Die is over een paar maanden weer terug. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet.quote:
Stel je niet aan, man. En tuurlijk komt ze terug.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef goofy_goober het volgende:
Anouk Teeuwe is een prima voorbeeld van een:
Theatrale Persoonlijkheidsstoornis
[..]
Die is over een paar maanden weer terug. Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doet.
quote:Anouk doet uitgekauwde rockhits vergeten
Laatste update: 10 juli 2011 11:12 info
WEERT – Wederom grote namen op de tweede dag van Bospop 2011. Zo debuteren KT Tunstall, Ringo Starr en Roxette in Weert. Opvallend genoeg blijkt juist onze eigen Anouk de grootste verrassing op het rockfestival.
NU.nl/Erik Luyten
Bospop dag 2 Fotoserie
Bekijk lezersfoto's van Bospop 2011 op NUfoto
Het zaterdagprogramma van Bospop is uiterst gevarieerd, met het jonge rockkwartet The Dirty Denims, dialectact Harrie & De Gebroeëke Zwiêgelkes, zangeres Serena Pryne, countryband The Bosshoss, Gregg Allman en de tributebands Coldplace en The Ultimate Eagles. Die laatste komt overigens opvallend dicht in de buurt van de echte Eagles.
.....
Anouk
In het verleden waren de festivalshows van Anouk altijd wel goed, maar nooit zo sterk als de optredens die de zangeres gaf voor haar eigen publiek. Met deze show op Bospop laat Anouk festivalgangers eindelijk ervaren wat de fans al wisten. Girl is een geschikte opener van wat achteraf één van haar beste optredens zal blijken.
Anouk is zichtbaar goed gemutst. Ze heeft het naar haar zin, lacht en presteert op de toppen van haar kunnen. Sprankelende uitvoeringen van vooral veel recent werk laten de inmiddels uitgekauwde rockhits vergeten. Trijntje Oosterhuis maakt deel uit van haar achtergrondkoor, waarin ook een glansrol is weggelegd voor Jenny Lane. Tof dat Anouk op muzikaal vlak nog steeds kan verrassen. Hulde.
Nee, je stelt je aan met je R&P mentaliteit. 'BORDERLINE!'quote:
Wat interesseert mij het nou of ze twittert of niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:38 schreef knuffelpoes het volgende:
Seven, volgens mij ben je de enige hier die het gedrag van Anouk niet kan loskoppelen van haar leuke liedjes. Waarom verdedig je haar? Ze komt toch zelf zo negatief in de pers? Natuurlijk wordt er dan hier over gesproken. Zal men vast niet doen bij een die hard fanclub van Anouk, maar dat is fok toch allerminst.
Even wat anders, waarom is Anouk nu gestopt met twitteren? Was er iets voorgevallen?
Haar muziek is aardig, maar stijgt niet boven het niveau van het gemiddelde nummer op Q-Music en aanverwanten uit. Niks bijzonders dus; het zoveelste popsterretje met een veel te grote bek voor haar kwaliteiten (there, I said itquote:Op maandag 11 juli 2011 13:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit topic is voor liefhebbers, ik verdedig haar niet zozeer maar ik word gewoon moe van iedere keer dat gezeik op haar persoon want dat heeft geen fuck met haar muziek te maken.
Volgens mij begrijpen ze je daar niet zo als ik de reacties leesquote:
Naar het haterstopic, jij!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Haar muziek is aardig, maar stijgt niet boven het niveau van het gemiddelde nummer op Q-Music en aanverwanten uit. Niks bijzonders dus; het zoveelste popsterretje met een veel te grote bek voor haar kwaliteiten (there, I said it).
Haterstopic zit dicht, want hier is ruimte genoeg voor iedereen.quote:
TPS is een andere stoornis dan BPS hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, je stelt je aan met je R&P mentaliteit. 'BORDERLINE!'
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Haterstopic zit dicht, want hier is ruimte genoeg voor iedereen.
Overigens is Anouk zwaar belegen en 13 in het dozijn. Na Nobody's wife heeft ze misschien nog maar 3 aardige nummers gemaakt, die echt een beetje boven de middelmaat uitkomen.
Zie je, kan prima hier.
Voor een user uit 1990 is iemand natuurlijk al gauw zwaar belegen als ze boven de 25 jaar uitkomen.quote:
't Ouwe lijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een user uit 1990 is iemand natuurlijk al gauw zwaar belegen als ze boven de 25 jaar uitkomen.
En na het krijgen van 4 kinderen ook niet meer zo heel strak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |