En ze luistert ook nog eens haar buren af:quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef Evertjan het volgende:
ze heeft een Porsche
http://www.mobypicture.com/user/ANOUK1andonly/view/9742042
http://www.mobypicture.com/user/ANOUK1andonly/view/9742015
Een over het paard getilde truttebol is het, waar die overhype vandaan komt is me een raadsel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:14 schreef golfer het volgende:
Ze weet de publiciteit wel te vinden, die Anouk.
Ik heb haar uit mijn Twitter gegooid. Werd doodmoe van haar aandachttrekkerij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Anouk is net als Babette van Veen op twitter. Leuk om te volgen als het goed met ze gaat, maar allebei nu zonder man en dan krijg je dit...
Een en al gezeik, het is nog erger dan een gemiddelde puber met liefdesverdriet. Een actie van niks ook weer vandaag. Ze zit nu met 4 kinderen van verschillende vaders alleen thuis en ze denkt dat ze het beter doet dan bijv. een Ilse de Lange?
Precies!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
ach kan het wel waarderen af en toe een beetje herrie in de tent is ook wel leuk. Beter dan al die brave talentenshow jongens en meisjes die alleen maar ja en amen zeggen in het openbaar
Zelf herrie maken kan ze prima, maar ten koste van anderen is wel erg laag bij de grond.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
ach kan het wel waarderen af en toe een beetje herrie in de tent is ook wel leuk. Beter dan al die brave talentenshow jongens en meisjes die alleen maar ja en amen zeggen in het openbaar
Ze loopt toch keurig mee in het circuit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Evertjan het volgende:
Goede keuze ....quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef tong80 het volgende:
Anouk moest vroeg opstaan om de videoclip voor de single I'm a Cliche
niet 1 van die eigenschappen is van toepassing op dat krengquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef mikeness het volgende:
Anouk veroorzaakt nogal eens opstootjes, maar wat kan mij dat verrekken?
Ze is een geweldige muzikante, heeft lef en humor en is zooooo ontzettend lekker.
Ze is geen muzikante, ze is 'zangeres, ze heeft enorm slechte timing, haar Engels, Iers, Australisch, Schots, kortom haar hele angelsaksische vocabulair is dramatisch slecht ze heeft geen zelfspot dus ook geen humor en ze heeft lef maar alleen om haar imago hoog te houden, en lekker is ze ook al niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:52 schreef mikeness het volgende:
Anouk veroorzaakt nogal eens opstootjes, maar wat kan mij dat verrekken?
Ze is een geweldige muzikante, heeft lef en humor en is zooooo ontzettend lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |