Inderdaad kut, backup staat op je bureaublad als het goed is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
Nope Blackberry 9000. Enige wat ik vanavond bereikt heb is, is m'n hele BB wissen. De backup was blijkbaar ook al mislukt.. alle contacten enzo weg....... Vet goed nieuws
Nee wss niet, anders kun je alles verwijderen bij auto text, dan voorspelt ie geen woord meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
Nou het is gelukt. Geen verbetering! Kan niks meer typen want alles is in het engels. Hij blijft maar woorden voorspellen wordt er schijt ziek van. Is er een taal patch ofzo? Anders is het snel afgelopen met 5.0
1. Ja, 24/7 helaas. Ik heb snachts en in het weekend niet zoveel zin in mn mail.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:26 schreef nelisb het volgende:
Heb ook een aantal blackberry vraagjes.
1. Pusht ie altijd mail als ik een bundel heb bij T-Mobile? Wil de mail van mn website invoeren.
2. Kan hij meerdere email adressen aan?
3. als ik de mail van de server verwijder, is deze dan ook weg van de telefoon?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef nelisb het volgende:
Gisteren 1 gekocht! Prima toestel voldoet aan alle eisen die ik had!
Ik heb ook een 27" mac staan(die overigens geen last heeft van een flkkerend scherm) dus vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:53 schreef nelisb het volgende:
Blackberry gebruik ik zakelijk net zoals m'n Imac ;-)
Iphone en MacBook gebruik ik prive!
Hoezo geen apple haha?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |