Ja, wordt gewoon zo in de frituur geflikkerd. Ze verkopen het daar als hotdogs uit een standjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat gaat nergens over. Wat is nou precies gefrituurd? Gewoon het bevruchte ei in de frituur gooien en klaar? Van binnen ziet het er niet echt gefrituurd uit. Maar of je hier nou echt honger van krijgt? Jummy!
[ afbeelding ]
we waren vorig jaar in Edinburg - daar was een "restaurant" dat dit soort dingen ook aanbood - je eigen mars-bar meenemen / dan frituurden ze het voor een redelijk bedragje - schijnt.... - ik heb he wel gevraagd / maar durfde er mijn ingewanden niet aan bloot te stellen.quote:
Het ziet et eigenlijk best lekker uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef zomaareennaam het volgende:
gefrituurde cavia - Peru en omgeving - schijnt heerlijk te zijn volgens een buurmeisje...
[ afbeelding ]
Dit lijkt me serieus wel lekker, net zoals gefrituurde mossels.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Gefrituurde oesters met wasabimayonaise.
Ik ben niet zo'n fan van oesters, maar zo zijn ze misschien wel lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik denk eenmaal gefrituurd dat het snotterige/slijmerige natte boel wel weg is.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van oesters, maar zo zijn ze misschien wel lekker.
Elke fish and chip zaak in Schotland verkoopt deep fried mars bar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:45 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
we waren vorig jaar in Edinburg - daar was een "restaurant" dat dit soort dingen ook aanbood - je eigen mars-bar meenemen / dan frituurden ze het voor een redelijk bedragje - schijnt.... - ik heb he wel gevraagd / maar durfde er mijn ingewanden niet aan bloot te stellen.
Ja enb gefrituurde pizza ook *ril*quote:Op zondag 31 januari 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:
Elke fish and chip zaak in Schotland verkoopt deep fried mars bar.
(en alle andere dingen die maar in de frituurpan passen)
Zo exclusief is dat dus niet.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof me nou deze dingen zijn heeeeul lekker!!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van oesters, maar zo zijn ze misschien wel lekker.
Ik lust geen (rauwe) oesters. Maar denken jullie dat ik deze versie van de oester toch maar moet proberen?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:44 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Geloof me nou deze dingen zijn heeeeul lekker!!
Pas nog gegeten bij SUMO.. Aanrader!!
Smaakt als gebakken reuze mosselen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lust geen (rauwe) oesters. Maar denken jullie dat ik deze versie van de oester toch maar moet proberen?
Oh. Laat dan maar.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:55 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Smaakt als gebakken reuze mosselen.
Nog nooit van gehoord.. En toch lijkt het me best lekker!!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:17 schreef Trusten het volgende:
Weet niet of het vreemd is maar gefrituurde (Hollandse!) bloemkool is ook lekker. Eerst koken in water met zout (ook lekker, bouillionpoeder). Bloemkool een beetje aflaten koelen, daarna door geklopte eieren halen en daarna flink bestrooien met gekruide paneermeel. Frituren in de wok met hete zonnebloemolie.
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:22 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.. En toch lijkt het me best lekker!!
Normaal zou ik zeggen kauwen en slikken ( en ik heb al aardig wat "aparte" dingen gegeten) maar van dat ei zou ik toch wel peristaltische bewegingen krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef CarlosCoño het volgende:
Dat bevruchte ei![]()
![]()
Hoe krijg je het door je strot
beweerde ik ook niet - toch?quote:Op zondag 31 januari 2010 07:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke fish and chip zaak in Schotland verkoopt deep fried mars bar.
(en alle andere dingen die maar in de frituurpan passen)
Zo exclusief is dat dus niet.
Nee, maar je opmerking dat je extra zou moeten betalen in een restaurant om een Mars in een frituurpan te laten gooien, zou anderen dat misschien laten denken.quote:
Onion bhaji FTW! Arancini wil ik ook nog een keer maken, heb nooit genoeg risotto overquote:Op maandag 1 februari 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Gefrituurde ui in een kikkererwtenmeelbeslagje
Wat ook erg lekker is (maar niet heel vreemd, vind ik): gefrituurde risottoballetjes. Als je wat overhebt. Is eigenlijk een beetje het nasibal-effect. Liefst doe ik er brokjes mozzarella door
Hahah ja. Heb een kookboek uit Peru en daar staan inderdaad recepten met cavia's in. Lol!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef zomaareennaam het volgende:
gefrituurde cavia - Peru en omgeving - schijnt heerlijk te zijn volgens een buurmeisje...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |