Is dat nou een rotte banaan?quote:
Ja maar aan de andere kant, mijn rekeningen van de laatste tijd zitten ook op of boven dat bedrag.quote:
Die armachtige dingenquote:
Mooi hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die armachtige dingen![]()
Eigenlijk wilde ik iets over die banaan zeggen maar dat is niet origineel meer![]()
Daarom, dat is zeker wel relax.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant, mijn rekeningen van de laatste tijd zitten ook op of boven dat bedrag.
En ik heb dan wel: Internet, 1000 sms, 330 minuten en een telefoon van 700 euro.
Dat is best veelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant, mijn rekeningen van de laatste tijd zitten ook op of boven dat bedrag.
En ik heb dan wel: Internet, 1000 sms, 330 minuten en een telefoon van 700 euro.
Hey.quote:
Dat was Sven, mijn stoere sneeuwpop! Geen onweer hier, daar wel dan? Wel veel sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net Stardust maar weer een keer gekeken
Hoe zit het bij jullie met de sneeuw en het onweer enzoik zag al een mooie sneeuwpop
Onweer? Hier niks van te merken, sneeuw wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zit het bij jullie met de sneeuw en het onweer enzoik zag al een mooie sneeuwpop
Ik zie hier helemaal niets, geen sneeuw of onweerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:52 schreef Maisnon het volgende:
26,95 voor 330 minutenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is best veelvoor ongeveer 50 euro per maand dan?
Redelijk, maar hij rijdt liever niet als het glad zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef Maisnon het volgende:
Ze zeiden dat het nog zou kunnen gaan onweren en da's best apart in de winterMaar ik heb ook niks gehoord, alleen veel sneeuw en hagel.
Waarom zou het bezoek niet door kunnen gaanmoeten ze van ver komen dan?
Ik heb ook de iPhone 3GS, ¤30,- per maand volgens mij, met maar 150 sms en 150 belminuten, heb jij het toch beter aangepaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
26,95 voor 330 minuten
10 euro voor 1000 sms
2,50 voor internet
----
39,45 in het eerste jaar
In het tweede jaar is internet 7,95, dus dan:
26,95
10
7,95
---
44,90
(Wat natuurlijk aardig veel is..)
Maar dan heb je wel de iPhone 3GS 16GB
Ik heb nog niets aangepaktquote:Op zondag 31 januari 2010 00:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb ook de iPhone 3GS, ¤30,- per maand volgens mij, met maar 150 sms en 150 belminuten, heb jij het toch beter aangepakt
Oh dat wil je gaan doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nog niets aangepaktmaar het is wel m'n plan.
Ja, erg verstandig inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat wil je gaan doen?
Klinkt wel goed hoor, ik zeg doen!
Serial Mom.quote:
Hier heeft het eventjes gedonderd en geflitst.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef Maisnon het volgende:
Ze zeiden dat het nog zou kunnen gaan onweren en da's best apart in de winterMaar ik heb ook niks gehoord, alleen veel sneeuw en hagel.
Waarom zou het bezoek niet door kunnen gaanmoeten ze van ver komen dan?
Het was nog lang onrustig in huize Broekpalingquote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier heeft het eventjes gedonderd en geflitst.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was nog lang onrustig in huize Broekpaling
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 31 januari 2010 00:40 schreef Maisnon het volgende:
ik wist trouwens niet dat edward scissorhands uit 1990 kwamdacht dat die veel nieuwer was
The Informant.quote:
Eerste 30, 40 minuten is het een beetje opwarmen, maar het wordt gekker en gekkerquote:Op zondag 31 januari 2010 00:52 schreef AskMe het volgende:
[..]
is die echt 'goed' ? zat nog te twijfelen om 'm te kijken ..
Alleen OV chip, die je al wel had moeten activeren hequote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
Kut.
Bedenk mij net. Krijg je voor 2010 een nieuwe OV studentenkaart? Of heb je alleenmaar je OV chipkaart nodig nu?
A beautiful mind gezien?quote:
nah dat hebben ze verlengdquote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alleen OV chip, die je al wel had moeten activeren he
Ik heb die chipkaart al bijna een jaar. Ik moet woensdag in Amsterdam zijn en ik begreep dat je sinds januari overal die kutkaart moet gebruiken.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alleen OV chip, die je al wel had moeten activeren he
Echt? Mag je de oude ook nogsteeds gebruiken dan? Dies veel fijnerquote:
Oude? Wat? Die kaart is 5 jaar geldig, ik heb dan toch geen nieuwe nodig.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt? Mag je de oude ook nogsteeds gebruiken dan? Dies veel fijner
Bij zo'n automaat in de Albert Heijn ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb die chipkaart al bijna een jaar. Ik moet woensdag in Amsterdam zijn en ik begreep dat je sinds januari overal die kutkaart moet gebruiken.
Hoe bedoel je activeren? Hoe doe ik dat?
Die oude OV kaart, die is bij mij maar tot december 2009 geldig hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 01:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oude? Wat? Die kaart is 5 jaar geldig, ik heb dan toch geen nieuwe nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |