Waar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Apekoek het volgende:
Vreemde gefrituurde dingen, en waar begint TS mee? Met doorsnee en normale voorbeelden van frituur waar.
Heb je een sterke vriezer en een frituurpan voor nodigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Vanavond gefrituurde uienringen gemaakt a la rudolf van veen. (taste of live basics gisteren)
Met lenteui dip saus.
Maar hoe maak je gefrituurd roomijs?
Lijkt me erg leuk eens te serveren.
Wil je alle negers uit de buurt lokken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar gefrituurde kip he, dat kan wel wat worden.
Ze zouden er een fastfoodketen voor moeten oprichten. iets met Fried Chicken ofzo.
Nee bedanktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Sjeen het volgende:
gefrituurde sprinkhanen en maden...
[ afbeelding ]
Deze is leuk en lekker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:05 schreef kabouter.muts het volgende:
Maar hoe maak je gefrituurd roomijs?
Cool!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Deze is leuk en lekker!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=462524
Kijk, dat vind ik best vreemd. Kun je die bloemen uberhaupt eten? En hoe kwam je op het idee? Last but not least, hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
Zelf gemaakt eens: gefrituurde Vlierbloesem met zacht geslagen room.
[ afbeelding ]
Fried Chickenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Zoals gefrituurde inktvisringen. Ik vond het heerlijk.
Of gefrituurde kip.
Ooooh jaaaa!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef MiVer het volgende:
Zelf gemaakt eens: gefrituurde Vlierbloesem met zacht geslagen room.
[ afbeelding ]
Uit een klasse Dessert kookboek uit Duitsland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik best vreemd. Kun je die bloemen uberhaupt eten? En hoe kwam je op het idee? Last but not least, hoe smaakt het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |