+1.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
Trouwens nog bedankt voor je verslagen, en tuinfluiter ook, en ook iedereen bedankt voor de caps.
Ze zijn verstoppertje aan het spelen. Johan is 'm en denkt dat ze zich in Winterswijk verstopt hebben. Dat wordt een lang spelletje.quote:
Ik merk dat ik het echt op begin te geven. Al dagenlang kutstreams, kutmuziek en kutemailacounts. Blegh.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn verstoppertje aan het spelen. Johan is 'm en denkt dat ze zich in Winterswijk verstopt hebben. Dat wordt een lang spelletje.
Het is echt helemaal niks. Vanavond zou Johan de Vraag je Raak doen volgens de programma-gids, maar aangezien Johan weg is zal dat ook wel niet doorgaan. Het lijkt ze ook allemaal geen kont meer te interesseren.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het echt op begin te geven. Al dagenlang kutstreams, kutmuziek en kutemailacounts. Blegh.
Nog respect dat je het zo lang hebt volgehoudenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het echt op begin te geven. Al dagenlang kutstreams, kutmuziek en kutemailacounts. Blegh.
Thnx, ik voel me best stoer eik.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef remlof het volgende:
Nog respect dat je het zo lang hebt volgehouden
Versta jij het? Graag verslagquote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thnx, ik voel me best stoer eik.![]()
@disana: ik hoor het. Roddel en achterklap. Hoor nu ook de naam Nowlive vallen.
Vind je het raar? De man die dit alles aan zou moeten sturen, Johan dus, is allang weer druk met andere zaken, waaronder een MONORAIL! Vrijwilligers moeten de boel dus maar draaiende zien te houden en zorgen dat de streamers worden vermaakt. Gevolg?? Meestal vervelende muziek en beeld op niets.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niks. Vanavond zou Johan de Vraag je Raak doen volgens de programma-gids, maar aangezien Johan weg is zal dat ook wel niet doorgaan. Het lijkt ze ook allemaal geen kont meer te interesseren.
Ik probeer het te volgen tussen de muziek door. Best lastig.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:01 schreef Disana het volgende:
Versta jij het? Graag verslag
Op de chat zegt nu iemand dat Sly een goede gast is maar dat mensen stoken tussen bepaalde groepen.
Ik ben nieuwsgierig naar wat er absoluut niet meer mag gebeurenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het te volgen tussen de muziek door. Best lastig.
Ik hoorde Alsido zeggen dat de chat van Slaaaaajjjjjj niet interactief is omdat er geen stream naast loopt.
Hij gaat niet naar de kapper en wil idd zijn haar laten groeien.spuit elf.
Ik denk dat Alsido denkt dat we écht niks horen.
Ik denk dat er absoluut niets meer mag bewegen op de stream. Tot dusver slagen ze daar redelijk in.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar wat er absoluut niet meer mag gebeuren![]()
Haha.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat er absoluut niets meer mag bewegen op de stream. Tot dusver slagen ze daar redelijk in.
Ik eik ook wel. Ik hoorde ook de naam van mod Dirk vallen, die zou een planning maken. Wat voor planning, I dunno.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar wat er absoluut niet meer mag gebeurenIk hoor echt te weinig om er iets van te kunnen maken.
Planning van moddiensten?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik eik ook wel. Ik hoorde ook de naam van mod Dirk vallen, die zou een planning maken. Wat voor planning, I dunno.
Die mod zie bijna nooit. Ben benieuwd wie dat is.
Whehehe.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat er absoluut niets meer mag bewegen op de stream. Tot dusver slagen ze daar redelijk in.
Test, test, test. Arme Hans, en maar denken dat hij het allemaal goed doet. Blijf bij je piratenzender zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Hansie nog wel wat testjes met het geluid gaat doen voordat-ie weer naar huis gaat, om het geluid voor de komende week te verkloten.
Tuuk leest hij hier mee, maar dat kun je niet voorkomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:15 schreef Disana het volgende:
Leest LS hier mee? Het geluid staat nu harder.
Echt vervelend, die verwevenheid tussen Fok, chat en SV. Zou niet moeten mogen.
Volgens mij kan het Alsido nog minder schelen, heb hem vaak genoeg horen zeggen dat de camera ergens anders op ging of dat het geluid werd gedempt.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan zal de komende tijd steeds vaker weg zijn voor carnaval.
Krijg de indruk dat Liesbeth graag in Vlemmix studio werkt, maar het haar geen reet kan schelen
we geluid hebben of het kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |