SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazar_Yoot op 30-01-2010 20:36:00 ]
Ja man het roelsquote:
Klopt, ga naar de app en sluit deze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hallo
Zojuist de eigenaar van een blackberry9700, maar er zijn nog wat onduidelijkheden
1. Hoe sluit ik apps, want ze blijven in je 'taakbalk' staan, als je die blackberry knop indrukt
Garanties geef ik je niet, maar een leuk begin is om het browser icoon te verbergen in het menu zodat je er niet per ongeluk op kunt klikken.quote:2. Hoe weet ik zeker / kan ik ervoor zorgen dat internet niet aangaat. zit tot 22 Feb. nog bij mn oude provider en als internet aanstaat heb ik een leuke rekening.
Is instelbaar.quote:3. Wat houd 'nachtkastmodus' in?
Op je startscherm zie je naast de provider naam, de naam van je wifi netwerk.quote:6. Hoe weet ik zeker dat ik internet via WiFi, en niet via 3G ?
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:11 schreef Antony1989 het volgende:
Voor personen zoals jou hebben ze een iphone uitgevonden
nee alleen via postduifquote:Op zondag 31 januari 2010 11:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Nog een vraagje,
Kan je pingen via WiFi ?
Ja, ik zag in het boekje al de 2 standen van het WiFi icoontjequote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef Antony1989 het volgende:
Als je verbinding met Wifi maakt, en het wifi tekentje is wit dan kan de blackberry alles doen via wifi wat die normaal via 3g doet, behalve bellen.
Zou kunnen dat je bb nog niet geregistreerd staat, en dat hij daarom niet kan verbinden met de bb services via wifi.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, ik zag in het boekje al de 2 standen van het WiFi icoontje
doorzichtig en Wit,
hij blijft doorzichtig.
Je maakt in dit topic wel duidelijk dat je niet over de grote mannen capaciteiten beschikt die nodig zijn om je handleiding te begrijpen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
maar ik hoef geen telefoon met een bart smit interface.
Als je een Bold of Storm hebt, probeer de 'Bolt' browser eens, geweldige browser, beter dan Opera vind ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef wc-eend het volgende:
Gelijk ook een BB vraagje..
Bij opera mini, hoe ga je dan als je een form field invult naar het volgende veld?
Waarom niet de standaard browser gebruiken? Als de maximale download grootte een probleem is, er staat ergens op internet een .cod van de bb browser die geen maximum heeft. Ik kan nu ook zonder problemen als het moet 500mb downloaden. Nergens voor nodig natuurlijk, vind het zelf handig dat ik nu gewoon PDF'jes e.d. kan downloaden van meer dan 2,3mb.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je een Bold of Storm hebt, probeer de 'Bolt' browser eens, geweldige browser, beter dan Opera vind ik.
En ja hoor, de iphone jihad is hier ook alweer aanwezig. Wat bezielt dat soort jokers toch?Het gaat over de BB, niet over een apple. Maakt de iphone je blind of iets dergelijks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |