trouwens ook gewoon 100 gemiddeld, verreweg het hoogste gemiddelde van de voorronde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet?!?? Ik ben naar bed gegaan, dacht dat Taylor/Wade een walkover zouden hebben!!!
Ik heb überhaupt nog nooit een Spanjaard op een groot toernooi gezien.
Dat zal best, maar ik heb Rodriguez toch echt nog nooit op een groot toernooi zien darten.quote:Op zondag 5 december 2010 02:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker Rodriguez is toch geen hele onbekende naam en ze kunnen zeker een potje darten. De Spanjaarden verslaan vandaag ook Schotland weer (Anderson/Thornton) en zijn zelfs door naar de halve finale. Engeland gooide gisteren trouwens ook gewoon 100 gemiddeld, verreweg het hoogste gemiddelde van de voorronde.
in 2009 de 2de ronde gehaald op het WK. Toen nog Scholten verslagen. Nu staat hij 52 in de OoM. Verder zijn al zijn resultaten in 2010 erg matig. Doet ook niet mee met het komende WK.quote:Op zondag 5 december 2010 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik heb Rodriguez toch echt nog nooit op een groot toernooi zien darten.
Precies, niet echt een zichtbare speler dus. Dan verwacht je toch dat Taylor/Wade eenvoudig winnen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
in 2009 de 2de ronde gehaald op het WK. Toen nog Scholten verslagen. Nu staat hij 52 in de OoM. Verder zijn al zijn resultaten in 2010 erg matig. Doet ook niet mee met het komende WK.
volgens mij zijn er nu 4 singles en een dubbel ipv 2 singlesquote:Op zondag 5 december 2010 02:16 schreef wimderon het volgende:
Halve finales (zelfde opzet als vandaag, nu best of 11):
Nederland (Van Barneveld/Stompé) - Spanje (Rodriguez/Alcinas)
Wales (Webster/Bates) - Australië (Whitlock/Nicholson)
Je hebt gelijkquote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu 4 singles en een dubbel ipv 2 singles
6-2quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
Met een dikke 132 finish (2x bull) wint Barneveld met 6-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |