Lekker gejat weer. Een mengelmoesje tussen Unfinished Sympathy (Massive Attack), Bittersweet Symphony (The Verve) en Rabbit in Your Headlights (Unkle). Inclusief aanrijdingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)we-single-anouk.html
valt allemaal wel mee kerelquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:14 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ze is geen muzikante, ze is 'zangeres, ze heeft enorm slechte timing, haar Engels, Iers, Australisch, Schots, kortom haar hele angelsaksische vocabulair is dramatisch slecht ze heeft geen zelfspot dus ook geen humor en ze heeft lef maar alleen om haar imago hoog te houden, en lekker is ze ook al niet.
Het is een over het paard getilde tuthola die blij mag zijn dat Barry Hay haar ooit genomen heeft, want daar heeft ze haar platencontract aan te danken.
Hoe kom je erbij dat zij geen nummers schrijft?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef goofy_goober het volgende:
Om haar een artieste te noemen gaat te ver. Schrijft ze zelf de muziek voor haar albums? Om er maar eens een stukje raptekst bij te pakken wat van toepassing is op de zangeres Anouk:
Een artiest schrijft teksten, muziek of beats
Een zangeres die zingt, en doet verder niets!
Zonder een artiest zijn ze dus een loser
Vergankelijk, afhankelijk van een producer
Jammer voor Anouk dat ze nooit haar eerste hit heeft weten te evenaren. Dat moet steken na zoveel jaar.
Volgens mij zit ze de hele dag te masturberen, haar twitter berichten slaan zoveel verveling uit lol.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef goofy_goober het volgende:
Heeft ze nog een grote penis gevonden?
Unfollow dan gewoon?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef GoodGawd het volgende:
ook dit weer:
ANOUK1andonly
I'm sippin' on a non-alcoholic cocktail. I don't know.it's like suckin' your cousin's dick.It's tastes the same, but you know it ain't right
dat mens
soberzo, je mag toch gewoon seks hebben met neven en nichten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef GoodGawd het volgende:
ook dit weer:
ANOUK1andonly
I'm sippin' on a non-alcoholic cocktail. I don't know.it's like suckin' your cousin's dick.It's tastes the same, but you know it ain't right
dat mens
Een variant op een uitspraak in Pulp Fiction, en nog slecht geschreven (it's tastes) ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef GoodGawd het volgende:
ook dit weer:
ANOUK1andonly
dat mens
Mijn hekel aan Anouk heeft me inderdaad parten gespeelt, ik heb nog gezocht naar hetgeen ik meende te herkennen, maar helaas niet gevonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:51 schreef goofy_goober het volgende:
En nu ga jij ons natuurlijk vertellen op welke PF quote dit een variant is?
volgens mij is dit um:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef creno het volgende:
Van wie is dat deuntje dat in de nieuwe single van Anouk zit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |