beweerde ik ook niet - toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke fish and chip zaak in Schotland verkoopt deep fried mars bar.
(en alle andere dingen die maar in de frituurpan passen)
Zo exclusief is dat dus niet.
Nee, maar je opmerking dat je extra zou moeten betalen in een restaurant om een Mars in een frituurpan te laten gooien, zou anderen dat misschien laten denken.quote:
Onion bhaji FTW! Arancini wil ik ook nog een keer maken, heb nooit genoeg risotto overquote:Op maandag 1 februari 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Gefrituurde ui in een kikkererwtenmeelbeslagje
Wat ook erg lekker is (maar niet heel vreemd, vind ik): gefrituurde risottoballetjes. Als je wat overhebt. Is eigenlijk een beetje het nasibal-effect. Liefst doe ik er brokjes mozzarella door
Hahah ja. Heb een kookboek uit Peru en daar staan inderdaad recepten met cavia's in. Lol!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef zomaareennaam het volgende:
gefrituurde cavia - Peru en omgeving - schijnt heerlijk te zijn volgens een buurmeisje...
[ afbeelding ]
Net zoals elke fish and chips joint in Australie en America. In Tasmanie frituurden ze een dubbele boterham met pindakaas en banaan (of elke andere combinatie die je wilde).quote:Op zondag 31 januari 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke fish and chip zaak in Schotland verkoopt deep fried mars bar.
(en alle andere dingen die maar in de frituurpan passen)
Zo exclusief is dat dus niet.
In de USA verkopen ze gefrituurde Twinkies (cakerolletje met cremevulling)... en gefrituurde Oreos...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef emss het volgende:
[..]
Net zoals elke fish and chips joint in Australie en America. In Tasmanie frituurden ze een dubbele boterham met pindakaas en banaan (of elke andere combinatie die je wilde).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |