Alsido is nu weer druk in conclaaf met de hoofd-geluidstechnicus over kabeltjes voor de compressor-limiter.quote:
Hehehe.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido is nu weer druk in conclaaf met de hoofd-geluidstechnicus over kabeltjes voor de compressor-limiter.
Jaap is daar niet content mee, die wil dat zijn show voorrang krijgt.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het open podium wordt een wekelijks iets, dat is wel tof.
Onkunde.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al vaker gemerkt dat Liesbeth haar zender expres uitzet, net als Peter.
Wat hebben die gasten toch te verbergen? En wat disana zegt.
De stagiair wou reiskostenvergoeding?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:19 schreef Dementor het volgende:
En als je op de man af vraagt waarom iets nog niet is geregeld (bijvoorbeeld het overzetten van Johan's oude materiaal) komt er een smoes uit.
Daar heb je toch geen stagiair voor nodig?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De stagiair wou reiskostenvergoeding?
Ja, dat wilden ze een stagiair laten doen. Ze zouden het zelf te druk hebben en te belangrijk te zijn om dat te doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen stagiair voor nodig?
Aha.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat wilden ze een stagiair laten doen, ze zouden het zelf te druk hebben en te belangrijk te zijn om dat te doen.
Wat kan jij toch lekker schrijven.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is nu eindelijk wat te volgen. Alsido heeft een aanmelding van een student van de Grafische School. Die kan leuke grafische dingetjes maken. Hij moet dingetjes gaan maken voor tussen de programma's. Dat worden nog lange filmpjes dan, er zit toch al gauw een uur of 20 tussen de verschillende programma's van Studio-Vlemmix.
Het gesprek over dit onderwerp tussen Alsido en Liesbeth raakt kant noch wal, ze lullen volledig langs elkaar heen. Hans verstoort het gesprek want hij is op zoek naar iets om de waterkoker te ontkalken.
Godallemachtig: ze begrijpen geen van allen hoe het werkt maar zijn het volledig met elkaar eens. Alsido en Liesbeth zitten volgens mij al de hele dag mailtjes naar elkaar te sturen, mailtjes die vervolgens nauwelijks terug te vinden zijn.
Dank Uquote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat kan jij toch lekker schrijven.![]()
Af en toe zal ik nog wel eens inloggen maar ik krijg het een stuk drukker vanaf morgen.quote:Morgen kap je met Studio Vlemmix, toch?
Wat Copycat doet weet ik niet, daar ga ik niet over.quote:Samen met Copycat?
Echt weg ben ik nooit. Nu wel even, voor nu ben ik er weer even klaar mee.quote:Ik zal je missen.
Dat is dan jammer voor Jaap, maar kan me toch niet voorstellen dat alles de hele week om hem moet draaienquote:Op zondag 31 januari 2010 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is daar niet content mee, die wil dat zijn show voorrang krijgt.
Tot gauw,quote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dank U![]()
Af en toe zal ik nog wel eens inloggen maar ik krijg het een stuk drukker vanaf morgen.
Wat Copycat doet weet ik niet, daar ga ik niet over.
Echt weg ben ik nooit. Nu wel even, voor nu ben ik er weer even klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |